42 صفحه
538 بازدید
06 اسفند 1400

برچسب‌ها

صفحه 1:
1 نا ل مار

صفحه 2:
فقش دیجیتال مار کتینگ در یک کسب و کار چیست؟ در حالی که بازاریابی سنتی ممکن است از طریق تبلیغات چاپی, ارتباطات تلفنی یا بازاریابی فیزیکی همچنان وجود داشته باشد. دیجیتال مارکتینگ همان طور که اشاره شد می تواند به صورت الکترونیکی و آنلاین کار کند. بدین معنی که فرصت های بسیار بیشتری برای برندها جهت دسترسی به مشتریان وجود دارد که شامل ایمیل. ویدیو. شبکه های اجتماعی و موتورهای جستجو می شود. در اين مرحله, دیجیتال مارکتینگ برای بیزینس شما و آگاهی از برند بسیار حیاتی است. به نظر می آید که امروزه تمامی برندهای دنیا حداقل یک وب سایت را دارند و اگر این طور نياشد. حداقل در شبکه های اجتماعی حضور دارند یا دارای یک استراتژی تبلیغاتی دیجیتال هستند. امروزه محتوای دیجیتال و بازاریایی انقدر رایج شده اند که مشتریان به اين شیوه به عنوان راهی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برندها تکیه کرده و از برندها انتظارش را می کشند. در نتیجه تمام اين صحبت هاء برای داشتن توان رقابتی به عنوان یک صاحب بیزینس, باید حداقل یک سری از جنبه های دیجیتال مارکتینگ را در آغوش بگیرید. از آن جایی که دیجیتال مارکتینگ آپشن ها و استرانژی های بسیار زیادی دارد. می توانید نوآوری بیشتری به خرج داده و تاکتیک های بازاریابی مختلفی را با بودجه مشخص امتحان کنید. با دیجیتال مارکنینگ همچنین می توانید از ابزارهایی مانند ۸۲۸۲۷۲105 2451806500 براى نظارت بر موفقيت و ترخ باركشت سرمايه كمبين هاى خود بيشتر از كارى كه مى توانيد با تبليفات ستتی محتوا مانند بيلبوردها يا تبليفات جابى: بدست أوريد.

صفحه 3:
یک بیزینس چطور دیجیتال مارکتینگ را تعریف می کند؟ دیجیتال مارکتینگ با استفاده از تاکتیک ها و کانال های متعدد برای ارتباط برقرار کردن با مشتریان جایی که بیشتر زمان خود را می گذراننده یعنی فضای آنلاین تعریف می شود. از خود وب سایت گرفته تا دارایی های آنلاین یک برند؛ تبلیغات دیجینال, ایمیل مارکتینگ, بروشورهای آنلاین و موارد دیگر تاکتیک های متعدد و متنوعی هستند که زیر چتر دیجیتال مارکتینگ قرار می گيرند.

صفحه 4:
مار کتینگ را تعریف می کند؟ بهترین دیجیتال مارکترها یک تصویر واضح از نحوه حملیت هر کمپین برای رسیدن به اهداف خود دارند. با توجه به اهداف استراتژی بازاریابی آن هاءبازاریابان می توانند یک کمپین بزرگتر را از طریق کانال های رایگان يا پرداختی که در اختیار دارند حمایت کنند. ‎ap‏ عنوان مثال یک بازاریاب مختواء می تواند یک سری پست بلاگ برای ایجاد سرنخ از یک کتاب الکترونیکی جدید که بیزینس آن ها أخيراً ایجاد کرده است استفاده کند. بازاریاب شبکه های اجتماعی این بیزینس می تواند در معرفی این پست های بلاگ از طریق پست های ارگانیک و پرداختی در اکانت های شبکه های اجتماعی این بیزینس کمک کند. بازاریاب ایمیلی این بیزینس نیز شاید یک ‏کمپین ایمیلی برای فرستادن اطلاعات بیشتر در مورد بیزینس برای کسانی که کتاب را دانلود کرده اند را اندازی کند. ‎ ‎

صفحه 5:
آبا دیجیتال مار کتینگ برای تمامی بیزینس ها جواب می دهد؟ دیجیتال مارکتینگ می تواند برای هر بیزینس در هر صنعتی جواب دهد. بدون توجه به چیزی که بیزینس شما می فروشد, دیجیتال مارکتینگ همچنان شامل ایجاد پرسوناهای خریدار شما برای شناسایی نیازهای مخاطبان و ایجاد محتوای با ارزش آنلاین با توجه به این نیازها می شود. اگرچه لين بدین معنی نیست که تمامی بیزیتس ها باید یک استراتژی دیجیتال مارکتینگ را به شیوه های مشابه یکدیگر پیاده سازی کنند.

صفحه 6:
هیجیتل له ارکتینگ18 132 اگر حالت بیزینس شما 32 است. فعالیت های دیجیتال شما بیشتر حول محور لیجاد سرنخ آنلاین است با هدف این که کسی با مستول فروش شما صحبت کند. به همین دلیل, نقش استراتژی بازاریابی شما جذب و تبدیل با کیفیت ترین سرنخ های آنلاین برای تیم فروش شما از طریق وب سایت و کانال های دیجیتال حمایت کننده دیگر است. علاوه بر وب سایت بهتر است که فعالیت های خود را روی کانال های بیزینس محور مانند لینکدین متمرکز کنید جایی که دموگرافیک شما بیشتر زمان خود را در آن جا سپری می کنند.

صفحه 7:
هیجیتللهارکتینگک) 132 اگر حللت بیزینس شما 262 3است. با توجه به نقاط قیمتی محصولات شماء معمولاً هدف نهلیی فعالیت های دیجیتال مارکتینگ شما جذب مردم به سمت وب سایت و تبدیل کردن آن ها به مشتریان بدون نیاز به صحبت کردن با تیم فروش می باشد. به همین دلیل. معمولاً خيلى لازم نيست كه تمرکز خود را روی ایجاد سرنخ به معنای واقعی خود بگذارید و بهتر است بیشتر تمرکز شما روی ایجاد یک سفر خرید ماسب باشد, لز لحظه ای که کسی وارد سایت شما مى شود تا لحظه ای که خرید انجام می دهد. این معمولاً بدین معنیست که قابلیت های محصولات شما در محتوا بلید در نقاط بالایی قیف بازاریابی باشد چیزی که در 132 معمولاً در مراحل پایین تر است. همچنین شما نیاز به ایجاد فراخوان عمل های ‎(CALL TO ACTION‏ )قوی تری نیز دارید. برای کمپلنی های 13267 کانال هایی مانند اینستاگرام و پینترست معمولاً می توان محور مانند لینکدین داشته آرزش بیشتری نسبت به پلتفرم های بیزید

صفحه 8:
تفاوت باز اریابی کلاسیک (آفلاین) با بازاریابی دیجیتال چیست؟ بازاریلبی کلاسیک را «تسهیلگری» برای پیشبرد فعالیت‌های اقتصادی می‌دانند ون رابه عنوان علمی که به بررسی نیازهای مشتری و حتی ایجاد نیاز خاصی می‌پردازد و بعد با معرفی و عرضه یک محصول, آن نیاز را تامین می‌کند. معرفی می‌کنند. با این حال تفاوت بازاریلبی کلاسیک و دیجیتال هم ماهوی و هم ابزاریست. بازاریابی جاذبه‌ای و بازاریلبی محتوا مشخصا از دل بازاریابی دیجیتال برخواسته‌اند و ابزارها و کانال‌های دیجیتال مارکتینگ, صرفا به همین حوزه تعلق دارند.

صفحه 9:
تفاوت بازاریابی کلاسیک (آفلاین) با بازاریابی ديجيتال جيست؟ از نگاهی دیگر نسبت «بازاریبی دیجیتال» به «بازریبی کلاسیک» نسبت «موبلیل» به «تلفن ثلیت» است. در ابتدا موبلیل وسیله ای جانیی و حتی اضافی نسبت به «تلفن ثلبت» تلقى مىشد. با لين حال و با رشد تکنولوژی موبليل و آشكار شدن ظرفيتهاى حقيقى لين ابزار. موبليل نه تنها تلفن ثليت. بلكه مدل ذهنى افراد و سبك زندكى أنها را هم تغيير داد و اكتون به نظر مىرسد كه لين تلفن ثابت است كه در برابر موبليل وسيله اى جانبى و اضافه به نظر مىرسد. بيش بينى ما اين است كه ظرف جند سال آينده وازه «ماركتينك» جاى وازه «ديجيتال ماركتينك» را بكيرد. ولى به لين معنا که دیجیتال مارکتینگ آنقدر جايكاه خود را مستحكم و تحميل كند كه واه «ماركتينك» و بار معنايى و هويت و تعريف أن را از آن خود كند و مثلا وقتى مىكوييم «ماركتينك» انكار منظورمان همان «دیجیتال مارکنینگ» است؛ چنان‌که وقتی می‌گويیم «تلفن» منظورمان همان «موباییل» است و نه تلفن ثاست! به طور کلی فضای دیجیتال مارکنینگ, فضلیی منعطف‌تره خلاقنه‌تری داشته ويه خصوص برای کسب‌وکارهای کوچک با بودجه تبلیفلتی اندک قضای نفس کشیدن فراهم می‌کند. دو ستون اصلی دیجیتال ماركتيتك بازاريابى آثلاين و آفلاين هستند.

صفحه 10:
بررسی اصول تبلیغات و ارتباطات در فضای دیجیتال مار کتینگ و نمونه آن در بازار ایران مطابق آنچه از منظر تبلیغات به عنوان نوعی ارتباط انسانی مطرح می‌شود. در اینجا نیز یک «فرستنده پیام» وجود دارد. پیام به وسیله یک «کانال» به «گیرنده» می‌رسد تا اثر تبلیفی و ترغیب به خرید انجام شود. در دیجیتال مارکتینگ هم همین قضیه وجود دارد و برای انواع کسب‌وکارها قابلیت هدف گیری تبلیغاتی انواع مشتریان در سطوح 13201 و 32 وجود دارند.

صفحه 11:
ل مارکتینگ و نمونه آن در بازار ایران بررسی اصول ت بررسی شواهد هم نشان می‌دهد که آمروزه انواع کسب‌وکارها از کسب وکارهای اصطلاحا «نیج». کسب‌وکارهای لاکچری و کسب وکارهلیی با مخاطب ‎clad Gul jl aaa MASS‏ بازاریلبی دیجیتال بهره مند هستند. از خانواده اسنپ بگیرید که اصولا مشتری انبوه دارد قا فروشگاه‌های اینترنتی که درخت مینیاتوری (ین‌سای) می‌فروشند. تا کمپین‌هایی که برند لوکس «درساک و یا تولیدکنندگان خودروهای لوکسی نظیر5 (1 در ایران اجرا کردند. همه از خوان گسترده فضای بازاریابی آنلاین بهره مند شدند.

صفحه 12:
انواع کسب و کارهایی که از دیجیتال مار کتینگ استفاده می کنند پنترنتی: مشخصا لین کسبوکارها با فروش اینترنتی محصولات روزگار میگذرانند. نمونه مشهور آنها دیجی‌کالا است. فرمی که با الگوگیری از غولی همچون آمازون مرزهای موفقیت را در ايران جلبه جا کرد. هر کسب و کاری که محصولی با قابلیت فروش روی آینتریت داشته باشد دز این دننته قراراهی گیرد: توليدكنندكان سرنخ: خيلى از كسب و كارها عملا محصول و خدماتى را مستقيم از در فضاى ديجيتال عر انند. بلكه محصول يا خدمات أنها در دنياى آفلاين ارلئه مى شود. همجون خود أكادمى ديجيتال ماركتينك كه يك آموزشكاه حضورى در تهران است و کلاس های آموزش دیجیتال مارکتینگ برگزار می کند. در جنين كسب و كارهايى بدست أوردن يك سرنخ از مخاطبان هدف همچون شماره تماس, لیمیل و ... اهميت بسيارى دارد كه به بهترين شكل مى توانند در فضاى ديجيتال با معرفى خدمات خود اطلاعات علاقمندان را جمع آورى كرده و سپس برای بازاریابی تلفنی و حتی حضوری اقدام کنند.

صفحه 13:
انواع کسب و کارهایی که از دیجیتال مار کتینگ استفاده می کنند * پلت‌فرم‌های دوسویه؛ اين‌ها کسب وگارهایی هستند که از طریق ایجاد ارثباط دو دسته مخاطية. كشب ‎Se aoe wig 9 Yea AS ol aU 9. AW Ue Spun‏ خدمت/محصول هستند. مثلا ديوار: ايوند و حتى اسنب از اين جملهاند. * کسب‌وکارهای ‎SAAS‏ 5 مفهوم تكنولوزيك كه براساس فضای ابری کار می‌کند. فعالان اين دسته به جای فروش یکباره محصول و واگذاری دلئم آن. حق استفاده از ن رابه نوعی اجاره می‌دهند. ربات ایران سوشال و سرویس‌های]21[۷) که به ازای پرداخت شارژ ماهانه قابل استفاد‌اند. از این جمله‌اند.

صفحه 14:
مقایسه ارتباطات یکبار چه بازاریابی با کانالهای دیجیتال مار کتینگ فر بآزاریلبی کلاشیک انزازهایی براق,بازاریابی محصولات یک کشب وکار وجود:دارند که لازم أت به نحوی یکپارچه عمل كنند. در بين اين ابزارها با ابزارها و کانال‌های بازاریابی دیجیتال, مشایهت‌ها و تفاوت‌هایی وجود دارد.

صفحه 15:
مستقیم بازاربلبی مستقیم.ابزاری برای ارتباط مستقیم با مشتریست. عاملی که اين ابزار را متمایز می‌کند. خصوصیت تعاملی َن است. نکت جللب اینکه بازارلبی مستقیم مبتنی بر پایگاهداده مشتریان است. پس بازلریابی مستقیم با ایمیل مارکتینگ و سیستم‌های ارتباط با مشتریان (218[۷8) ارتباط دارد و به نوعی پیش نیز آنهاست. از آنجایی که لین ابزار به طور مستقیم شما را به مشتریان متصل می‌کند.واسطه‌ها را از میان تولید کننده اسرویس‌دهنده با مصرف‌کننده حذف کرده و سود هر ۲ طرف را بیشتر می‌کند.

صفحه 16:
سخن پراکنی (روابط عمومی) سخن‌پراکنی مجموعه‌ای از داستان‌ها درباره برند و ل است كه جنبهى تبليغ بیم ندارد و پیلی مستقیم بلبت آن پرداخت نمی‌شود. مثلا ما در این مقلله به دجی‌کالا و اسنپ پرداختیم. بدون اين‌که آنها به ما پولی پرداخته باشند. در فضای دیجیتال مارکتینگ, بازاریلبی محتوا و وبلاگ‌نویسی. فعالیت‌های تولیدکنندگان سرنخ و حتی با مقداری اغماض رپورتاژ آگهی در سایت‌های بزرگ با سخن‌پراکنی در فضای کلاسیک قابل مقایسه هستند.

صفحه 17:
ابزار پیشبرد فروش (پروموشن) هر عملی در بازاریابی که موجب جلب توجه کاربران به محصول يا خدمات شود را اصلاحا پروموشن يا پیشبرد فروش گویند. اين ابزار برای افزایش فروش محصول در کوتاه مدت کاربرد دارد, در اين ابزار,. ارزش اضافی (مثلا تخفیف) به خود مشتری ارائه می‌شود تا فروش افزایش يابد. کمپین‌های بلک فرایدی ای که توسط دیجی‌کالا و بامیلو انجام شدند, معادل بسیار خوبی از کابرد اين ابزار در دیجیتال مارکتینگ هستند. Ww NG 1 PROMOTION fie MAR

صفحه 18:
فروش شخصی * ابزار فروش شخصی عبارت است از مراجعه نیروهای فروش شرکت به صورت شخصی در محل مشتری. لین رویکرد در آمریکا بسیار رایج و باعث افزایش فروش است. معادل ‎yl‏ در فضای دیجیتال پی‌گیری تلفنی مشتریان لید شده در ]21[۷), سیستم‌های پشتیبانی چت و پی‌گیری فروش از طریق دایرکت در شبکه‌های اجتماعیست.

صفحه 19:
تبلیغات در فضای بازاریلبی کلاسیک. بسیار رلیج و كران است. وقتی در یک رسانه عمومی مانند تلویزیون. راد: غات محیطی (بیلبوردها) محصول خود را تبليغ می‌کنید. دست به ریسکی بزرگ با هزينه بالا زدهايد. عملا همه در معرض تبليغ شما قرار می گیرند. با لین حال لین خودعرضه گری عمومی شلید اتفلقا باعث شود. که تبلیغ شما در نظر مخاطب هدف. حساسیت و توجهی را ایجاد نکند. در عوض در فضای دیجیتال تبلیفات کلیکی گوگل. تبلیغات بنری, تبلیغات در شبکه های اجتماعی, ایمیل مارکتینگ به عنوان کانالهای دیجیتال مارکتینگ. ابزارتبلیغاتی محسوب می‌شوند.

صفحه 20:
بررسی اثربخشی و مقرون به‌صرفگی دیجیتال مار کتینگ: ادعای مهم و البته درست رسانه های دیجیتال لین است که می‌توانند پیام و نظرشان رابا دقت مناسبی به مخاطب هدف برسانند. اما این ادعا چگونه ثابت می‌شود؟ 0 sect) تبلیفاتکاملا هدفمند بای مخاطلب هدف هزینه کمترتبلیغات در مقابل بلیغات سنتی ‎ee.‏ ‏سنجش دقیق اثربخشی هر دام از تبلیغات . قابلیت بهینه سازی تبلیغاتپراساس نتیج دقیق ۰ 7

صفحه 21:
ابررسی اثربخشی و مقرون به‌صرفگی دیجیتال مارکنینگ ‎Giles‏ یکی از بزرگان تبلیغات کلاسیک گفته بود. البته که تبلیغات خوب است. فقط مشکل اینجاست که اگرچه ما می‌دانیم ۵۰ درصد تبلیغاتمان اثربخش بوده و ۵۰ درصد آن نبوده. ولی نمی‌دانیم که اين اثربخشی و عدم اثربخشی ۵۰ درصدی ناشی از چه علل و عواملی بوده است تا قسمت غیر اثربخش را اصلاح و قسمت اثربخش را تقویت کنیم! ‏پس بحث اثربخشی نیز از ديكر مواهب «ديجيتال» است لين كه بيام شما با چه «کیفیت و کمیتی» به چه «كسانى» رسيده و لين جه دردى را از شما دعوا کرده است. شما به ازاى هر كليك و ورودى جه درآمدى كسب كردهليد و ادامه لين روند به نفع و صرف شماست ‏يانه؟ اين مزيت. بخش سنج ش1101 و دستاورد حاصله ‎Gly‏ شما را در مبحث تبليغات آنلاين مطرح مىكند و اين تقريبا بدون زحمتى براى شماء بلكه به همت ظرفيت هاى تكنولوزيك و همت و جديت بزركانى نظير كوكل و دوستان ممكن مىشود كه با ابزارهايى نظير كوكل آناليتيكس اين مهم را رقم زدداند. ‎

صفحه 22:
نکات مهم در انتقال از فضای آفلاین کسب و کار به فضای آنلاین © در اینجا هم مانند سایر عرصه‌ها و مشخصا مانند. کسب وکارهایی با بازاریلبی کلاسیک, عده‌ای شکست می‌خورند و عده‌ای پیروز می‌شوند؛ عده ای به لهداف خود نلثل می‌شوند و عده‌ای نه. مطالعات موردی زیادی روی کیس های مختلف جهلنی و حتی ایرانی انجام شده و از دلایل شکست و موفقیت آنها پرده برمی‌دارد ما در اینجا می‌کوشیم به سهم خود نکته‌هایی را برای شما روشن کنیم:

صفحه 23:
عسئله مهم013[1 11۵5۳ ,۲۲6۲1۲۸۲ اين مفهوم به انتقال و ادغام رویکردهای استراژیک بازاریابی کلاسیک با بازاریابی دیجیتال اشاره دارد. انتقال و ادغام از فرم۳۴ کلاسب به وضعیت دیجیتال:۴ بازاریلبی شامل ‎aly 59 as! PRODUCT, PLACE, PRICE, PROMOTION‏ 9)9 4 بازاريلبى ديجيتال ما را از؟ ۳ بی‌نیاز نمی کند. بلکه برعکس یک مرحله هم لضافه می‌شود و ن تطبیق و هماهنگ سازی و «ما به ازاسازی» ۳۴ کلاسیک کسب وکار با فعالیت‌های بازاریابی دیجیتال است. ۰

صفحه 24:
DIGITAL TRANSFORM pe¢ dhs لين كه محصول ما جه ظوي ‎ga as acc‏ وبال عار بر روی آن تاکید می‌شود. «سیاست‌های پروموشن» ما چگونه ۱ لگی از همین موارد توجه کنید بازاریلبی دیجیتال باید هماهنگ با۴ ۳ شما و در امتداد آن یاشد. تا پیام‌های متناقضی یه مخاطب ارسال نشود. در ثانی «مصادیق و مابه‌ازاهای دیجیتللیک لین سیاست‌ها که جزو فعالیت‌های دیجیتال مارکتینگ است. بلید در برنامه‌های استراتژیک و عملی تدوین شود. /گی‌ها و مزایلیی» دارد. کانالهای توزیع ما کدام هستند. سیاست های قیمت گذاری ما چیست و مهم تر از

صفحه 25:
در بازاریلبی کلاسیک فرایندی ۳ مرحله ای و الزامی به نام 51۳ به معنای «بخش‌بندی بازار. هدف گرفتن بخشی از آن و متمایز كردن جايكاه خود برای مخاطبان هدف گرفته شده» وجود دارد. در ابتدا بخش‌های بازار مشخص می‌شوند: سپس آن دسته که به عنوان مشتری اصلی مدنظر ما هستند انتخاب و گلچین می‌شوند و آنگاه مشخص می کنیم که می خواهیم با کدام ویژگی نزد آنها شهره و شناخته شویم؟ این ویژگی که براساس لن خود را جایگاه‌یلبی می‌کنيم: بهتر است نقطه قوت ما و نقطه ضعف رقبا باشد. با لین حال لین فرایند نسبتا پیچیده و انتزاعیست و در بازاریلبی دیجیتال با پرسونا که عینی‌تر. ساده تر و کاربردی‌تر است. مصداق می‌یابد. با لین حال تاکید مان است که در فرایند انتقال دیجیتال, مستقیما پرسونا نسازید. بلکه پرسونای شما ملبه ازا و ترجمه لی ساده تر از فرایند ‎٩۳‏ شما باشد. به عبارت ساده تر ابتدا ‎٩۳‏ را بسازید و بعد از روی آن پرسونای خود را ۵ انتقال و ادغام از ‎STP‏ بازاریابی کلاسیک به پرسوفای بازاریابی دیجیتال:

صفحه 26:
:نگاه قیفی در فروش و ایجاد ارزش برای مشتری در مسیر خرید در بازاریلبی دیجیتال بسیار مهم است که نگاه بلندمدت و تدریجی و مرحله یه مرحله داشته باشید, اگر سایت یک کسب‌وکار را به ان «نقطه تماس» اصلی مشتری با بیزینس در نظر بگیریم» مشتری در ابتدا یک «غریبه گذری» لست و نبلید انتظار داشت كه به سرعت و در یک مرحله به خریدار تبدیل شود. شما با «جلب توجه او» او را به يك سرنخ تبديل مىكنيد و با «نزدیک شدن6 به سرنخ او را به مشتری خود تبدیل می‌کنید. بدیهی است که اگر این «مشتری جدیده از ل و خدمات شما راضی باشد. تبدیل به «مشتری بازگشتی و وفادار» شما خواهد شد و در کسوت یک هوادار به رایگان شما را به دیگران توصیه خواهد کرد.

صفحه 27:
چطور دیجیتال ما رکتینگ را پیاده سازی کنیم؟ - اهداف خود را تعریف کنید زمانی که می خواهید دیجیتال مارکتینگ را شروع کنید. شناسایی و تعریف اهداف شمالمری بسیار حیاتی است. چرا که شما استراتژی خود را با توجه به این اهداف تعیین می کنید. به عنوان مثال, اگر هدف شما افزایش آگاهی از برند لست. ممکن است بخواهید توجه بیشتری را به سمت دسترسی به مخاطبان جدیدتر از طریق شبکه های اجتماعی معطوف کنید. چنین ممکن است بخواهید فروش یک محصول بخصوص را افزایش دهید؛ اگر هدف شما این باشد. بهتر است که روی سئو و سازی محتوا برای بدست آوردن خریداران احتمالی روی وب سایت خود تمرکز کنید. علاوه بر این اگر فروش هدف شما باشد. می توانید کمپین های پرداخت به ازای کلیک را برای ایجاد ترافیک از طریق تبلیغات پرداختی امتحان کنید. هر هدفی که دلشته باشید. شکل دادن به یک استراتژی دیجیتال مارکتینگ بعدلز این که بزرگ ترین اهداف کمپانی خود را تعریف کردید کار خیلی راحت تری

صفحه 28:
را پیاده سازی کنیم؟ ۲ - مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید یکی از بزرگترین مزایای دیجیتال مارکتینگ داشتن فرصت هدفگیری مخاطبان بخصوص است. اگرچه که شما نمی توانيد از اين مزیت استفاده کنید اگر ابتدا مخاطبان هدف خود را شناسایی نکرده باشید. لازم به ذکر است که مخاطبان هدف شما ممکن است بر اساس کانال یا اهداقی که شما برای یک محصول با کمپین دارید متقاوت باشتد. به عتوان مثال, ممکن است متوجه شده باشید که بیشتر مخاطبان اینستاگرام شما جوان هستند و میم های خنده دار و ویدیوهای کوتاه را ترجیح می دهند. اما مخاطبان لینکدین شما متخصصين با سن بالاتر هستند که به دنبال پيشنهادات تاکتیکی تری می باشند. در نتیجه شما باید محتوای خود را به اشکال مختلف #3 برای جلب رضایت اين مخاطبان هدفه مختلف توليد كنيد

صفحه 29:
چطور دیجیتال مار کتینگ را پیاده سازی کنیم؟ ۳- یک بودجه برای هر کنال دیجیتال خود تعبین کنید ممم همان مرچیزیبودجه ی که ما تین مي دید ما وایسه همان هایی از حیجیتال منک فست که می شوامیدبه نوی ود ‎sah‏ كر روى تكنيك هاى اينبلئد مانند سئو. شبكه هاى اجتماعى و بإزاريلبى محتوا براى يك وب سايت متمركز هستيد. خبر خوب لين است كه به بودجه زيادى اصلاً یز نارید. با بااربانى ‎Gus INBOUND‏ اصلی ایجاد محتوای با کیفیتی است که مخاطبان شما به آن ها علاقه داشته باشند كه لازمه آن اكثراً تنها زمانى است كه براى توليد ابن محتواها صرف مى كنيد. شما می توند بهعنوان مال جا عاست كرقن یک وب سایت و ولد محتوااستفاه از 03/48) های 607۳ ]14135 شروع کند. ری کسلنی که بودچه محدودی دارند.می وید با وردبرس بر روى 830018012 ۱۷ شروع كنيد. بك قللب ساده از 511/10100885 انتخاب کنید و سایت خود را بدون نا بهکدنوسی با ستفاده از ‎ELEMENTOR‏ ‎BUILDER FOR WORDPRESS‏ ۱۷83511۳5 را اندازى كنيد ‎Se oie‏ برایپیاده سازی تبلیقات هزینه به زای کلیک 2۳0 با استفاده گوگل ادوردز. شما در بربر دیگر رقبای حاضر در صنعت خود برای ظاهر شدن در بالای صفحه نیح گوگل براى يك كبوورد مرتبط با بيزيتس خود مبلفى را بيشنهاد مى دهيد با توجه به ميزان رقابتى كه براى كبوورد مذكور وجود دارد. لين مبلغ مى تولند به صورت منطقى مقبول باشد يا به اشدت كران قيمت, به همين دلبل است كه تمركز كردن بر روى افزايش دسترسى اركانيك هميشه بايد براى شما مهم باشد ‎

صفحه 30:
چطور دیجیتال ما رکتینگ را پیاده سازی کنیم؟ ۵ - دارلیی های دیجیتال خود را برای موبلیل بهینه سازی كنيد یکی دیگر از اجزای کلیدی دیجیتال مارکتینگ همان طور که قبلا اشاره شد موبلیل مارکتینگ است. در واقع. استفاده از گوشی های هوشمند برای مصرف رسانه های دیجیتال تنها در امریکا ‎۶٩‏ درصد آمار را تشکیل می دهد در حللی که استفاده از رسانه های دیجیتال بر لین کشور توسط دسکتاپ کمثر از نصف است.و همه این موارد در حللی است که امریکا در مقایسه با دیگر کشورهای دنیا خیلی بیشتر از دسکتاپ برای مصرف رسانه های دیجیتال استفاده می کندا! ‎TER 12 [‏ ل ‎١‏ ار اس اس ا ا ‎١‏ ۳ ۳ ۳ ۱ ‎ ‎

صفحه 31:
چطور دیجیتال مار کتینگ را پیاده سازی کنیم؟ لین موضوع بدین معنیست که بهیثه سازی تبلیفات دیجیتال, صفحات وب. عکس های شبکه های اجتماعی و دیگر دریی های دیجیتل برای گوشی های هوشمند بسیار حیانی است. اگر شرکت شما یک برنامه موبليل دارد كه به كاريران اجازه تعامل با برند شما با خرید محصولات شمارا می دهد پلیکیشن شم نیز زیر چتر دیجیتال مارکتینگ قرار می كيرد. افرادی که با برند شمابه صورت آنلاین توسط اپلیکیشن موبلیل تعامل دارند بلید همان تجربه مثبتی را داشته باشند که می تونند با لبتاپ یا كامبيوتر خود داشته باشند. لین به معتی پیاده سازی یک طراحی وب سایت موبلیل دوست با تعامل گراست تا باعث شود گشت و گذار در وب سایت شما توسط کاربرانموبیل به راحتی انجام شود. این موضوع همجنين به معنى كاهش طول فرم هاى ايجاد سرنخ شما براى ايجاد يك تجربه بدون مشکل برای کسانی که محتوای شمارا دالود می کتند می باشد. در مورد عکس های شبکه های اجتماعی شماء مهم است که همیشه یک كارير موبليل را زمان ايجاد آن ها در نظر داشته باشید. چرا که ابعاد عکس ها بر روی دستگاه های موبلیل کوچک تر بوده و متن ها ممکن است قطع شوند. شيوه هلى بسیارزیدی برای بهینه سازی اعضای مختلف دیجیتال مارکتینگ شما برای کاربرانموبایل وجود درد و زمنی که مى خواهيد هر استرائزى ديجيتال ماركتينكى را بيادة سازی کنید.بسیار مهم است که در نظر بگیرید که ین تجربه چطورروی موبیل ظاهر خواهد شد. با اطمینان حاصل کردن از این که این موضوع همیشه به خاطرتان می مان شما تجربیات دیجیتالی ایجاد خواهید کرد که برای مخاطبان شما جواب داده و دائماً نتايجى كه اميدوار به كسب آن ها هستيد را كسب خواهد كرد.

صفحه 32:
را پیاده سازی کنیم؟ ۶- تحقیقات کیوورد انجام دهید دیجیتال مارکنینگ کاملا به معنی دسترسی به مخاطبان هدف از طریق محتوای شخصی سازی شده است. چیزی که بدون انجام تحقیقا کیوورد موثر نمی تواند بدست بیاید. راه اندازی تحقیقات کیوورد برای بهینه سازی سایت شما و محتوای سئو و اطمينان حاصل كردن از اين كه مردم مى توانند بيزينس شما را از طريق موتورهاى جستجو بيدا كنند بسيار اهميت دارد. علاوه بر اين تحقيقات كيوورد در شبكه هاى اجتماعى مى تواند براى بازاريايى محضولات يا خدمات شما در شبكه هاى اجتماعى مختلف نيز كمك کننده باشد. حتى اكر يك استراتؤيست سئوى تمام وقت نداريد. باز هم بايد اين كار را انجام دهيد. سعى كنيد ليستى از بهترين كيووردها از لحاظ عملكرد كه به محصولات يا خدمات شما مرتبط هستند را ايجاد كنيد و نسخه ‎gl‏ دم دراز آن ها را براى ايجاد فرصت هاى بيشتر لحاظ كنيد.

صفحه 33:
ال مار جطور ديجي را پیاده سازی کنیم؟ - بر اساس ‎ANALYTIC‏ كه ارزيابي مى كنيد عمل كنيد ایجیتال مارکتینگ مر بی آنلیتیکس عمل کند. به عنوان مثال: شايد يعد از چند ماه متوجه شوید که مخاطبان ذر طولائی مدت. بسیار مهم است که تیم شفا طرف مقابل, شلید یک صفحه وب قديمى بيدا كنيد که ترافیکی که قباًدریافت می کرد را دیگر نمی رد شليد بخواهيد كه لين صفحه را آپدیت كنيد يا كاملاً بازدیدکنندگان شم تا مارکتینگ به به شما بستگی re ol و مرتبط ترین محتوا را مشناسب با نیازهای"خو فرضت های بسیار متعده و مختلفی را برا دارد که از آن ها استفاده كنيد يا استفاده نكنيد.

صفحه 34:
چطور می توان دیجیتال مارکتینگ را شروع كرد؟ خبر خوب لین است که شروع کردن دیجینال مارکتینگ کار ساده ای است. بیشتر پلتفرم های تبلیغات آنلاین کار ثبت نام وراه اندازی اولین کمپین را برای شما ساده کرده اند. هدف از هر کمپین موفقیت آمیزدیجبالمارکنینگ اما تنها يك راهنما نيست. بدون توجه به لين كه جه استراتزى را مى خواهيد اتخاذ كنيد. لين ؟ سوال را بليد قبل از شروع جه ديجبتال ماركتينف پاسخ دهید ۱ - چقدر باید پول دربیاورید؟ را همین ینایک را ‎Mas Rhee fe ices‏ داهن رل بای مشخ ‎ge aa ap a ae‏ لمر بها ركبا سوال ‎cease‏ تا اتود ین که هدف شما اتزليش كليك هاء تبديل هايا سرنغ هاء فروش. درأمد يا يك نرخ بازكعت سرمليه مشخص باشد متقوتباشتد زماتى كه به سراغ اين كار مى رويد هدف تهابى هر فعاليت بإزارياب بايد ترخ باركشت سرمايه باشد. جرا كه اكر هزينه هاى ديجبتال ماركتيتك شما هيج درأمد سودأورى را براى ارمفان نمى أوردء جرا در حال بازاريابى أثلاين هستيد؟. كليك ها و حتى تبديل ها عللى هستند, اما بيزينس شما از كليك هايا تبديل ها يول هر تمى أورد از فروش بول در صى أورد! با در نظر داشتن لين نکن أولين جيزى كه بليد مشخص كنيد اليل از اين كة هر موزد يودجه حيجنيتال مارکتینگ خود تصمیم بگیرید ان است که چه مین درمد را می خواهید.زمانی که این موضوع مشخص شند می تتد از ان اطلعاتبرای مشخض كردن اين كه جقدر هزيته تبليفات برلى رسيدن به إين هدف درامدى لازم است استقادم كنيد

صفحه 35:
چطور می توان دیجیتال مارکتینگ را شروع کرد؟ زمانى كه متوجه شويد جه ميزان بول از ديجيتال ماركتينك مى خواهيد. بليد مشخص كنيد که برای چه ‎lilt ALS‏ می کنید. لین امری حیانی است. چرا که برسوناهاى خريدار مختلف نيازمند تاكتيك هاى مختلف بازاريابى هستند و از اين هم مهم تر برسوناهاى خريدار متفاوت به مدل هاى مختلفى از خريداران تبديل مى شوند. بنابرلين اكر نتوانيد برسوناهاى خريدار خود را درك كنيد. نمى توانيد استراتزى هاى ديجيتال ماركتينك موثر ايجاد كنيد. كر تيم فروش داريد. صحبت كردن با أن ها مى توند یکی از سريع ترين را ها براى بدست أوردن برسوناى خريدار موثر باشد. جرا كه اين افراد هستند كه بيشتر از بقيه.با مشتريان صحبت مى كننده درست است؟ اكرجه كه حتى با صحبت كردن با تيم فروش و انجام مقدارى تحقيقات هم براى رسيدن به سطح جزئيلتى كه براى ايجاد يك استرانزى موثر ديجيتال ماركتينك نياز داريد كافى انيستدد. براى انجام ابن كاره بايد تلفن خود را برداريد و به مشتريان خود زنگ بزند. از أن ها ببرسيد كه جطوز شما را بيدا كردند جرا تبدیل شدند و چطور متقاعد شدند که به شما مبلفی را پرداخت کنند: این اطلاعات به شما تحلیل های بسیار زیادی برای. پیدهسازی در زاریابی و پروسه فروش می دهد که می توند از آن ها براى بهبود عملكرد تبليغات خود و انتخاب يودجه بازاريابى استفاده كنيد.

صفحه 36:
۳ ارزش مشتریان شما چقدر است؟ معمولاً افراد یه پرسوناهای خریدار به عنوان شیوه ای مناسب جهت ایجاد یک استراتزى بازاريلبى موثر نكاه مى كنند. يرسوناهاى خريدار براى لين كار عالى هستند. اما تن ها همچنین بخش مهمی از ایجاد یک برنامه دیجیتال مارکتینگ نع باشندد ۴ - چقدر باید برای رسیدن به اهداف خود هزینه کنیم؟ در این مرحله. اوضاع خیلی ساده هستند. هزینه به دست آوردن مشتری, میانگین سفارشات خرید و میانگین تعداد خریدها را در نظر بگیرید و ّن ها را حساب وارد کنید!

صفحه 37:
هر کاری اصولی دارد و دیجیتال مارکتینگ هم از این قاعده مستثتی نیست؛ پس شما در لبتدا باید با «اصول دیجیتال مارکتینگ» آشنا شوید. برای آشنلیی کلی با دیجیتال مارکتینگ لازم است به طور اجمللی؛ اصول. ابزارها. کانال ها و استراتژی های بازاریابی دیجیتال به شکل کامل آشنا شده و نحوه استفاده کاربردی از آنها را یاد بگیرید. همچنین بحث تحلیل و ارزیلبی اثربخشی فعالیت های انجام شده و تصحیح آنها نیز از دیگر موارد مهم برای فردی است که قصد تسلط اصولی بر دیجیتال مارکتینگ را دارد.

صفحه 38:
اصول دیجیتال مارکتینگ وردپرس (طراحی و مدیریت وب سایت) آشتليى ما ابزارهاى مديريت محتوا تظير وردپرس هم پرای دیجیتال مارکتر شدن لازم است. در حال حاضر یک سوم وب سایت های دابا ودپرس طراحی شده اند و یک متخصص لین حوزه ‎aul‏ بداند که برای وب سایت خود از کدام قالب‌ها و افزونهها استفاده کنید و اصولا چطور یک سایت برای خود دست‌وبا کرده و آن را رشد بازاریابی محتوایی از طرفی وردپرس صرفا يك ابزار است. اكر #بازاريابى محتوا» را ندانيد. جكونه محنوا تهيه كنيد و لن را به زبان جه كسى تعريف كنيد. لازم ست با فرایندهای بم سردبيرى. توليد محتواء انتشار محتوا. ترويج محتواء تجزيه و تحليل و كزارش كيرى آشنا شويد. شما با توليد هد ف كذارى. مخاطبشناسى. استراتؤى محتوا محتوای هدفمند خواهید توانست مخاطبان کسب و کار خود را به رایگان جذب وب سایت تان کرده و با خود و خدمات تان آشنا کنید. این شیوه هر روز در حال گسترش بیشتری است و وب سایت هایی همچون علی بایاه دیجی کال | iy Rano) wae a ee ‏يفوك اتکی‎

صفحه 39:
اصول دیجیتال مارکتینگ سئو (بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو) با لين حال هر محتوا توسط ؟ ارزياب بررسی می‌شود. یکی مخاطبان و دیگری مونورهای جستجوا در حقبقت مخاطبان مطلب شما را نمىبينيد. اكر مطلب شما اب میل موتورهای جنتجو نباشد وسايت شما و مطالب آن اصطلاحا هستو» نشده باشد. پسن یک دیجیتال مارکترلازم است حداقل با مبانی ستو نظیر تحقیق کلمات کلیدی و مثلث سئوه نحوه عملكرد موتورهاى جستجو. 5150 01178860618 و 5150 0108860615 آشنا شده و مثلا قادر باشد. اثريخشى و نحوه عملکرد 6161.11 9۸ها را توشیح دهد ابى در شبكدهاى اجتماعى با این خال تمام ‎dyin pga‏ مربوط به وب‌سایت شنما نیست, یکه‌های اجتمامی هم در ترویج و انتشار محنوا و هم در نهیه محتوای مستقل تقش دارند و از بعضی,چهات بر محتوای اصطلاحا وبلاگی پیشی می‌گیرند؛ از طرفی شما با پا گذاشتن به شبکه های اجتماعی با اینفلوتنسرهایی مواجه می‌شوید که تاثر آنها در صورت انتخاب درست به عنوان و تبلیف وکار» پر ‎niin‏ واين اعمال نفوذ از طرف آنها به وسسيله شبكههاى اجتماعى انجام مىشوذ. نکته دیگر آن که بین خود شبکه‌های اجتماعی و نوع فعالیت در آن‌ها تفاوتها و ريزدكارىهليى وجود دارد. مثلا بين لينكدين و ایتستاگرام تفاوت ماهوی وجود دارد که هر مارکتر ابايد بدائد.

صفحه 40:
اصول دیجیتال ما رکتینگ ایمیل مارکتینگد بايد به عنوان يك ديجيتال ماركتر. حواستان باشد. براى اينكه هدف نهايى شما محقق شود و يول از مشترى بكيريد بايد هر لحظه حواستان به او باشد و جشم از أو برنداريد و وضعیت را در مراحل مغطف پیگیری کنید:آچه به لو ری در مفاهی: هسیر سفر مشتری»: حبدیل مشتری وه به یاف 9 حيار گشت مشتری» مطرح من‌شود يد طون عملى در 180101 نمود مويابد. 12020 شامل سياستها و رويكرذهاء ابزارها و مراحل ایمیل مارکتینگ, پوش نتفیکیشن و 51115 مارکتینگ بوده و شما با ادگیری تکنیک‌های حرفهای 1-6113 به درکی صحی از مقاهیم مسفر مشتری و چرخه عمر رسیده و تفا کتیک‌هایعملبنی,بهینه‌سازی و متریک‌های کالهای ایمیل.پوش نوتبفیکشن و 32/15 مسلط شوید می‌تانیددع کید که 1031۷4 راید گرفته‌ید. بلیغات گوگل ادز در عبن حال هیچگاهنلید همه تخم‌رغ‌ها را در يك سبد كناشت! شليد نتيجه كير از سئو زمان‌بر بود پس بلیدچه کرد؟ در این جا شما بی با تبلیغات کلیکی به خصوص کوگل دز و راندازیکمپین‌های بلیغاتی در آن أشنا باشيد و نهايتابتونيد از آن در كثار سثو به درستى استفاده كنيد. تجزيه و تحليل اطلاعات با كوكل آناليتيكس كر يادتان باشد مابه قابل‌ستجش بودن فعالیت‌های بازرابی دیجیتال اشاره کردیم. اما لین چگونه محقق می‌شود؟ ابازر كوكل آناليتيكس يك عصلى جادوبى است كه بليد در اختيار هر ديجيتال ماركتر باشد شما بايد نحوه کار با آن را بدائید تا توانید.فعالیت‌ها و کمپین‌های تبليغاتى خود. درامده هزيته و سود و بازدة را بر اسائن شاخصيهانى در ابعاد مختلف ستجيد بايد بدائيد كه مشاطيان ازكداك كنال ها جذب شدوى بفتار أنه در سايت حكونه يوده؟ براي جذب غر مخاطي جدقدر هزينه كرده ‎Lg tl‏ جدقدر براي شما د رامد داشته آنها را متوجه مىشويد. ذر نهايت هنكامى كه به نخوه بيادمسازى

صفحه 41:
اصول دیجیتال مارکتینگ طراحی کمپین های تبلیغاتی یک نکته مهم در بازاریبی دیجینال که باید بر لن مسلط باشید. انتخاب از بین بزارهای مختلف است تا گیج نشده و بودجه‌تان را هدر ندهید. پس باید هطراحی و برنمه ریزی» کمپین های تبليغاتى را بدنید تا با تسلط عمیق‌تر بر ابزارها و کنل‌های دیجیتال. بوئیدبسته بهبودجه. کسب وکار و عملكرد رقبا كمبينهاى خود را طراحى كنيد. استراتژی دیجیتال مارکتینگ اما عامل گفته شده: همه زمانی سودمند است که اطلاعات و دلنش کسب شده به شما قدرت هدف گذاری و تدوین استرتزی راب تحلیل موقعیت: تحلیل مشتری و تقشه سقر نو تحلبل رقیب بدهد. ذر لبن راه ابزارهليى نظير 511411812511818 بسيار به شما كمك مىكتند. در ثلنى بليديا مبحث مربوط به بهبود ترخ تبديل و 1681 هاى استراتزيك با توجه به بيزنس مدل هر كسب وكار ديجيتال هم أشنا شويد. قيمتكذارى و تخفية نهایا سياست‌ها و تعلیلهای شما هرچهقدرخوب باشند اربخشی دیجینال مارکنینگ بر سیاست های فیمت گذاری و يق جع التو لح لين كه چه زملیتشفیف بدهید و چه میتی وبرچه اساسی بسیر مهم ست. فوختن بیش از حد كران وب ازان محصول هر دو شمارا متضور میکند. بدین نج که الی مشتری را مى برلند و دومى محصول را باعتبار کرد و سود ‎aay ea yok‏

صفحه 42:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان