صفحه 1:

صفحه 2:

صفحه 3:

صفحه 4:
ظریهپنجم : تمایزبه روش : بیان نظریه ‎٠+‏ مسج ‎CS‏ پآ ‎es‏ به روش : ‏موضوع‎ ‎oo استفاده از روش استدلال و برهان انسان شناسی فلسفی استفاده از روش آیات و روایات | ی استفاده از تجريه و آثار انم انسان اسی زیستی یا جسمانی

صفحه 5:
نظریه پنجم : یز به روش ۳ 1 تقد نظریه ۷ از تفه نقد اول مرحوم فاضل ضابطه, کلی تیست! صرف روش باعث نایز علوم فست و الا بايد ‎ees ae‏ فلسفى» igs es

صفحه 6:
نظريه ينجم : تسیز به روش ۷ بر ‎ape‏ نقد دوم مرحوم فاضل .۱ نقد دوم مرحوم فاضل چرا تمایز به روش با وجود تمایز به ‎oe‏ انسان شناسی فلسفی و انسان شناسی د غرض هم دارند. پس چرا از نگاه مستدل, ۶ ت ( شناخت انسان) بلکه روش ها متعدد است

صفحه 7:
نظریه پنجم : تمایز به روش نقد ظریه ‎ON‏ مرحوم فاضل م نقد سوم مرحوم فاضل تمایز به موضوع در مثال ها ! موضوع در انسان شناسی فلسفی < انسان به طور مطلق موضوع در انسانس شناسی دینی = اتسان از منظر دين جواب : انسان در هر دو به صورت مطلق وجود دارد فقط در صورت دوم. چون تنها سخن دين را 5 داند. از محمولات پذیرفته شده دینی استفاده مى كن

صفحه 8:
2 نظریه پنجم : تمايز به روش جع بندی ‎el‏ 5 ۱ دوری از تمایزات غیر جامع تقسیم بندی علوم به : «اعتباری و حقیقی» . «یقینی و ظنی» . «دینی و غیر دینی» » «برهانی و شهودی + «انشائى و اخبارى» - تمایزات خاص و غیر جامع ۲ استفاده از تمایزات تر غرض + روش هم فراگیر يز به « تفاوت موضوعات + روش اوت اغراض + روش» يا «تفاوت محمولات +

صفحه 9:
2 نظریه پنجم : تمایز به روش نقد نظریه تقد سوم مرجوم فاضل ۰ ۰ جمع بندی نهایی نظریه پنجم اللهم الا آن یقال : چون خارجا عرفان و فلسفه دو علم هستند. ما نیز تعریف علم را تغيير مى دهيم : «العلم هو عدة قضايا المرتبطة التى كانت لها اسلوب. معينة جمعها خصوصيات أو الخصوصية الواحدة بهأ يترتب عليها غرض واحد بالوحدة الشخصية

صفحه 10:

صفحه 11:
نظربه ششم: نظریه علامه طباطبایی ۰ بیان نظرید مس جنر ‎CY‏ سس« ‏علوم بر دو دسته هستئدة ‎ ‏علوم حقيقى ‏تمايز به : موضوع ‎ ‏علوم اعتبارى ‎ ‏تمایز به : غرض ‎ ‎

رایگان