reproductive-system2

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “دستگاه تناسلی مرد”

دستگاه تناسلی مرد

اسلاید 1: دستگاه تناسلی مرداستاد : دکتر اکبرپورتهیه کننده :مریم عباسی

اسلاید 2: سیستم تولید مثلی مرد از تعداد زیادی اجزا و مجرا تشکیل شده است که در مجموع برای تولید اسپرم و رساندن ان به دستگاه تناسلی ماده عمل می کنند. ایت تلاش هماهنگ نتیجه ارتباط دو سیستم عصبی و هورمونی می باشد. اندام ها از دو بیضه که توسط طناب بیضه و عضله کرماستور به طور معلق در درون اسکروتوم قرار گرفته اند. دو اپیدیدیم ، مجرای دفران ، غدد ضمیمه و الت تناسلی نیز جز این دستگاه است. غدد ضمیمه شامل امپول دفران ، غدد وزیکول سمینال ، یک غده پروستات و غدد پیازی میزراهی یا کوپر است.

اسلاید 3: تقسیم بندی بیضه از نظر عملکرد1- بخش بافت بینابینی که محتوی سلول های لیدیگ است لوله های سمینی فر را در برگرفته و در مایع غنی از تستوسترون غوظه ور است.2-بخش قاعده ای محتوی سلول های استرماتوگونی که به روش میتوز تقسیم میشوند.3- بخش کنار مجرایی که محیط ویزه ای برای تقسیم میوز اسپرماتوسیت ها است و در نهایت منجر به تمایز اسپرماتید به اسپرم میشود.

اسلاید 4: عمل طبیعی بیضه و به ویزه تولید اسپرم در پستانداران اهلی وابسته به دما است و نیازمند محیطی با دمای کمتر از دمای داخل بدن است. بنابراین در حیوانات نر اهلی بیضه ها در خارج از حفره شکمی و در اسکروتوم واقع شده اند. نقص در پایین امدن یک یا هرو بیضه را کریپتورکیدیسم میگویند. بیضه مخفی قادر به تولید آندروژن ها می باشد اما قادر به تولید اسپرم طبیعی نیست. در نتیجه موجود نری که هر دو بیضه مخی است نابارور خواهد بود.کریپتورکیدیسم

اسلاید 5: مقایسهپایین آمدن بیضه در حیوانات مختلف در زمان های متفاوت :1-اسب : ماه 9-11 حاملگی2- گاو : ماه های 3.5-4 آبستنی3-گوسفند : روز 80 آبستنی4- خوک : روز 90 آبستنی5- سگ : روز 5 پس از تولد6- گربه : 2-5 روز پس از تولد7- لاما : معمولا در زمان تولد

6,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید