علوم پایه فیزیک

دنیای سرد و گرم

donyaye_sard_va_garm

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “دنیای سرد و گرم”

دنیای سرد و گرم

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیمتهیه کننده :فاطمه ملکی آموزگار پایه اولدبستان دخترانه امام سجاد (ع)

اسلاید 2: دنیای سرد و گرم11

اسلاید 3: در آفتاب هوا چگونه است؟ گرمدر سایه هوا چگونه است؟ خنک

اسلاید 4: آدمک یخی در کجا زود تر آب می شود؟ در گرما و جایی که خورشید می تابد.آدمک یخی در کجا دیرترآب می شود؟چرا؟ در سایه چون هوا خنک تر است.

اسلاید 5: در فصل تابستان چه نوع لباسی را باید پوشید؟ چرا؟ لباس رنگ روشن و نازک مثل لباس به رنگ سفید چون گرمای خورشید را به خود نمی گیرد.در فصل زمستان چه نوع لباسی را باید پوشید؟ لباس ضخیم ورنگ تیره چون گرمای خورشید را به خود می گیرد وزود تر گرم می شود.

اسلاید 6: چه جانورانی در جاهای سرد ترمی توانند زندگی کنند؟ جانورانی که مو یا پشم وچربی در بدن خود داشته باشند مانند شتر دو کوهانه که هم پشم کلفتر و بیشتر دارد و هم چربی بیشتری در کوهانش دارد و می تواند بهتر در جای سرد زندگی کند.

اسلاید 7: دونایلون سیاه و سفید در زیر نور خورشید قرار داده ایم . کدام زود تر گرم می شوند؟چرا؟نایلون سیاه چون تیره است وگرما را به خود می گیرد.

اسلاید 8: انبار یخ یا یخچال چیست؟ در گذشته و در فصل سرما مردم یخ را در زیر زمین انبار و جمع می کردند تا در گرمای تابستان ار آن استفاده کنند به این محل ها انبار یخ یا یخچال می گفتند.

اسلاید 9: از گرمای اتو چه استفاده ای می شود ؟برای صاف کردن لباس های شسته شده واز بین بردن چین و چروک لباس استفاده می شود.در قدیم برای از بین بردن چروک لباس ها از چه وسیله ای استفاده می کردند؟از اتوی زغالی که با زغال گرم می شود.

اسلاید 10: برای گرم کردن خانه ی خود از چه وسیله ای استفاده می کنید؟بخاری گازی نفتی-برقی- شوفاژ- شومینه- در جاهایی که گاز و برق نیست از کرسی های زغالیبرای پختن غذا به چه چیزی نیازداریم؟گرما مثل آتش

اسلاید 11: برای جلوگیری از هدر رفتن گرما در خانه چه می کنید؟در ها را می بندیم و پشت پنجره ها را پرده می زنیم – در زمستان جلوی کانال کولر را بگیریم تا هوای سرد کم تر وارد خانه شود.

اسلاید 12: از گرما چه استفاده ای می شود؟برای تهیه غذا و گرم کردن خانه – گرم کردن آب و بسیاری از شغل ها مانند کوره پزی – شیشه گری – شیرینی پزی و نانوایی

اسلاید 13: پرنور ترین و گرمترین چیزی که می شناسید نام ببرید؟خورشید

اسلاید 14: چه وسیله هایی فقط گرما دارند؟اتو – پلوپز – سرخ کن – بخاری برقی

اسلاید 15: چند وسیله که هم نور دارند هم گرما؟آتش – خورشید – شمع روشن

اسلاید 16: چند وسیله که فقط نور دارند؟چراغ قوه – لامپ – تلویزیون زمان روشن بودن – نور ماه در شب

اسلاید 17: پیروز و پاینده باشید

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید