پزشکی و سلامت بیماری‌ها

درماتیت و انواع آن

dermatit-va-anva-aan

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “درماتیت و انواع آن”

درماتیت و انواع آن

اسلاید 1: درماتیت و انواع آنDERMATITIS

اسلاید 2: درم به معنی پوست و itis به معنی التهاب است. مهمترین نوع درماتیت آتوپیک است. هر نوع ضایعه ­ی پوستی که ماهیت اصلی و اولیه آن واکنش التهابی باشد درماتیت گفته می­شود.

اسلاید 3: از دو کلمه درماتیت و اگزما به جای همدیگر استفاده می­شود ولی معمولاً در مواردی که عامل خارجی مسبب التهاب وجود داشته باشد از کلمه درماتیت و در مواردی که عامل خارجی وجود نداشته و به اصطلاح بیماری اندوژن باشد از کلمه اگزما استفاده می­شود.اگزما

اسلاید 4: - درماتیت اتوپیک (Atopic dermatitis) : در کودکان شایع است، به نظر می رسد که ارثی باشد چرا که تقریباً همیشه سابقه خانوادگی درماتیت یا آسم در این افراد وجود دارد. نشانه های این نوع درماتیت عبارتند از: خشکی پوست به همراه خارش ، بثورات بر روی صورت، داخل آرنج، پشت زانوها، و بر روی دست ها و پاها. خارش پوست موجب قرمزی، ورم ، ترک، خروج مایع ، کلفتی پوست و پوسته اندازی .

اسلاید 5:

اسلاید 6: نوعی التهاب پوست است که تماس مستقیم با بسیاری از محرک‌ها و آلرژن‌ها عامل التهاب است. بهبود این حساسیت معمولاً روزها و هفته‌ها طول می‌کشد و فقط وقتی به طور کامل از بین می‌رود که پوست دیگر به هیچ وجه در تماس با ماده حساسیت‌زا یا محرک قرار نگیرد. درماتیت تماسی معمولاً نقاط خارش‌داری را برجا می‌گذارد که سطح وسیعی را درگیر می‌کند و حالت سوختگی ایجاد می‌شود. در این حالت، سطحی که بیشتر با ماده محرک در تماس بوده، بیشتر درگیر می‌شود.درماتیت تماسی

59,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید