علوم انسانی و علوم اجتماعی الهیات، دین و معنویت

درس چهارم پیام‌های آسمان هشتم

darse4payam-asemani-hashtom

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “درس چهارم پیام‌های آسمان هشتم”

درس چهارم پیام‌های آسمان هشتم

اسلاید 1: تهیه و تنظیم: نام معلم: مدرسه: کلاس: درس: پیام های آسمانیپاورپوینت درس 4 پیوند جاودان

اسلاید 2: فصل سومراهنماشناسی

اسلاید 3: سال گذشته در درس «پیامبر رحمت » با ویژگی های اخلاقی و رفتاری پیامبر اکرم آشنا شدیم و دانستیم که خداوند ایشان را برای تمام جهانیان به عنوان رحمت قرار داده است. دردرس «الگوی فداکاری و عدالت » نیز با برخی ویژگی های امیرالمؤمنین یعنی شجاعت، علم،عدالت پروری و فداکاری آشنا شدیم و دانستیم که ایشان تمامی صفات اخلاقی ورفتاری اسلامی را در خودبه بهترین شکل جمع کرده بود. همچنین در درس «برترین بانو » با صفات و رفتارهای حضرت زهرا آشناشدیم؛ صفاتی از قبیل حیا و عفت، توجه به خانواده، دفاع از حق، ایثار و بخشندگی و… .

اسلاید 4: درس چهارم (پیوند جاودان): اهل بیت پیامبر اکرم ، بعد از ایشان بهترین و عالم ترین هدایتگران مردم بودند. امامان معصوم بعد از پیامبر اکرم مسئولیت هدایت مردم در رساندن آنان به رستگاری را برعهده گرفتند. در این درس می آموزیم که ائمه چه توانایی ها و ویژگی هایی برای هدایت مردمداشتند و چگونه علم پیامبر اکرم به آنان رسید..در کتاب «پیام های آسمان » امسال در دو درس می آموزیم که:

اسلاید 5: درس 4پیوند جاودان

اسلاید 6: روزی امام صادق به شاگردان خود تفسیر 1 آیاتی از قرآن را می آموخت.هنگام غذا خوردن شد.بعد از تمام شدن غذا برخی گفتند تاکنون غذایی به این لذیذی و پاکیزگی نخورده بودیم.یکی از حاضران گفت: در روز قیامت بر اساس آیهٔثُمَّ لَتُسئَلُنَّ یَومَئِذٍ عَنِ النَّعیمِ 2پس در آن روز دربارهٔ نعمت از شما سؤال خواهد شد.1. تفسیر قرآن: بیان و آشکار کردن معنای آیات قرآن کریم.2. سورهٔ تكاثر، آيهٔ 8

اسلاید 7: خداوند کریم تر و شأنش بالاتر از آن است که طعامی به بنده اش بدهدو آن را برایش حلال و گوارا سازد، آنگاه از آن بازخواست نماید؛بلکه منظور از نعیم در این آیه، نعمت محمد و آل محمد است که به شما ارزانی داشته است. 3 در روز قیامت دربارۀ نعمت ولایت ما اهل بیت از شما سؤال خواهد شد. 43. كافی، ج 6، ص 280 .4. تفسير برهان، ج 5، ص 746 .

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید