سایر

دروازه‌بانی خبر

صفحه 1:
دروازه‌یانی خبر از مجموعة ویراستاری و مدیریت اخبار حمید رضا اکرمی دانشگاه سوره پابیز ۱۳۹۴

صفحه 2:
دروازه‌بانی چیست؟ * هر پیام‌گیر یک دروازه‌بان * تغییر شکل پیام در چرخه پیام‌رسانی

صفحه 3:
معیارهای دروازه‌بانی سم رام * رسانه * حامیان * مخاطبان * قوائین و مقررات * شرایط اقتضایی

صفحه 4:
مدل وستلى و مك لين ‎Westley-MacLean Model (1957)‏ A =areporter (observer) © = represents an editor (gatekeeper) B = represents the public (audience) f = feedback information x1 = message xt = modified message

صفحه 5:
فرایند دروازه‌بانی * دامنةّ دروازه‌بانی پیام‌های ارتباطی * گزینش پیام * تنظيم پیام * دریافت پیام

صفحه 6:
فرایند دروازه‌بانی * عینیت خبر (؟) ۰ کزینش و تنظیم پیام * تمایلات و گرایش‌ها * میزان انطباق تصویر ارائه شده با واقعیت * خبر یا برداشت از رویداد (برداشت از خبر)

صفحه 7:
عوامل تأثیرگذار بر فرایند دروازه‌بانی * سانسور - خودسانسوری - گروه‌های فشار * گرایش و سلیقه فردی - گروهی * محدودیت‌ها * امکانات * زمان سس

صفحه 8:
دروازه‌یانی و مضامین سه‌گاده رسانه‌ای * وظایف اصلی رسانه * اطلاع رسانی * خبرگیری خبررسانی * آموزش سرگرمی

صفحه 9:
دروازه‌یانی و مضامین سه‌گاده رسانه‌ای * آسیب‌های عدم تناسب سه مضمون اصلی * بولتن خبری * کتاب درس و مجلس موعظه * ابتذال و نشریات زرد * نقش دروازه‌بانی در ایجاد توازن در مضمامین رسانه‌ای

صفحه 10:
دروازه‌یانی و مضامین سه‌گاده رسانه‌ای * شیوه مواجية رسانه‌ها با این سه مضمون ‎a‏ * عدم امكان تفكيك ميان اين سه مضمون ‏* نقش دروازه‌بانی در ارائه پیام‌های هدایتگر ۰ در تمامی مضامین ‏* در سرتاسر فرایند ویراستاری و مدیریت اخبار ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان