پزشکی و سلامت بیماری‌ها

دیابت و آموزش به بیماران دیابتی

bimaran-diaabti

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

  1. امیرحسام غفوری

    باسلام
    به اطلاع می رساند برای ۱۰ نفر اول از خریداران این پاورپوینت تخفیف ۱۰ درصدی در نظر گرفته شده است. شما می توانید با وارد کردن کد تخفیف DIABETES10 از این تخفیف بهره مند شوید.

  2. amirhesam.ghafouri1380

    باسلام
    به اطلاع می رساند به دلیل استقبال مشتریان، تا پایان خرداد ماه، برای ۵ نفر اول از خریداران این پاورپوینت تخفیف ۱۵ درصدی در نظر گرفته شده است. شما می توانید با وارد کردن کد تخفیف DIABETES15 از این تخفیف بهره مند شوید.

نظر خود را بنویسید

دیابت و آموزش به بیماران دیابتی

اسلاید 1: دیابتو آموزش به بیماران دیابتی

اسلاید 2: 4 نفر آقا با میانگین سنّی 52 سال2 نفر خانم با میانگین سنّی 35 سال1 نفر خانم باردار 27 سالههمۀ مددجویان تحصیلات لیسانس دارند و می توانند مطالب ارائه شده را درک نمایند.آقایان همگی از فرهنگیان بازنشسته هستند.خانم ها همگی از کارمندان بانک می باشند.هیچ یک از مددجویان مشکل مالی خاصّی ندارند و از این لحاظ در وضعیت مالی متوسّط و متوسّط به بالا قرار دارند. مخاطبین آموزشی

اسلاید 3: هدف کلّیفراگیران بتوانند در رابطه با بیماری دیابت اطّلاعات مفیدی را کسب نمایند و به آنها عمل کنند. اهداف رفتاریمددجو بتواند دیابت را به نحو احسن تعریف کند.مددجو انواع دیابت را شناخته و نام ببرد.بیمار بتواند علل، علائم و عوارض ابتلا به هرکدام از انواع دیابت را بیان نماید.مددجو قادر باشد قند خون خود را به درستی اندازه گیری کند.مددجو بتواند روش های مهم کنترلی-درمانی دیابت را نام ببرد. بیمار به طور مستقل بتواند انسولین را کشیده و در محل درست تزریق کند.بیمار دربارۀ آزمایش های دیابتی و تفسیر نسبی آنها آگاهی لازم را به دست بیاورد.مددجو دربارۀ رژیم غذایی دیابت و توصیه های تغذیه ای آگاهی به دست بیاورد. اهداف آموزشی

64,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید