علوم پایه علوم تجربی

درس چهاردهم علوم تجربی نهم

drs4-olum9

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 39 اسلاید این پاورپوینت مربوط به درس 14 علوم تجربی پایه ی نهم می باشد و تمام درس در آن به طور کامل توضیح داده شده است
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1990 بازدید, 12 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “درس چهاردهم علوم تجربی نهم”

درس چهاردهم علوم تجربی نهم

اسلاید 1: فصل 14جانوران مهره داراحسان بابادی،امیر ارسلان قنبری،محمد رضا الله بخش

اسلاید 2: جانورانی با ستون مهرهتعریف مهره داران :جانوران مهره دار در بخشی از استخوانگان(اسکلت)داخلی خودشان ستونی ازمهره دارند که بخش های دیگر استخوانگان به آن متصل اند.وجود این ویژگی در این جانوران سبب تفاوت مهره داران از لحاظ اندازه و قدرت نسبت به بقیه ی جانوران شده است.دانشمندان مهره داران را به طور کلی پنج گروه تقسیم کردند:1-ماهی ها 2-دوزیستان 3-خزندگان 4-پرندگان و 5-پستانداران.

اسلاید 3: انواع مهره دارن

اسلاید 4: 1-ماهی ها1-بیشتر ماهی ها دوکی شکل اند،یعنی سر و دم آنها کشیده و میانه بدنشان پهن است.2-سطح بدن بیشتر ماهی ها لغزنده است.3- سطح بدن آنها از پولک(فلس) پوشیده شده است.

اسلاید 5: اجزای بدن ماهی 1-ماهی ها آبشش و باله دارند، به همین دلیل برای زیست در آب سازگارند.2-در آبشش ها، مویرگ های خونی فراوان، وجود دارد که عبور جریان آب از روی آنها، باعث تبادلات گازی بین آب و خون می شود.3-بیشتر ماهی ها ، باله های مختلفی دارند: مانند باله ی دمی ،پشتی ،سینه ای و شکمی.4-این باله ها بر اساس محل قرار گرفتن، وظایف مختلفی دارند:مانند ایجاد حرکت ، تغییر سرعت و تغییر جهت را بر عهده دارند.

3,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید