dars-hafte-ejtemaaei-hashtom

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت : 35 اسلاید نیاز به ارتباط: ارتباط برقرار کردن یکی از نیاز های مهم بشر است. ارتباط انسان را قادر می کند تا خواسته ها و نیاز های خود را به دیگران منتقل کند.محبت کردن ،در میان گذاشتن احساسات
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
5203 بازدید, 4 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “درس ۷ اجتماعی هشتم”

درس ۷ اجتماعی هشتم

اسلاید 1: کنفرانس درس هفتم مطالعات اجتماعی

اسلاید 2: «به نام خدا» بسم الله الرحمن الحیممطالعات اجتماعی درس هفتم«ارتباط و رسانه»تهیه کنندگان : آقای سجاّد چوپانی وحجّت پورحسیندبیر محترم : «آقای براتی»

اسلاید 3: کنفرانس قسمت اوّل درس ارتباط و رسانه تهیه کننده : حجّت پورحسین

اسلاید 4: نیاز به ارتباط: ارتباط برقرار کردن یکی از نیاز های مهم بشر است. ارتباط انسان را قادر می کند تا خواسته ها و نیاز های خود را به دیگران منتقل کند. محبت کردن ،در میان گذاشتن احساسات ،حل کردن مسئله ،درک کردن دیگران ، همه و همه از طریق ارتباط بین انسان ها میسر می شود.

اسلاید 5: ما در شبکه ای از ارتباطات به سر می بریم . این شبکه از خانواده ودوستان و محله و مدرسه شروع می شودو سپس به کمک وسایل ارتباط جمعی* می توانیم حتی در سطح ملی* و فراملی* ارتباط بر قرار می کنیم.

اسلاید 6: رسانه: هر وسیله ای را از فرستنده به گیرنده منتقل کند «رسانه» نام دارد. در ارتباط کلامی ،زبان یک رسانه است. بنابراین رسانه از ابزاری مانند زبان تا ابزار های چاپی (علائم ،کتاب ها ،روزنامه ها ،مجلات و ...) و ابزار های الکترونیکی ( تلفن ،رادیو ،تلویزیون ،اینترنت و...) را در بر می گیرند.

اسلاید 7: عناصر ارتباط : ارتباط یعنی جریان ارسال و دریافت پیام ، بنابراین هر ارتباطی چهار عنصر اصلی دارد : 1- فرستنده ( ارسال کننده پیام ) 3- پیام 2- گیرنده ( دریافت کننده پیام ) 4- رسانه ( وسیله ی انتقال پیام ) پیامپیام

اسلاید 8: برای مثال وقتی به دوستی سلام می کنیم یا به او بخند می زنیم،ما فرستندهٔ یک پیام و دوستمان گیرندهٔ آن است.پیام هم سلام یا لبخند است. گیرندهفرستنده پیام سلام

اسلاید 9: اگر گیرنده نیز به فرستنده پیامی بفرستد و او را متوجه کند که معنی پیام را دریافت کرده به این عمل «باز خورد» می گویند.ما در طی روز با بسیاری ارتباط بر خورد می کنیم.روش و ابزارهای ارتباط : ممکن است با کلام باشد یا با رفتار و حرکات ، از طریق نوشته باشد یا تلفن و... .

اسلاید 10: سیر تحول رسانه ها (وسایل ارتباطی) انسان از اولین روز های زندگیش از اصوات و سپس کلمات برای برقراری ارتباط با همنوعانش استفاده می کرد و سرانجام با ابداع الفبا و خط توانست ،بهتر افکار خود را به دیگران انتقال دهد.

900 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید