dar_hamd_va_tasbihe_mahbub

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “در حمد و تسبیح محبوب”

در حمد و تسبیح محبوب

اسلاید 1: ز

اسلاید 2:

اسلاید 3: درس ششمدر حمد و تسبیح محبوب

اسلاید 4: نکات مهم درسخداوند وجودی کامل است وهروجودی کامل،همه ی صفات خوب ونیکو را دارد.اگرحتی یک صفت خوب راهم نداشته باشد،ناقص می شودوازکامل بودن خارج می گردد وبه دیگران نیازمند می شود.بذیرش هرعیب ونقصی درخداوند،به معنی بذیرش کامل نبودن اوومحتاج و نیازمند بودن اوست.درحالی که این مخلوقات هستند که نیازمند وخداوند مبرّا و منزّه ازنیاز است.هرحسن وکمالی که مخلوقات دارند،ازخالق دریافت کرده اند.کسی می تواند کمال وخوبی به دیگران دهدکه خود آن را دارا باشد.بنابراین خداوند،سرچشمه ی همه ی کمالات مخلوقات است.صفات رادر رابطه باخداوند به دودسته ی کلی تقسیم می کنیم:صفاتی که جنبه ی کمالی دارند؛مثل قدرت،علم،عدالت،رحمت،عزت وکرامت. این صفات را«صفات ثبوتی»می نامیم وبه خداوند نسبت می دهیم. یعنی خداوند این صفات را داراست.

اسلاید 5: صفاتی که ازنقص ونیاز ناشی می شوند؛مانند جهل،عجز،فقرومرگ. این صفات را «صفات سلبی» می نامیم وازخداوند سلب می کنیم. یعنی خداوند این صفات را ندارد واز آن ها مبرّاست.

اسلاید 6: تهیه کننده:علیرضازارعکلاس اول یک

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید