dstgah-govaarsh

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “دستگاه گوارش”

دستگاه گوارش

اسلاید 1: دستگاه گوارش

اسلاید 2: دستگاه گوارشبسیاری از غذاها به همان صورت که مصرف شده اند قابل استفاده ی سلول ها نیستند و باید تغییراتی در آن ها صورت بگیرد.بنابراین بدن ما باید دستگاهی داشته باشد تابتواند باتبدیل آن ها به مواد ضروری نیازهای خود را تامین کند .این دستگاه را دستگاه گوارش می گویند.

اسلاید 3: به طور مثال بعد از اینکه مصرف برنج ، این غذا در بدن ما به ترکیبات زیر تجزیه می شود. کلسیم(مواد معدنی)چربیموادقندیپروتئینویتامین B1آهن(موادمعدنی)دستگاه گوارش

اسلاید 4: اجزای دستگاه گوارش1. بخش لوله ی گوارششامل :دهانحلقمری معدهروده ی باریکروده بزرگمخرج

اسلاید 5: 1. بخش لوله ی گوارشاجزای دستگاه گوارشلوله ی گوارش لوله ای تقربیا ً 9 متری است که از دهان شروع شده و به مخرج ختم می شود.قطر این لوله در سرتاسر آن یکسان نیست . اما بخش عمده ی آن روی هم چین خورده و در شکم جای گرفته است.

اسلاید 6: اجزای دستگاه گوارش2. بخش غددگوارشیشامل :غده های بزاقیکبدلوزالمعدهلوزالمعدهغده های بزاقی

اسلاید 7: گوارش (هضم ): به تغییرات (فیزیکی و شیمیایی) که در بدن بر روی غذاها صورت می گیرد و آن ها را قابل مصرف در سلول ها می سازد ، گوارش می گویند.گوارش به دو صورت انجام می گیرد:گوارش(هضم )

اسلاید 8: انواع گوارشگوارش فیزیکینحوه ی انجام : خرد کردن غذا برای افزایش سطح تماس ان ها با شیره های گوارشیقسمت های انجام دهنده : دهان و ماهیچه های دیواره ی لوله ی گوارش

اسلاید 9: انواع گوارشگوارش شیمیایینحوه ی انجام : ایجاد تغییرات شیمیایی بر روی غذا های خرد شده و تبدیل آن ها به مواد قابل جذبقسمت های انجام دهنده : آنزیم ها و شیره های گوارشی

4,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید