علوم انسانی و علوم اجتماعی الهیات، دین و معنویت

درس چهارم هدیه های آسمانی/معارف/دین و زندگی نهم

dars4-maarf

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “درس چهارم هدیه های آسمانی/معارف/دین و زندگی نهم”

درس چهارم هدیه های آسمانی/معارف/دین و زندگی نهم

اسلاید 1: تهیه کننده:علی رضا بهرام زاده نام دبیر:آقای دهقان از مدرسه راهنمایی شهید بهشتی بوشهر دوره ی اول متوسطه کلاس نهم 2درس 4 معارف نهم (خورشید پنهان) به نام خدا

اسلاید 2: اتفاقاتی که پس از ظهور حضرت مهدی علیه السلام روی می دهدعدالت سراسر جهان را فرا گرفته است و خبری از حکوم تهای ظالمانه و زورگو نیست. علم و دانش آنچنان شکوفا شده است که تمام پیشرفت های بشر در طول تاریخ در برابر آن ناچیز است. دیگر دادگاه ها و زندان ها شلوغ نیست. حرص و طمع و ثروت اندوزی از میان جامعه رخت بربسته است. مردم به دنبال فرد مستمندی می گردند تا صدق های به او بدهند یا به او کمکی کنند، اما انسان فقیری در جامعه یافت نمی شود.انسانها دیگر در برابر مجسمه های سنگی و یا انسان های دیگری مانند خودشان سرتعظیم فرود نمی آورند.از آسمان و زمین برکت می بارد؛ نه خشکسالی هست و نه گرسنگی. همه جا سرسبز و خرم است و همه با شادی و خوشبختی در کنار هم زندگی می کنند .

اسلاید 3: پیامبر اکرم صلی اللّه علیه و آله دربارهٔ قیام آن حضرت می فرمایند:شما را بشارت باد به مهدی، مردی از خاندان من؛ در روزگاری که مردم گرفتاراختلاف و تزلزل هستند، قیام می کند و زمین را همچنان که از جور و ستم پر شده استاز عدل و داد، آکنده می سازد.

اسلاید 4: عقیده ای اثرگذاراعتقاد به قیام و ظهور حضرت مهدی (ع) یکی از اثرگذارترین عقاید ما شیعیان است.شیعیان پیوسته در طول تاریخ با انواع سختیها مواجه بوده اند، اما آنچه به عنوان نیرویی عظیم، آنان را بهایستادگی و حرکت و تلاش تشویق نموده است، امید به آیند های روشن و سراسر شور و اشتیاق بوده است.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید