سایر

دفاعی نهم درس ۱۰ (آمادگی در برابر زمین لرزه)

amadegi_dar_barabar_zamin_larzeh

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [2 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “دفاعی نهم درس ۱۰ (آمادگی در برابر زمین لرزه)”

دفاعی نهم درس ۱۰ (آمادگی در برابر زمین لرزه)

اسلاید 1: آمادگی در برابر زمین لرزه

اسلاید 2: زلزله یکی از اتفاقات طبیعی است که سراسر دنیا رخ می دهد. کشور ما نیز یکی از مناطق زلزله خیز است. بنابراین باید همیشه برای وقوع زلزله آماده باشیم مرگ و میر ناشی از زلزله بیشتر به علت ریختن آوار، شکستن شیشه ، سقوط اشیاء و حرکت زیاد در زمان وقوع زمین لرزه رخ می دهد و از آنجایی که پیشبینی زمان رخداد زلزله درحال حاضر غیر ممکن است تنها راه کاهش خسارت جانی و مالی ناشی از زلزله رعایت اصول ایمنی است.

اسلاید 3: اگر هنگام وقوع زلزله در خانه هستید میتوانید جان خود و بستگان خود را با داشتن آگاهی در مورد پناه گرفتن و انجام عکس العمل سریع و مناسب نجات دهید بنابراین لازم است که نکات زیر را مد نظر داشته باشید. از پنجره ها وکمد های بلند که بدون مهار هستند و همچنین اشیایی که ممکن است بر روی شما سقوط کنند دور شوید. میبایست در زیر میز ناهارخوری یا میزتحریر و یا تخت خواب پناه بگیرید و چنانچه در اثر زلزله حرکت کردند پایه های آنها را با دستانتان محکم بگیرید.باید در کنار کنج دیوارها پناه بگیرید و درحالی که سر خود را با بازوان خود گرفته اید حرکت کنید. از پله ها یا آسانسور استفاده نکنید.میتوانید از ستون ها نیز استفاده کنید و در کنار ستون ها بایستید

اسلاید 4:

اسلاید 5:

اسلاید 6: برخی از موارد ساده ای که باید به آنها توجه نمود عبارتند از لوازم منزل از جمله قفسه ها و کمد ها کاملا درجای خود محکم شده باشند. هیچ شیء سنگینی بالای قفسه ها و کمدها قرار نگرفته باشد کپسول های آتش نشانی آماده باشند و روش استفاده از آنها را نیز بدانید. در آشپزخانه ظرف سنگین وچینی در قفسه های پایین چیده شده باشند. مخزن های مواد سوختنی کاملا محکم وایمن باشند. هیچ گونه ماده ی قابل اشتعالی در نزدیکی بخاری های نفتی یا اجاق های گازی قرار نداشته باشند. سیلندرهای گاز کاملا محکم باشند و اتصالات ایمنی برای آنها تهیه شده باشند.

1,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید