donyaye-ramzarzhaa

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
معرفی دنیای رمز ارز ها ، چگونگی استخراج رمز ارزها، روش سرمایه گذاری و بررسی سرمایه گذاری، انواع رمز ارز ها ، تحلیل از آینده رمز ارزها و ... ۱۸ اسلاید
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
622 بازدید, 11 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “دنیای رمز ارزها”

دنیای رمز ارزها

اسلاید 1: دنیای رمزارزهامعرفی رمز ارزها ـ تحلیل آینده آنها و ....Mohammadreza.Adel.IR@gmail.com

اسلاید 2: شکل گیری بیتکوین یازده سال پیش واحد پولی پا به عرصه وجود گذاشت که با همه ارزهای رایج دنیا تفاوت می کرد. این ارز که با قواعد بازارهای مالی بیگانه بود، نه به شکل اسکناس و نه به شکل سکه وجود خارجی نداشت.این پول که تماما به صورت دیجیتالی عرضه شده بود، در طول مدت کمی به محبوبیتی فراگیر دست یافت و بسیاری را شیفته خود کرد. اما این پول جدید چه بود و چرا تا امروز این‌قدر جنجال به پا کرده است؟در یک کلام بیت کوین یک ارز مجازی است که با آن می توانید خرید و فروش کنید، سفارش آنلاین انجام دهید و یا سهام شرکت‌های تجاری را داد و ستد کنید. بیت کوین بر پایه کدهای رایانه‌ای خلق شده و از قوانین منحصر به خود تبعیت می کند، نه از قوانین وضع شده توسط بانک‌ها یا صندوق‌های مالی بزرگ.

اسلاید 3: خالق بیتکویناز «ساتوشی ناکاموتو» به عنوان مخترع بیت کوین نام برده می شود؛ نامی مستعار و اسرار آمیز که هویت اصلی آن علیرغم تلاش چندین ساله روزنامه نگاران هنوز فاش نشده است. تا کنون چندین نفر ادعا کرده اند که خالق آن بوده اند، اما نتوانسته اند ادعاهای خود را ثابت کنند و مشخصات خالق یا خالقان اصلی بیت کوین را هنوز کسی نمی داند.ناکاموتو تا آذر ۱۳۸۹ (دسامبر ۲۰۱۰) در توسعه بیت کوین فعال بود. او به بیت کوین، نه ابزاری برای سرمایه‌گذاری و نوسان‌گیری یا حفظ ارزش سرمایه، بلکه به چشم پول الکترونیکی که شخص ثالث را دور می‌زند، نگاه می‌کرد. افراد زیادی ادعای ناکاموتو بودن و افراد زیادی را نیز دیگران ناکاموتو معرفی کردند. با‌این‌‌حال تا امروز، هویت ساتوشی در پرده‌ای از ابهام باقی‌مانده است.

اسلاید 4: ساتوشی ناکاموتو ناکاموتو ادعا کرده که نوشتن کد برای بیت کوین را از سال ۱۳۸۶ آغاز کرده است. ۲۸ مرداد ۱۳۸۷ (۱۸ آگوست ۲۰۰۸)، او یا یکی از همکارانش دامنه bitcoin.org را ثبت و وب‌سایتی را در آن آدرس ایجاد کردند. ۱۰ آبان (۳۱ اکتبر)، ناکاموتو اوراق سفیدی درباره فهرست پستی رمزارزها در metzdowd.com منتشر و در آن ارزی دیجیتال را با عنوان «بیت کوین: سیستم نقدی الکترونیکی همتابه‌همتا» معرفی کرد.۲۰ دی‌ ۱۳۸۷ (۹ ژانویه ۲۰۰۹)، ناکاموتو نسخه ۰.۱ نرم‌افزار بیت کوین را در SourceForge (سرویسی تحت‌وب برای توسعه‌دهندگان نرم‌افزار) منتشر و با استخراج جنسیس بلاک یا بلاک پیدایش (اولین بلاکی که در هر بلاک چین ثبت می‌شود) با ارزشی برابر ۵۰ بیت کوین، شبکه را راه‌اندازی کرد. در این بلوک، چنین پیامی در اولین تراکنش جا‌ساز شده بود: «در آستانه دومین نجات برای بانک‌ها!»

اسلاید 5: بیتکوین،پول واقعی؟!بیت کوین به صورت اسکناس یا سکه وجود ندارد و بر خلاف ارزهایی مثل دلار یا یورو هیچ بانک مرکزی یا دولتی از آن پشتیبانی نمی کند. تولید و توزیع بیت کوین در کنترل هیچ حکومت، گروه یا سازمانی نیست. سازوکاری مخفی در آن وجود ندارد و قوانین آن که به صورت کدهای برنامه نویسی است برای همه قابل مشاهده است.بیت‌کوین در واقع یک پول بی‌پشتوانه است چرا که دارای ارزش ذاتی نبوده و تغییرات در واحد آن تابع تغییرات در قیمت کالاهایی چون طلا و نقره و یا نرخ تورم و افزایش نقدینگی نیست.ارزهای واقعی در برابر بحران‌های بزرگ اقتصادی آسیب پذیر هستند. یک بحران در بازارهای مالی یا یک شوک به صنعت کافی است تا ارزش پول یا نرخ برابری آن را دستخوش تغییر کند. اما از آن جا که مقدار بیت کوین در جهان محدود است و از قوانین منحصر به خودش تبعیت می کند، نسبت به آسیب های رایج در بحث های اقتصادی و مالی مصون است.

17,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید