مهارت‌های شخصی

درس۴ – دینی سال هشتم

hediye_darse_4

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۷ اسلاید توضیحات درس ۴ از کتاب دینی سال هشتم. این یکی راگانه پس حتما دانلودش کنید. البته اینو خوب نساختم. اونایی که پولی هستن رو به معنای واقعی کلمه، عالی ساختم مطمئن باشید. برای ارائه در مدرسه به دردتون میخوره. لطفا نظر و لایک فراموش نشه...
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
6233 بازدید, 47 دانلود

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [2 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “درس۴ – دینی سال هشتم”

درس۴ – دینی سال هشتم

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیمهدیه های آسمانی – درس چهارم – پیوند جاودان

اسلاید 2: پیامبر اکرمثُمَّ لَتُسئَلُنَّ یَومَئِذٍ عَنِ النَّعیمِپس در آن روز درباره ی نعمت از شما سؤال خواهد شد.امام صادق فرمود:خداوند کریم تر و شأنش بالاتر از آن است که طعامی به بنده اش بدهدو آن را برایش حلال و گوارا سازد، آ نگاه از آن بازخواست نماید؛بلکه منظور از نعیم در این آیه، نعمت محمد و آل محمد استکه به شما ارزانی داشته است. در روز قیامت دربارۀ نعمت ولایتما اهل بیت از شما سؤال خواهد شد.

اسلاید 3: اولین معلمخداوند حکیم، پیامبر اکرم را اوّلین معلم قرآن قرار داد؛ زیرا ایشان بهتر از هر انسان دیگری میداند که هر آیه از قرآن در چه زمانی و به چه علتی نازل شده است و مفهوم و تفسیر واقعی آن چیست. پیامبر اعظم برای انجام رسالت مهمی که بر عهده داشت، با تمام وجود به بیان معارف الهی قرآن و آموزش مردم زمان خود پرداخت. مردم هر سؤالی داشتند از پیامبر رحمت می پرسیدند و هیچ گاه دچار حیرت و سرگردانی نمی شدند

اسلاید 4: تربیت معلمان آیندهرسول خدا از ابتدای بعثت، به دستور خداوند برنامه ی کامل و دقیقی برای هدایت مردم طراحیکرده بود که حتی سعادت انسا نهای پس از خود را نیز تضمین م یکرد. این برنامه عبارت بود از تربیتمعلمان ویژه برای فهم و آموزش معارف عمیق قرآن.فکر میکنید چه کسی میتوانست شایسته ترین فرد برای هدایت مردم پس از رسول خدا باشد؟بهترین فرد برای این جایگاه، کسی بود که از کودکی در آغوش پر محبت پیامبر خدا پرورشیافته بود، همان کسی که از هر کس دیگری به پیامبر نزدیک تر بود و از کودکی در اثر تربیت کامل پیامبراز علوم الهی برخوردار شده بود.

اسلاید 5: چرا پیامبر اسرار و نکات عمیق قرآن را به حضرت علی آموخت؟پیامبر خدا اسرار و نکات عمیق قرآن را به حضرت علی آموخت تا پس از رحلت ایشان،مردم بتوانند با کمک امیر مؤمنان و امامان پس از ایشان از آموزه های قرآن بهر همند گردند و با استفاده از این آموز ه ها بر مشکلات خود غلبه کنند.

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان