کسب و کار فروش و بازاریابی

دیاگرام چیدمان تاسیسات – Facility Layout Diagram

94-Facility-Layout-Diagram

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “دیاگرام چیدمان تاسیسات – Facility Layout Diagram”

دیاگرام چیدمان تاسیسات – Facility Layout Diagram

اسلاید 1: دیاگرام چیدمان تاسیساتFacility Layout DiagramMGTools.ir

اسلاید 2: عنواندیاگرام چیدمان تاسیساتنوعابزارمراحل استفادهطراحیموضوعتغییرات و سازمان/ زنجیره تامینسطحفردی /گروهی/ سازمانیپیچیدگیکم

اسلاید 3: در دنیایی کنونی با توجه به رشد روز افزون واحدهای تولیدی و صنعتی می توان اینگونه فرض کرد که هر فرد در مقابل یکی از دو شرایط زیر قرار می گیرد. موقعیت اول مربوط به صنایع و تاسیسات موجود در حال کار است. در این دو گروه, طراحی ساختمان, چیدمان داخلی تاسیسات و واحدهای صنعتی و تولیدی دستخوش تغییرات محسوسی نمی شوند و افراد باید از بهترین امکانات موجود استفاده کنند لیکن موقعیت دوم حالتی است که در آن مراکز صنعتی و تاسیسات جدید می تواند طراحی شوند و نوع و چگونگی طرحها نیز با فرایندها, تولیدات و چگونگی تولید محصولات متناسب خواهد بود. بدیهی است هدف چیدمان, طراحی و یا اصلاح تاسیسات و مراکز صنعتی, انتخاب اقتصادی ترین, کارامدترین و ایمن ترین طراحی ساختمان ها, دیپارتمان ها و ایستگاه های کار می باشد البته جزئیات طراحی به کل فرایند وابسته خواهد بود. انچه در این قسمت قابل ذکر می باشد این مورد است که در فعالیت های مربوط به حمل کالا در مراکز و صنایعی که از طراحی خوبی برخوردار هستند مسیر انتقال و جابجایی مواد و بارها, کم و کوتاه طراحی می شوند. اصولا انتقال مواد از لحاظ فضا, تجهیزات و انرژی مورد نیاز,هزینه زا می باشد و در عین حال ارزش افزوده ای را برای مواد و اشیاء در حال حرکت, بهمراه نداشته و حتی می تواند برای افراد خطرساز باشد. در بسیاری از صنایع کاهش خطوط جابجایی مواد و بهینه سازی مسیر حمل و نقل کالا بطور قابل توجهی می تواند باعث کاهش هزینه های انتقال مواد (که غالبا 30 تا 75 درصد کل هزینه ها را شامل می شود) گردد, البته مهمتر از آن که از دیدگاه انسانی حائز اهمیت است این مورد می باشد که با بهینه سازی و اصلاح شرایط و یا حذف خطوط انتقال مواد می توان صدمات و آسیب های وارده بر باربران را در این نوع از ایستگاه های کار نیز کاهش داد. اين ابزار چيدمان طبقات، جريان فرآيند خدمات يا توليد، حركت كاركنان ، گلوگاه هاي ممكن، زمان چرخه بيش از حد و ساير مشكلات موجود در چيدمان را نشان مي دهد. اين دياگرام چيدمان تجهيزات، محدوده فعاليت و محدوده ذخيره سازي مناسب در آناليز روند كار و اقدامات بهبود و ارتقا نشان مي دهد.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطتحلیل فعالیت Activity Analysis فلوچارت فرآیند تصمیمDecision Process Flowchart مزایامشکلات ناشی از دخالت تصمیمات انسانی زمان بر بودن تکنیک نیاز به آموزش قبل از استفاده از تکنیککاربردها•براي ايجاد نقشه واحد به منظور بررسي ميزان جا به جايي كاركنان •براي تعيين محل هاي كاري مشترك فعاليت ها و فاصله كوتاهتر مورد نياز جا به جايي•براي نشان دادن جريان فرآيندهامعایبمشکلات ناشی از دخالت تصمیمات انسانی زمان‌بر بودن تکنیک

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان