dars11-dini10

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “دینی دهم درس یازدهم”

دینی دهم درس یازدهم

اسلاید 1: درس یازدهمفضیلت آراستگی

اسلاید 2: 1. آراستگی به معنای« مرتب و منظم کردن خود و بهتر کردن وضع ظاهری یا باطنی» است.2. هر انسانی به طور طبیعی به آراستگی علاقه دارد.3. پیشوایان ما هم در آراستگی باطنی خود تلاش می کردند و آراسته به زیبایی های اخلاقی همچون ادب، سخاوت، حسن خلق و... بودند و هم به آراستگی ظاهری خود توجه داشتند.4. دو رکعت نماز که با بوی خوش گزارده شود، بهتر از هفتاد رکعت نماز بدون بوی خوش است.5. آراستگی ، اختصاص به زمان حضور در اجتماعات و معاشرت ها ندارد، بلکه شامل زمان حضور در خانواده و از آن مهم تر، زمان عبادت نیز می شود.6. تکرار دایمی نماز در شبانه روز، این آراستگی و پاکی را در طول روز حفظ می کند و زندگی را پاک و با صفا می سازد.7. یکی از نیاز های انسان، نیاز به مقبولیت در جمع خانواده، همسالان و جامعه است.8. این نیاز، در دوره ی جوانی و نوجوانی نمود بیشتری دارد و سبب می شود که نوجوان و جوان بیشتر به خود بپردازد و توانایی ها و استعداد های خود را کشف و شکوفا کند.

6,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید