سایر آموزش

درس ۲۳ مطالعات هشتم

drs-23

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “درس ۲۳ مطالعات هشتم”

درس ۲۳ مطالعات هشتم

اسلاید 1: قاره ی آمریکا ALLPPT.com _ Free PowerPoint Templates, Diagrams and Chartsدرس23

اسلاید 2: ویژگی های طبیعی موقعیت و وسعتقاره ی آمریکا قاره ای وسیع است که از قطب شمال تا نزدیکی قطب جنوب ادامه پیدا می کند.قاره ی آمریکا از دو بخش آمریکای شمالی و جنوبی ایجاد شده است که این دو قاره به وسیله ی خشکی نازکی به نام آمریکای مرکزی به هم وصل شده اند.قاره ی آمریکا بین سه اقیانوس اطلس شمالی، اطلس جنوبی و اقیانوس کبیر جنوبی(آرام) قرار دارد.تا قبل از ساخت کانال پاناما کشتی ها مجبور بودند برای عبور از اقیانوس اطلس به اقیانوس آرام، آمریکای جنوبی را دور بزنند. اما با حفر این کانال دوقاره به هم وصل شدند.

اسلاید 3: نقشه ی قاره ی آمریکا

اسلاید 4: ناهمواری هاسه نوع ناهمواری به صورت مشابه در آمریکای جنوبی و شمالی وجود دارد.چین خوردگی های جوان و مرتفع: در آمریکای شمالی، رشته کوه های راکی ودر آمریکای جنوبی رشته کوه های آند، چین خودگی های جوان آمریکا هستند.در این مکان ها به دلیل ناآرام بودن پوسته ی زمین آتش فشان ها و زمین لرزه های گوناگونی رخ می دهد. آمریکای مرکزی هم در جزایر آنتیل دارای کوه های آتش فشان و زمین لرزه های فراوان است.

اسلاید 5: کوه های آندکوه راکی

اسلاید 6: کوه های کم ارتفاع قدیمی: در شرق آمریکای شمالی، توده ی کوهستانی قدیمیآپالاش و در شرق آمریکا جنوبی ، توده قدیمی برزیل قرار دارد. ایت توده ها ناهمواری های پیر و فرسایش یافته است.رشته کوه آپالاشتوده ی قدیمی برزیل

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید