diaabtt2

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “دیابت و فعالیت بدنی”

دیابت و فعالیت بدنی

اسلاید 1: دیابت و فعالیت بدنیارائه:

اسلاید 2: مقدمهفعالیت بدنی یا همان ورزش می‌تواند تاثیر بسزایی در کنترل قند خون افراد داشته باشد که در افراد دیابتی بسیار مهم می‌باشد. در افراد پیش دیابتی هم فعالیت‌های بدنی به همراه رژیم غذایی می‌تواند از ابتلای آن‌ها به دیابت نوع 2 پیشگیری کند.

اسلاید 3: انواع فعالیت‌های بدنی

اسلاید 4:

اسلاید 5: فعالیت‌های هوازیبه فعالیت‌های موزون و پی در پی که باعث شوند عضلات ما برای آزادسازی انرژی نیازمند اکسیژن شوند اطلاق می‌شود. در این گونه ورزش‌ها عضلات بیشتری از بدن تحت تاثیر قرار می‌گیرند و افزایش ضربان قلب را به همراه دارند. برای مثال می‌توان به ورزش‌هایی همچون شنا، دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی یا دویدن و … اشاره کرد.

اسلاید 6: فعالیت‌های بی‌هوازیفعالیت‌هایی که برای تعادل و هماهنگی عضلات انجام می‌دهیم که باعث قوی‌تر شدن عضلات و سلامت استخوان‌ها نیز می‌شوند. از فعالیت‌های بی هوازی یا قدرتی می‌توان وزنه‌برداری، دوی سرعت و … را ذکر کرد.نکته 1: برای کنترل قند خون فعالیت‌های هوازی نسبت به فعالیت‌های بی‌هوازی تاثیر بیشتری دارند.

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید