علوم مهندسی کامپیوتر و IT و اینترنت

ذخیره داده های داخلی و خارجی

zakhire-dadehaye-dakheli-khareji-abri

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ذخیره داده های داخلی و خارجی”

ذخیره داده های داخلی و خارجی

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم موضوع کنفرانس : ذخیره ی داده های داخلی، خارجی و ابری

اسلاید 2: داده چیست؟داده را چیز هایی میدانند که بود و نبودشان به خودی خود، هیچ فرقی نمیکند. و ساختار آنها هر ساختار ممکنی میتواند داشته باشد. هر گونه اطلاعات خام و پردازش نشده که طی فرآیندی به حالت مفید در می اید داده گفته میشود. در واقع به ورودی های هر سیستم داده میگویند.

اسلاید 3: هنگام طراحی و اجرای سیستم های فناوری اطلاعات ، انتخاب محل مناسب برای نگه داری داده های حیاتی شما، تصمیمی بسیار مهم می باشد.از جمله مفاهیمی که برای طراحی سیستم های ذخیره سازی استفاده میشود، ذخیره داخلی و ذخیره خارجی است که هر رویکرد معایب و مزایای خاص خود را دارد.بنابراین انتخاب یک استراتژی متناسب با نیازهای شما ضروری است.

اسلاید 4: ذخیره سازی Onsite چیست؟در ذخیره سازی داخلی ، داده ها و سخت افزار ذخیره سازی از نظر جغرافیایی در داخل سازمان تجاری  شما قرار دارند. ممکن است  شما یک Server Room یا Data Centerدر اختیار داشته باشید که استوریج های ذخیره سازی در آن مستقر باشد. تمام سیستمهای داخلی شما معمولاً از طریق شبکه محلی (LAN) به استوریج داده ها در همان ساختمان یا سازمان دسترسی دارند.

اسلاید 5: ذخیره سازی Offsite چیست؟ذخیره سازی خارج سازمانی زمانی است که داده ها و سخت افزار ذخیره سازی در مکانی خارج از محدوده ی سیستم ها و شبکه بندی  شما قرار دارند. یعنی به عنوان مثال شما در یک دیتاسنتر خارج از شبکه ی سازمانی خود استوریج هایی دارید که از راه دور به آن ها متصل می شوید و دسترسی فیزیکی به آن ها ندارید.

اسلاید 6: مزایا و معایب ذخیره سازی Onsite مزایا : عملکرد بالایکی از مزایای مهم ذخیره سازی در محل ، بهبود عملکرد با داشتن محلی برای ذخیره سازی در سازمان درون شبکه ای شما می باشد. ذخیره سازی محلی با تأخیر بسیار کم و پاسخ سریع همراه با سرعت انتقال داده با سرعت بالاست.امنیت بالابا ذخیره سازی محلی ، شما می توانید امنیت داده های خود را تضمین کنید. به وسیله ی پروتوکل های امنیتی و  به کار گیری متخصصین کار آزموده، می توانید بهترین استانداردهای امنتیتی را برای مراقبت از دیتاهای حساس خود پیاده سازی نمایید.

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید