کسب و کار مدیریت و رهبری

دفاع از زمین سوخته – Scorched Earth Defense

23-Scorched-Earth-Defense

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “دفاع از زمین سوخته – Scorched Earth Defense”

دفاع از زمین سوخته – Scorched Earth Defense

اسلاید 1: دفاع از زمین سوختهScorched Earth DefenseMGTools.ir

اسلاید 2: عنواندفاع از زمین سوختهنوعابزارمراحل استفادهاجراموضوعاستراتژیسطحسازمانی / فراسازمانیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: دفاع از زمین سوخته یک شکل از ریسک آربیتاژ و استراتژی ضد تصاحب است. هنگامی که یک شرکت هدف خود را برای این امر پیاده‌سازی می‌کند, برای ایجاد یک پیشنهاد خصمانه غیر جذاب تلاش می‌کند. به عنوان مثال یک شرکت ممکن است با انحلال یا نابودکردن تمام دارایی‌های با ارزش از جمله جواهرات تاج , با برنامه بازپرداخت بدهی به دلیل این است که بلافاصله به دنبال تصاحب خضمانه است. در برخی موارد، یک دفاع زمین سوخته ممکن است به دفاع افراطی ضد تصاحب به نام قرص سمی را توسعه دهد. سیاست زمین سوخته یک استراتژی نظامی است که به معنی از بین‌بردن تمامی منابع در دسترس نیروی دشمن است. ممکن است این سیاست در مورد نیروی مهاجمی اعمال گردد که در زمین خودی در حال پیشروی است. سکاها از این روش بر ضد داریوش بزرگ استفاده نموده بودند. از این استراتژی در جنگ جهانی دوم و جنگ داخلی آمریکا هم استفاده شده است. شرکتها با استفاده از سیاست زمین سوخته و درگیر شدن، برای پیداکردن یک خندق در گذشته تلاش می‌کنند. این سیاست شبیه یک ارتش عقب‌نشینی کرده است که برای جلوگیری از استفاده مهاجمان، محصولات و زیر ساختهای شهر را نابود می‌کنند. اگر شرکت هدف از طریق فروش دارایی‌ها مهم خود قادر به بازاریابی شود، می‌تواند از این تصاحب خصمانه پیروز بیرون آید. به جای فروش دارایی‌ها و یا بدهی‌های روز، ممکن است به جای مقرراتی که توسط مدیر ارشد تعیین شده است به پرداختهای قابل‌توجهی مانند، چترهای طلایی روی بیاورد, درصورتیکه یک تیم مدیریت جدید این برآورد را به تصویب برساند. اگر این تصاحب قریب الوقوع باشد, ممکن است هیئت مدیره سبب ساخته‌شدن یک سیاست زمین سوخته در جهت منافع سهامداران شوند.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطسازو کارهای ضد تصاحب خصمانه Anti Hostile Takeover Mechanismsحفظ جواهر تاج Crown Jewel Defense مزایاجلوگیری از تصاحب خصمانه، اصلی‌ترین مزیت این سیاست است.کاربردهابه آتش کشیده‌شدن چاه‌های نفت کویت توسط ارتش عراق. به این نوع ضربه‌زدن در جنگ سیاست زمین سوخته گفته می‌شود. سیاست زمین سوخته یک استراتژی نظامی است که به معنی از بین بردن تمامی منابع در دسترس نیروی دشمن است. ممکن است این سیاست در مورد نیروی مهاجمی اعمال گردد که در زمین خودی در حال پیشروی است با وجود اینکه بر طبق ماده ۵۴ کنوانسیون ژنو، از بین‌بردن ذخیره غذایی غیرنظامیان مناطق درگیری ممنوع است، اما همچنان استفاده از این روش نظامی ادامه دارد.در مباحث اقتصادی نیز سیاست دفاع زمین سوخته وجود دارد که به مجموعه‌ای از تکنیک‌های ضد تصاحب شرکت توسط شرکت‌های دیگر گفته می‌شود که باعث عدم جذابیت آن برای تصاحب می‌شود. مثالی از آن دفاع تاج گوهر می‌باشد. معایب

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان