didgahaye-kelaasic-dar-jameshenasi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “دیدگاه های کلاسیک در جامعه شناسی”

دیدگاه های کلاسیک در جامعه شناسی

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم1

اسلاید 2: موضوع :دیدگاه های کلاسیک در جامعه شناسیدانشجو : استاد :2

اسلاید 3: دیدگاه کلاسیک جامعه شناسی ظهور جامعه شناسی شهری مربوط به قرن نوزدهم است. یعنی زمانی که جامعه شناسی در حال تثبیت خود در بین سایر علوم اجتماعی بود. عامل اصلی پیدایش جامعه شناسی شهری، ویژگی های جهان در حال تغییر بوده است.انقلاب صنعتی سوالات فلسفی و مهمی را مطرح کرده است.به طور مثال :در مورد آینده شهر تجمع مردم در شهرها و تاثیر آن بر نظم اجتماعیبه طور کلی رشد سریع شهرها در قرون هیجدهم و نوزدهم باعث تغییرات اقتصادی و ظهور جامعه شناسی شهری شد. در قرن نوزدهم دنیا تغییرات زیادی کرد. در این قرن برای اولین بار جوامعی بوجود آورد که اکثریت آنها کار غیر کشاورزی انجام می دادند.

اسلاید 4: کاپیتالسیم، صنعت و انقلاب در علم و فناوریکاپیتالسیم، صنعت و انقلاب در علم و فناوری جهانی را پدید آوردند که باعث شدند انسانها از طرق زیر به هم متصل شوند:وقتی انسان بر ماشین مسلط شد تغییرات فراوانی پدید آمد که باعث رشد جمعیت شد.41- بازار انبوه2- اقتصاد پولی3- رسانه های جمعی4- نهادهای اداری

اسلاید 5: رشد جمعیت – نتیجه آن5در این بی نظمی ها و آشوب جامعه شناسی شهری پدیدار شد.جامعه شناسی فرزند انقلاب صنعتی در اروپا متولد شد.

اسلاید 6: آغازگران آن آگوست کنت، مارکس، انگلس، تونیس، دورکیم، زیمل، و وبر آن را دنبال کردند.نظریه پردازان کلاسیک جامعه شناسی شهری پیدایش جامعه شناسی در اواخر قرن 19 تلاشی بود برای فهم اینکه چگونه می توان در جهان مدرن به نظم دست یافت.(شومپیتر) انقلاب صنعتی را تخریب و خلاق می نامند.آغازگر آگوست کنت متفکران اجتماعی کلاسیک شهریدر اروپادر امریکامارکسماکس وبرتونیسزیملدورکیمرابرت پارکلوئیس ورت6

اسلاید 7: 7

17,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید