علوم پایه جغرافیا و نجوم

درس ۱۳ جغرافیای استان خراسان رضوی

khorasan-razavi3

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “درس ۱۳ جغرافیای استان خراسان رضوی”

درس ۱۳ جغرافیای استان خراسان رضوی

اسلاید 1: کیمیا خوشرفتارسال تحصیلی 99-1400دبیر : سرکار خانم خلیلی

اسلاید 2: خراسان رضوی به دلیل موقعیت جغرافیایی، وسعت زیاد، جاذبه های زیارتی و گردشگری از ظرفیت های اقتصادی گسترده ایبرخوردار است. در حال حاضر بخش های خدمات، کشاورزی، صنعت و گردشگری به ترتیب بیشترین سهم را در اقتصاد استان دارند.

اسلاید 3: توانمندی های بخش کشاورزیاستان خراسان رضوی از دیرباز یکی از قطب های اصلی کشاورزی ایران بوده و نام آن با طلای سرخ (زعفران) گره خورده است .این استان با 10 درصد زمین های زیر کشت کشور و تولید 80 نوع محصول زراعی و باغی ،8/5 درصد از تولیدات بخش زراعی کشور را به خود اختصاص داده است

اسلاید 4: خراسان رضوی در زمینه تولیدات زراعی و باغی اهمیت زیادی دارد؛ به طوری که در تولید محصولاتمتعددی مقام های اول تا سوم ایران و جهان را دارا می باشد.زراعت و باغداری:

اسلاید 5: اقدامات مهم در جهت ارتقای بخش کشاورزی استان توسعه کشت های گلخانه ای توسعه سیستم های نوین آبیاری و پوشش انهار گسترش صنایع تبدیلی و فرآوری محصولات کشاورزی

9,900 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید