پزشکی و سلامت مراقبت‌های بهداشتی

دوری از تأثیر تشعشات زیانبار

dori_z_tashashate_zian_avar

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “دوری از تأثیر تشعشات زیانبار”

دوری از تأثیر تشعشات زیانبار

اسلاید 1: 9 روش مؤثر برای دوری از تأثیر تشعشات زیانبار کامپیوتر بر انسان

اسلاید 2: 9 روش مؤثر برای دوری از تأثیر تشعشات زیانبار کامپیوتر به همّت امور محیط زیست و آرشیو فنّیشرکت سیمان صوفیان(غیبی – جعفری)اردیبهشت 1388

اسلاید 3: 9 روش مؤثر برای دوری از تأثیر تشعشات زیانبار کامپیوتر بر انسان برای آنهائیکه برنامه کاری فشرده دارند یا ساعات متمادی در برابر کامپیوتر می نشینند بهتر است برای مصون ماندن از تشعشات زیانبار کامپیوتر از گیاه کاکتوس استفاده نمایند.

اسلاید 4: زندگی ما در دست طبیعت و زندگی طبیعت در دست ماست.

اسلاید 5: 9 روش مؤثر برای دوری از تأثیر تشعشات زیانبار کامپیوتر بر انسان برای آنهائیکه برنامه کاری فشرده دارند یا ساعات متمادی در برابر کامپیوتر می نشینند بهتر است برای مصون ماندن از تشعشات زیانبار کامپیوتر روزانه 2 الی 3 فنجان چای سبز و میوه پرتقال میل نمایند.

اسلاید 6: 9 روش مؤثر برای دوری از تأثیر تشعشات زیانبار کامپیوتر بر انسان خانمها می توانند برای محافظت از پوست حساس صورت خود در برابر تأثیر تشعشات از کرم محافظ صورت استفاده نمایند.70% تشعشات با شستن دست و صورت بلافاصله پس از اتمام کار با کامپیوتر کاهش می یابد.

اسلاید 7: 9 روش مؤثر برای دوری از تأثیر تشعشات زیانبار کامپیوتر بر انسان توصیه می شود در مانیتورهای مدل قدیمی برای کاهش تأثیر تواتر تشعشات از یک صفحه صافی مخصوص کامپیوتر استفاده کنید.

اسلاید 8: 9 روش مؤثر برای دوری از تأثیر تشعشات زیانبار کامپیوتر بر انسان مطمئن شوید که فاصلۀ مانیتور با چشم شما حدود 50 الی 75 سانتیمتر باشد تا از تأثیر امواج الکترومغناطیسی کامپیوتر بر بدن شما کاسته شود.

اسلاید 9: 9 روش مؤثر برای دوری از تأثیر تشعشات زیانبار کامپیوتر بر انسان مستحضر باشید که بیشترین تشعشع امواج الکترومغناطیس از ناحیۀ پشت و جوانب چپ و راست مانیتور کامپیوتر ساطع میگردد.

اسلاید 10: 9 روش مؤثر برای دوری از تأثیر تشعشات زیانبار کامپیوتر بر انسان بر اساس تحقیقات به عمل آمده بخاطر ایجاد مادۀ سرطانزا (برومین دی بنزوفوران) روی صفحه کامپیوتر که برای سلامتی انسانها مضر است به گردش هوای تازه در محیط های بسته توجه کنید.

اسلاید 11: 9 روش مؤثر برای دوری از تأثیر تشعشات زیانبار کامپیوتر بر انسان از مواد غذائی و میوه های حاوی ویتامین های آ و ث از قبیل هویج، گیلاس، سیب، جوانه لوبیا، گوجه فرنگی که باعث کاهش مضرات تشعشات امواج میشود استفاده کنید.

اسلاید 12: افرادی که به لحاظ ضرورت انجام کار با کامپیوتر ساعتهای متمادی به صفحه مانیتور با دقت زیاد چشم می دوزند توصیه می شود میوه موز به علت داشتن پتاسیم جهت رفع خستگی و چشم درد بصورت مرتب میل نمایند.

اسلاید 13: چرا استفاده از گیاه کاکتوس در کنار کامپیوتر توصیه میشود؟ انواع وسایل برقی از قبیل کامپیوتر، لپ تاپ، گوشی موبایل و ... به هنگام کار امواج الکترومغناطیس از خود ساطع مینمایند که این تشعشعات برای سلامتی انسان مضر میباشد تا آنجائیکه تأکید میشود آقایان از گذاشتن گوشی مویابل در جیب شلوار و یا استفاده از لپ تاپ بر روی زانوی خود به علت تأثیرات منفی بر روی خصوصیات رجولیت آنها خودداری نماید.

اسلاید 14: چرا استفاده از گیاه کاکتوس در کنار کامپیوتر توصیه میشود؟لذا جهت کاهش اثرات نامطلوب این تشعشعات استفاده از گیاهان کاکتوس در محل کار ادارات و بر روی میز کارکنانی که از کامپیوتر استفاده میکنند توصیه میشود. با توجه به خواص گیاه کاکتوس که در زیر نور شدید آفتاب و در هوای خشک کویری رشد و نمو دارد و طبیعت آن به لحاظ ساختار فیزیکی و گوشتی بودن، توانائی جذب انواع اشعه های محیط را داراست.شکل ظاهری آن نیز باعث جذب نور ماوراء بنفش خورشید شده و چون کامپیوتر و سایر وسایل دیجیتالی امروزی دارای اشعه های نامرئی از قبیل آلفا، بتا، گاما و ایکس میباشد که آن اشعه ها قابلیت نفوذ در عمق اعضای بدن انسان را دارند، و بر روی سلولهای دی ان ای آسیب جدی وارد میکنند تا جائیکه باعث جهش سلولی در انسان و تغییر ژنتیک نیز میشود.

اسلاید 15: چرا استفاده از گیاه کاکتوس در کنار کامپیوتر توصیه میشود؟بنابر تحقیقات انجام یافته در دانشکدۀ گیاهشناسی دانشگاه ملُی تایوان از هر 10 استاد دانشگاه شاغل در قسمت علوم کامپیوتری 8 نفر دارای فرزند دختر هستند و کسانی که مدت مدیدی با کامپیوتر کار نمایند شانس داشتن فرزند ذکور در آنها به مراتب کمتر خواهد بود. همچنین بنابر تحقیقات فوق و شواهد موجود در کشور کره گیاهان کاکتوس وسیله ای مناسب برای مقابله با تشعشعات مشروح بالا میباشد به طوریکه با داشتن چند گیاه کاکتوس بر روی میز کار به صورت قابل ملاحظه ای از اثرات زیانبار اشعه های نامرئی کاسته میشود.

اسلاید 16: امید است با رعایت این نکات همکاران سالم و بانشاط داشته باشیم.منبع: اینترنتNine Effective Tips to Prevent Computer Radiationby CHAN LEE PENG, Feb 25, 2008

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید