dars-11-payamhaye-asemani

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “درس ۱۱ پیام های آسمانی هشتم”

درس ۱۱ پیام های آسمانی هشتم

اسلاید 1: بنام خدا پیام های آسمانی هشتمدرس 11آفت های زبان

اسلاید 2: توانایی سخن گفتنتوانایی سخن گفتن یکی از مهم ترین نعمتهای خداوند به انسان است. انسان از این طریق، با دیگران ارتباط برقرار میکند، نیازها و درخواستهایش را بازگو میکند، با دیگران مشورت میکند ،احساسات خود را بیان میکند و دیگران را راهنمایی میکند . از سوی دیگر، انسان گاهی نیز با سخن گفتن دیگران را اذیت میکند، دروغ میگوید، تهمت میزند و گناهان متعددی را مرتکب می شود.ادامه...

اسلاید 3: سخنان بزگان:هنگامی که سخن می گویید شناخته می شوید؛ زیرا انسان زیر زبان خود پنهان است.

اسلاید 4: فعالیت کلاسیبه نظر شما، نعمت سخن گفتن چه تأثیری در زندگی انسان در این دنیا، و زندگی انسان در آخرت دارد؟ آیا همه از نعمت سخن گفتن به درستی استفاده می كنند؟

اسلاید 5: ادامه درس...ما در ادامهٔ این درس، به بررسی برخی از گناهان زبان میپردازیم که میتوانند تأثیرات خطرناکی بر سعادت انسان داشته باشند و از سوی دیگر ترک آنها و آلوده نشدن به این گناهان موجب رستگاری و دست یافتن به بهشت زیبای خداوند می شود.

اسلاید 6: گناهان

اسلاید 7: 1-دروغ گفتن:در سال پیش دانستیم که دروغگویی علاوه بر اینکه عذاب الهی را در روز جزا در پی دارد، در همین دنیا نیز سبب از بین رفتن اعتماد دیگران نسبت به فرد و تنهایی او می شود .دروغگو یا می خواهد به وسیلهٔ دروغ چیزی را به دست آورد یا قصد دارد خودش را از مشکلی رهایی بخشد. فرد دروغگو در این حالت فراموش میکند که هیچ قدرتی بالاتر از قدرت خداوند نیست و تا او نخواهد هیچ سود و ضرری به کسی نخواهد رسید.نکتهٔ مهمی که باید به آن توجه کنیم این است که گاهی افراد بدون آنکه خودشان متوجه باشند دروغ میگویند؛ مثلاً به دلیل علاقهای که به فرد دیگری دارند، در تعریف کردن از او زیاده روی میکنند ،یا به سبب دشمنی که با کسی دارند، بدون اینکه حواسشان باشد، از سر دشمنی و کینه دروغ می گویند ،در تمامی این موارد افراد با دروغ خود را در معرض گناهان فراوانی قرار میدهند.ادامه...

4,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید