صفحه 1:
212 Mel) HABILITATION REINTEGRATION INTEGRATION

صفحه 2:
‎ee‏ ۱0 ۳ تج رت " اصلاح انتظار فرد از خودشءاز ديكران ءاز دنيا ال تعیین جایگاه مناسب فرد در زندگي فردي»خانوادگي واجتماعي . ‎SB We ree sere eos wet oe * ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 3:
حقوق فرد رد در سل لته

صفحه 4:
درمان طيفي از خدمات است كه هدف غايي ان يرهيز كامل از هر نوع رفتار اعتياذي وايجاد عملكرد مطلوب اجتماعي و خانوادكي ذر بيماروابسته به مواد است.در اين حالت كيفيت رت رل رل ا ‎eevee res‏ اما در عين حال درمان فرايندي است كه در ‎Ale,‏ متتاف .تود را در ترد باه حور متكارتي تشان مي دهد(سفر بهبودي).

صفحه 5:
بورح ‎ed‏ یس سا دم سس نیاز های چندگانه در طیف بش ۱ سس سس

صفحه 6:
مسائل سوی مصرف مواد می تواند به صورت موثری درمان شود جنانجه افراد بتوانند به خدمات درمان وبازتوانى مناسب با نیاز هایشان دست پیدا کنند» خدماتی که کیفیت» عمق»وطول زمان کافی داشته باشند.

صفحه 7:
" حمایت ی بایستی مه به مرو تسس بازتوانى باشد اقدامى ك"موثر بودنش در نتايج درمانى »نشان قاادهشده.است See aan

صفحه 8:
رویکرد درمانی یکسان برای همه افراد موتر-- = افرراد.ممکن.است در شر ایط متفاوت ومتناسب با در سوب درا ‎Bees CaS‏ سم كار.مى تا ی <

صفحه 9:
Same on eee EE ap IP) ‏درمانی که به بهترین وجه نیاز ویژه آنها را براورده‎ ‏:سازد نیازی که مربوط است به»‎ | ۱

صفحه 10:
ay ee a a ‏ک ل‎

صفحه 11:
کت ی سوب ‎OO re ewe NE)‏ ۱ — همراه آنها ارائه شود ۳ ‎ce ete‏ رز ‎

صفحه 12:
ب-<« رس ار مرت ست ا كك )09 سوت

صفحه 13:
ار رل لا زا ‎BE‏ ‏بین 7 »تشكيلات محلى دولت:سمن هاءاستفاده كنندكان ازخدمات واعضاى اجتماع ۳9 ا ا Se

صفحه 14:
=a ge ere Spree ID eran en epee ee ‏كنندكان مواد را به همراه داشته و از بازكشت آنها به‎ ‏جامعه به عنوان اعضاى سالم ومولد اجتماع حمايت‎ " 53

صفحه 15:
فعالیت های پژوهشی باید ‎ee os‏ ا ات ل ا لك س های درمانی و درمان گروه های خاص تمرکز ‎ec ene EPMO MUNROE pect y ep itl‏ ۱۹ سس

صفحه 16:
1 ۲ 1 تال سم زره سر زن سر |[

صفحه 17:

صفحه 18:
تغییر رفتار به سمت اصلاح ‏ .

صفحه 19:

صفحه 20:

صفحه 21:
0 اس —s bye ‏یار‎

صفحه 22:
; 4 64 S| ‏صلاح نگرش و باور اه‎ 3 ۱ ‏به صورت همزمان‎ ‏كنترل جمع بر رفتار فرد‎ * ۱۳0 مرس 2 ۴ حفظ قانون ودفاع وپایش

صفحه 23:

صفحه 24:
و ما در آينجا ون تس راه گريزي از أ كر ندارید . دراینجا هستیم تا لس رسا = “خود” رويارو شويمءوانها درتحمل اسرار دردناكي كه مارا مي آزارند.با ما همراه شوند. كت ارا ‎eens‏

صفحه 25:
نه آنچنان بزرگ که در رویاهایمان آرزو میکنیم ونه آنچنان حقیرکه درنگربانیهایمان انديشيده ایم‌بلکه به عنوان يك فرد » به صورت جزئي از يك کل.با شعور وبا هدف. دراین بستر ريشه خواهیم دواند ورشد خواهیم کرد؛ اما دیگر تنها هرگز مثل مرده ها نه زنده وپویا براي خود و دیگران

صفحه 26:
اجتماع درمان مدار نوع خاصي از درمان است که در آن تغییر بر اساس زندگي اجتماعي در محیط بسته و ساخت یافته صورت مي گیرد.در اين اجتماع مسائل روزانه هر زندگي يعني کار»احساس ۰ رفتار» تفکر وفراغت از دیدگاه درماني مورد توجه جدي قرار مي گیرد وافراد داراي مشکل اجتماعي بویژه معتادان الگوهاي صحیح زندگي را فرا گرفته وآنهارا

صفحه 27:
ساختار اجتماع درمان مدار : تركيبي است از کارمندان نسبتا محدود و سطوح مختلف رده بندي شده از ‎(resideat peer lias (sleaiie‏ ‎Noirs OAL! s J‏ مقيمهاي همتا رده هاي ‎ioterxvedtates site‏ ‎seuiprs bis | Pacvily‏

صفحه 28:

صفحه 29:

صفحه 30:
ساختار سلسله مراتبي اجتماع درمان مدار مدير معاون پشتيباني اداري مشاور ارشد سرویس هاي ويزه 00000040 ]| سس . آ. . . ]۲ استاف استاف ‏ استاف استاف استاف گروه گروه. گروه. گروه گروه آشپزخانه انتظامات هماهنگي نگهداري نظافت

صفحه 31:

صفحه 32:
۳ 9 آموختن ‎rye >>‏ انجام كارهاي بزرك ‎pein)‏

صفحه 33:
برنامه روزانه(نمونه): بيداري-نيايش شخصي -نظافت صبحانه آمادكي براي وظايف روزانه كارخانه (يا تحصيل) استراحت كار خانه(يا تحصيل) ناهار دستاورد سمينار 90 2 0 90 و 6/00 9/0 ‎de‏ ‏50/09 ‏1

صفحه 34:
کار خانه- کار درماني- امور ویژه | 660/6 زمان شخصي- آماده كردن شام 6 شام 690/6 زمان فردي/دستيابي 6 بررسي با راهنمايي 1 كروه /سمينار/ خانواده © مرتب کردن خانه بخوراکي 30/0 كواب 0

صفحه 35:
ا 5 2777 کر( را ۱ ‎fe yaa 0۳‏ مثل جلسه صبحكاهي بيشتر است. ‏جلسه شبانگاهي وجود دارد: ‎

صفحه 36:
ی 59-5 ees ایت کرو « ِ تسد ‎io‏ تردق " ارائه مشاوره هاي ‏كت ‎celia]‏ 5 هاي اج زمان دادن طر ح هاي ‎= a ‏ی‎ ‎۳ = 77 ‏تصمیم کت ‎x 5 Lie ‎ ‎

صفحه 37:

صفحه 38:
— وت be (Pace eee AAC nc ASSIS LDU =

صفحه 39:
- ۵ ‏را‎ Po ۳ " Oomwe daly ‏كك‎ ‎EEA AM ACA ASL ZA‏ ار« ‎

صفحه 40:

صفحه 41:

صفحه 42:

صفحه 43:
Ci ‏ع‎ ۳ ‏ل ل‎ (NED PA LD cd —_ ———_ —

صفحه 44:
سر و۳ " فعاليت هاي اجتماع * عملکرد و نف کاوکنان " همتاها ۱ وس >

صفحه 45:
* روز ساختار یافته " كار در حكم آموزش و درمان ——— © كروه هاي رويازوري * آموزش و آگاهسازي پ*زمان برنامه یر شده براي درمان

صفحه 46:
تتبیء سا در ‎ae)‏ درسان سداری ترئیب ندب ‎ee .‏ و غثثثككتكا سس ‎Fe Aa area ee)‏ ‏* تنها نمودن ‎Cereal‏ ‎Dae ‎| anne Seas bs ‎0 ‎ ‎

صفحه 47:
9)پرهیز از رفتار جنسي با دیگران ‎i588 5) 52 (9‏ eave nis SUE 4 (Ge

صفحه 48:
سس تحت SNe oe ep ety ae rey (cee Phos ‏©6)باور به لزوم كمك كرفتن از ديكران وكمك كردن به آنها‎ ۳۹۳ تسه Shee By = ‏ترا‎

صفحه 49:
IES ‏زا تج‎ (Id ‏)تلاش از طريق برنامه هاي مختلف براي تفویت معئویت‎ ‏03)وجود قوانين و سلسله مراتب‎

34,000 تومان