سایر تحقیق و پژوهش

دستور العمل نحوه محاسبه امتیاز مقالات ISI

dastorolamale_nahve_mohasebe_emtiyaze_maqalate_isi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “دستور العمل نحوه محاسبه امتیاز مقالات ISI”

دستور العمل نحوه محاسبه امتیاز مقالات ISI

اسلاید 1: دستور العمل نحوه محاسبه امتیاز مقالات ISI اعضای هیأت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان بر اساس تعداد استنادات در پايگاه اسكاپوس شهریور ماه 1388 نفیسه دهقان پوردفتر علم سنجیتلفن: 3912563dehghan@of.iut.ac.ir

اسلاید 2: مطابق با ”دستور العمل اصلاح شده نحوه تشويق اعضاي هيأت علمي بر اساس استنادات“ شما مي توانيد از پايگاه استنادي Scopus نيز جهت شمارش استنادات مقالات خود استفاده كنيد.ابتدا لازم است اعضاي محترم هيأت علمي به روشي كه در راهنماها آمده است،‌ مقالات خود را در دو پايگاه استنادي WOS و Scopus چك كنند. سپس عناوين مقالاتي كه هم در WOS و هم در اسكاپوس موجود است،‌ بررسي كنند. اگر در مواردي تعداد استنادات مقالات در اسكاپوس بيش از WOS‌بود، مي توانند روش شرح داده شده در اين راهنما را براي محاسبه امتياز مقاله خود اجرا كنند.لازم به ذكر است كه حوزه موضوعي مقاله را بايستي از پايگاه WOS استخراج كرد و ضرايبIF، IFm و TCm از فايل هايي كه براي اساتيد محترم ارسال شده، بازيابي شود. (توجه داشته باشيد كه ضرايب IF، IFm و TCm را تنها براي مقالات مجلات ISI يعني مجلاتي كه در WOS هست،‌ مي توان تعيين كرد و نه هر مجله اي)يادآوري : استنادهاي خودي و استناداتي كه توسط همكاران به مقالات نويسنده شده است،‌ بايستي حذف شود.

اسلاید 3:

اسلاید 4:

اسلاید 5: Click on more to see all years

اسلاید 6: We need only 1999-2008,so exclude other years

اسلاید 7:

اسلاید 8:

اسلاید 9: در اين جا قصد ما اين است كه استنادات سال 2008 مقالات يك نويسنده را محاسبه كنيم. پس به عنوان مثال مقاله رديف 7 را كه 2 استناد دريافت كرده در نظر مي گيريم. با نگه داشتن ماوس بر روي عنوان مقاله،‌ مشخصات آن ظاهر مي شود.دقت كنيد كه مجله مربوطه حتما بايستي ISI‌باشد)مقاله در پايگاه WOS هم موجود باشد). سپس IF مجله را از فايلي كه در اختيار داريد استخراج مي كنيد.حوزه موضوعي مجله را نيز قبلا در WOS پيدا كرده ايم كه در اين مثال Agriculture, Dairy & Animal Science است . بر اساس حوزه موضوعي،‌ ضرايب IFm و TCm هم مشخص مي شود.در اين مثال از 2 استناد،‌ يكي خودي است كه حذف مي شود (اسلايد 11).

اسلاید 10:

اسلاید 11: Self-citation

اسلاید 12: IF

اسلاید 13: IFmTCm

اسلاید 14: [A*B*C]امتياز هر مقاله= A= نسبت تعداد استنادات غير خوديTC ) (هر مقاله به تعداد استنادات در حوزه موضوعي مقاله مورد نظر در سال 2008(TCm=TC/TA) B= ضريب مشاركت همكاران هر مقاله طبق جدول 1-1 آئين نامه ارتقاء جديدC= نسبت IF به IFm در حوزه موضوعي مقالهتوجه : (داده هاي IF،‌ IFm و TCm از فايل هاي ارسال شده براي اساتيد محترم قابل بازيابي مي باشد)بنابر این امتیاز مقاله ای که به طور مثال آورده شده به طریق زیر محاسبه می شود: IF=2.486IFm=1.283 TCm=20.36TC=1 =0.1 AC

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید