علوم مهندسی معماری و عمران

دیوارهای بتنی پیش ساخته

دیوارهای بتنی پیش ساخته

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “دیوارهای بتنی پیش ساخته”

دیوارهای بتنی پیش ساخته

اسلاید 1: دیوارهای بتنی پیش ساخته گردآورنده : سیروس خلیلی استاد مربوطه : مهندس اصل شیرین درس : طراحی فنی

اسلاید 2: دیوار های پیش ساخته بتی به دو دسته تقسیم می شوند : 1- دیوار های پیش ساخته سبک 2- دیوار های پیش ساخته سنگین

اسلاید 3: ديوار پيش ساخته بتني سبك مجموعه تولیدی پنل بتن تولید کننده دیوار های پیش ساخته بتنی سبک جایگزین همه دیوارهای پیش ساخته و سفال دیوارهای پیش ساخته بتونی سبک تولید شده این کارخانه ضمن سبکی ، استحکام و ضخامت کم دارای خصوصیات بالای عایق حرارتی و صوتی بوده و در برابر رطوبت ، یخ زدگی و حریق نیز مقاوم می باشد. این محصول توسط سازمان تحقیقات و مسکن مورد آزمایش و تایید قرار گرفته و به عنوان یک نوع دیوار جدید معرفی گردیده است. دیوار پیش ساخته سبک فوق می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای بلوک ، آجر توپررسی ، سفال ، پانلهای فلزی ، بلوک های گچی ، پانلهای ساخته شده از پرلیت و غیره باشد. این پانلها را می توان در ساختمانهای بلند و کوتاه مرتبه مانند ساختمانهای اداری ، بیمارستانها ، مدارس ، هتل ها ، سوله ها ، مراکز خرید ، مراکز تفریحی ، نوسازی ساختمانها ، ساختمانها ی مسکونی و کارگاهها بکار برد. همچنین میتوان با استفاده از ستون های مخصوص که منحصرا جهت ایجاد حصار مورد استفاده در باغ ها ، کارگاه ها و ... به کار برده میشود

اسلاید 4: این دیوارهای سبک که به عنوان دیوارهای برشی و حایل مورد استفاده قرار می گیرند با استفاده از منفض های تو خالی ساخته می شوند که باعث می شود این سازه به سازه ای بسیار سبک تبدیل شود که در طبقات نیز کاربرد دارد و مورد تایید شرکت ها و ادارات دولتی است .

اسلاید 5: نکته قابل ذکر برای این نوع دیوار این است که به دلیل بکار گیری منفض های تو خالی در این دیوار ها از آنها برای دیوار های باربر استفاده کمتری می شود و بیشتر برای بار های کم استفاده می شود .

اسلاید 6: دیوار های پیش ساخته سنگین این نوع سازه که به طور مثال در شرکت خانه سازی کرمانشاه به تولید می رسد به صورت تو پر بوده که از آن میتوان به عنوان دیوار های باربر استفاده کرد و کاربرد آن به عنوان دیوار برشی بسیار خطرناک است زیرا بسیار سنگین است و بار زیادی به ساختمان وارد می کند . از این سازه می توان به عنوان دیوارهای اطراف و محافظ ساختمان نیز استفاده کرد .

اسلاید 7: روش ساخت دیوار ها هر دو نوع دیوار به یک شکل ساخته می شود با این فرق که یکی تو خالی است ولی دیگری تو پر . مرحله اول : میلگرد با عیار مناسب را در اندازه های مناسب برش می دهند .

اسلاید 8: مرحله دوم : درست کردن شبکه فلزی به اندازه سفارش داده شده

اسلاید 9: مرحله سوم : قرار دهی شبکه فلزی در قالب ها بتن ریزی

اسلاید 10: مرحله چهارم : بتن ریزی همراه با ویبره

اسلاید 11: مرحله پنجم : کشش میلگردها در این مرحله که در برخی کارخانه ها انجام می شود بعد از بتن ریزی به وسیله دستگاه های مخصوصر پیش تنیدگی این محصولات را تولید می کنند و به گفته خودشان مقاومت سازه را بالاتر می برند .

اسلاید 12: مرحله ششم : خشک شدن و انبار کردن

اسلاید 13: مرحله هفتم : حمل محصول این مرحله که یکی از مهمترین مراحل است به وسیله جرثقیل این دیوار ها با احتیاط کامل به ماشین حمل انتقال داده می شود و این کار نیز در موقع پیاده کردن محصول باید رعایت شود تا از ترک برداشتن یا شکستن محصول پیشگیری شود .

اسلاید 14: اتصالات اتصالات این سازه به این صورت است که برای اتصال به یکدیگر از فاق و زبانه در سازه استفاده شده است . برای اتصال سازه به کف و سقف نیز در سازه میلگردهای انتظاری گذاشته شده است که قبل از بتن ریزی آنها را میبندند .

اسلاید 15: مزایای دیوار های بتنی 1- نصب اسان و بدون نیاز به تخصص خاص و نیاز به ملات بسیار کم 2- سرعت بی نظیر اجرا 3- مقاوم در برابر آتش و آب 4- سبک و در نتیجه ضد زلزله 5- عایق صوت و حرارت (علاوه بر وجود سوراخ های طولی و هوای محبوس در آن، استفاده از مواد اولیه همچون پرلیت منبسط و پوکه معدنی و... موارد 3 و 4و 5 را کاملا تقویت می کند) 6- عدم نیاز به تخریب جهت عبور تاسیسات 7- اشغال فضای بسیار کم و در نتیجه استفاده از بیشترین فضای ممکن در ساختمان 8- قابلیت حذف گچ و خاک به دلیل سطح صاف و صیقلی آن 9- امکان نصب به دو صورت افقی و عمودی 10- ساخته شده از مواد کاملا طبیعی از جمله پرلیت و پوکه معدنی و سازگاری کامل با محیط زیست

اسلاید 16: 11- قابلیت بازیافت مجدد و پرت بسیار کم 12- قیمت مناسب و کارآیی بالا و کاربری فراوان 13- مقاوم در برابر حیوانات موذی 14- سیستم اتصال کام و زبانه و در نتیجه استحکام بیشتر 15- قابلیت سفارشی شدن محصول با طرح اختلاط درخواستی مشتری یا طول خاص 16- مقاوم در برابر ترک های موئین بتنی به دلیل استفاده از الیاف 17-امکان انتقال خط تولید به محل پروژهای بزرگ 18-امکان بازیافت مصالح ساختمانی پروژهای بزرگ و در نتیجه بازگشت هزینه ان و جلوگیری از هزینه اضافی جهت انتقال وهمچنین حفظ محیط زیست

اسلاید 17:

اسلاید 18:

اسلاید 19:

اسلاید 20:

اسلاید 21:

اسلاید 22:

اسلاید 23: به امید پیشرفت در ساخت و ساز وکیفیت بیشتر

9,900 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید