پزشکی و سلامت بیماری‌ها

درس ۱۴ علوم کلاس هفتم گردش مواد

gardsh-mavad

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “درس ۱۴ علوم کلاس هفتم گردش مواد”

درس ۱۴ علوم کلاس هفتم گردش مواد

اسلاید 1: به نام خداوند بخشنده و مهربان موضوع ارائه : فصل 14 ، گردش مواد

اسلاید 2: گردش موادجانداران تک یاخته ای چون با محیط اطراف در تماس اند، مواد مورد نیاز خود را به طور مستقیم از محیط می گیرند و مواد زائد را نیز به همان محیط می فرستند. ولی جانداران پریاخته ای مثل بدن ما که همهٔ یاخته های آن با محیط ارتباط ندارند، لازم است دستگاهی به کمک آنها بیاید تا نیازهایشان تأمین شود این دستگاه همان دستگاه گردش مواد است.

اسلاید 3: توضیح بیشتر درباره دستگاه گردش مواددستگاه گردش مواد برای اینکه بتواند با تمام یاخته های بدن ارتباط برقرار کند به مایعی نیازدارد تا مواد را با خود جابه جا کند.این مایع در بیشتر جانوران، خون است. دستگاه گردش مواددر انسان شامل قلب، رگ ها و خون است.خون در شبکه ای از لوله های مرتبط با هم جریان دارد. به این لوله ها، رگ های خونیمی گویند. همچنین برای به گردش در آوردن این مایع درون رگها به نوعی پمپ نیاز است کههمان قلب است

اسلاید 4: آیا می دانید برخی جانوران به جای خون در بدن خود آب را به گردش در می آورند؟

اسلاید 5: 1- قلبقلب تلمبه ای است که حدود 300 گرم وزن دارد و سالانه حدود 2 میلیون لیتر مایع را جابه جا می کند. قلب در هر ضربان ، خون را با فشار درون رگ ها می فرستد و چون رگ ها به هم مرتبط اند ، خون دوباره به قلب برمی گردد.

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید