پزشکی و سلامت دامپزشکی

درمان سرما خوردگی سگ

dog

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “درمان سرما خوردگی سگ”

درمان سرما خوردگی سگ

اسلاید 1: Duration: 80 minHih SchoolGrade: 9 - 12CCSS, NGSSدامپزشکیچگونه سرما خوردگی سگ را درمان کنیم

اسلاید 2: دامپزشکی شاخه‌ای از پزشکی است که به شناخت، پیش‌گیری، تشخیص و درمان آسیب‌ها و بیماری‌های حیوانات با تمرکز ویژه بر بیماری‌های مشترک بین انسان و حیوان می‌پردازد. همچنین نظارت بر مراحل تولید و تضمین سلامت محصولات با منشأ حیوانی مورد استفادهٔ انسان (من‌جمله محصولات لبنی، گوشتی، پوششی و…)، دامپروری، رفاه حیوانات از جمله امور مرتبط با دامپزشکی است.در زبان فارسی، در گذشته از کلمات بیطار، ستورپزشک و ستوران‌پزشک نیز برای توصیف دامپزشک استفاده شده‌است تا اینکه فرهنگستان ایران کلمهٔ «دامپزشک» را به شکل رسمی پیشنهاد کرد.[۱] در زبان انگلیسی، واژه veterinary برای نخستین بار توسط توماس براون در سال ۱۶۴۶ به کار گرفته شد.

اسلاید 3: چگونه می توان از سرماخوردگی سگ خلاص شد؟ برای علائم سرماخوردگی چه چیزی می توانم به سگم بدهم؟در اینجا برخی از رایج ترین اسانس هایی که برای درمان سرماخوردگی در سگ ها استفاده می شود آورده شده است:روغن اکالیپتوس دارای خاصیت ضد عفونی کننده است و ممکن است احتقان را کاهش دهد.روغن نعناع فشردگی را تسهیل کرده و نیرو می بخشد.روغن اسطوخودوس باعث آرامش و آرامش می شود

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید