سایر تحقیق و پژوهش

راهنمایی برای نوشتن پیشنهاد انجام پایان نامه (پروپوزال)

rahnamaei_baraye_neveshtane_pishnahade_anjame_payan_nameh

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “راهنمایی برای نوشتن پیشنهاد انجام پایان نامه (پروپوزال)”

راهنمایی برای نوشتن پیشنهاد انجام پایان نامه (پروپوزال)

اسلاید 1: دانشگاه صنعتي اميرکبيردانشکده مهندسي صنايعدرس سمینارراهنمایی برای نوشتن پیشنهاد انجام پایان نامه (پروپزال)بسمه تعاليدکتر عباس افرازهنیمسال اول 7-1386

اسلاید 2: ضرورت پروپزال : 1) دانشجو مسئولیت انجام پروژه را به عهده می گیرد .2) بررسی اینکه پروژه در حد کارشناسی ارشد باشد .3) کیفیت کل کاررا گارانتی می کند .

اسلاید 3: نقش استاد راهنما و دانشجو برای تهیه پروپزال :استاد راهنما دانشجو را در یک حوزه مطالعاتی خاصی راهنماییمی کند تا دانشجو مطالعات خود را در آن قسمت انجام دهد . وظیفه دانشجو این است که مطالعات اولیه راانجام دهد وخودشپروپزال را بنویسد واگر لازم شد از استاد راهنما کمک بگیرد . سرانجام بعد از برطرف کردن اشکالات توسط استاد راهنما پروپزال به گروه برای تایید تحویل داده می شود .

اسلاید 4: محتوای پروپزال :پروپزال برداشت دانشجو را ازآن حوزه مطالعاتیش نشان می دهد . پروپزال کار پیشنهادی دانشجو را شرح می دهد .1) مرور ادبیات :2) چکیده :3) معرفی موضوع :4) روش پژوهش وتکنیک های اجرایی :

اسلاید 5: محتوای پروپزال :5) عنوان رساله :6) دانشجو نتیجه کار خود را چگونه ارزیابی می کند :7) منابع مورد نیاز وچگونگی دسترسی به آنها :8) زمانبندی اجرای پروژه :

اسلاید 6: مرور ادبیات :1) مرور ادبیات لیست یک سری ازمطالعات ، یافته ها و نتایج نیست . مرور ادبیات استراتژی های اساسی تحقیق را، موضوع را،کارهای حل نشده را ، نتایج تحقیقات سایرمطالعات را ،نتایج کافی وغیر کافی را تعیین می کند . 2) باید اسناد مربوط به موضوع را خوب جمع بندی کند .

اسلاید 7: مرور ادبیات :3) مفاهیم تئوری وعملی تز را تعیین ومستند سازی می کند .4) تحلیلی است ، بدون رفتن در جزئیات موضوع را ارزیابی می کند .5) تجزیه وتحلیل به همراه ترکیب موضوعات ارائه شده .6) قضاوت وبرداشت شما را از چیزهای مهم وضروری که مطالعه کرده اید منعکس می کند .7) درمرورادبیات نتیجه گیری های غیرعملی وناکافی را نیاورید.

اسلاید 8: ارزیابی مرور ادبیات :1) فرض هایی که محقق کرده چیست ؟2) علت اینکه محقق این فرض ها را کرده چیست ؟3) موضوعات ومسائل مطرح شده چیست ؟4) آیا این موضوعات ومسائل مهم است ؟5) آیا داده ها به سئوالات جواب می دهد ؟ با چه کیفیتی ؟6) چه نتایجی در این مطالعه بدست آمده است ؟7) کمبودهای مطالعه چیست ؟ چگونه آن بهترمی شود ؟

اسلاید 9: چکیده : شامل یک یا دو پاراگراف است . شامل خلاصه ای ازکاری که می خواهیم انجام بدهیم . دشواری این کار در این است که خواننده ، مطا لعات اولیه ما را ندارد وجزئیات را باید به گونه ای بیا وریم که در خور خواننده باشد .

اسلاید 10: معرفی موضوع :درچند خط شرح بدهید چه مسئله ای را می خواهید حل کنید ؟بهتر است این جمله درآغاز پروپزال باشد تا ذهن خواننده را درگیر کند .

اسلاید 11: روش پژوهش وتکنیک های اجرایی :یک شرحی ازاستراتژی حل پیشنهادی ونتایج مورد تقاضا،البته شاید شما جزئیات اینکه چگونه می توانید مسئله را حلکنید ندانید ولی این برای دانشکده خوب است ،زیرا می تواندتشخیص دهد که آیا این پروژه درحد کارشناسی ارشد استیا اینکه در زمان تعیین شده قابل اتمام است .

اسلاید 12: دانشجو نتیجه کار خود را چگونه ارزیابی می کند :یک شرحی ازاینکه شما چگونه نتیجه کارخود را ارزیابی می کنید. این ارزیابی می تواند با مقایسه کاری که دراینحوزه انجام شده مستقیما صورت بگیرد . این مقایسه می تواندبه وسیله آزمایش،تحلیلی،رفتاری(شبیه سازی) یا ترکیبی ازاینروشها انجام شود . مثال : تزشما یک الگوریتم تولید کرده است،اجرای این الگوریتم را با یک الگویتم دیگرمقایسه می کنید .

اسلاید 13: منابع مورد نیاز وچگونگی دسترسی به آنها :JournalsBooksContribution to booksWorking papersStudies and monographsOther publicationsConferences and seminarsawards

اسلاید 14: منابع مورد نیاز وچگونگی دسترسی به آنها : 9) Research seminars10) Miscellaneous11) Book reviews12) Teaching materials13) Occasional papers

اسلاید 15: فرآیند پذیرش پروپزال :1) پذیرش بی چون وچرا .2) پذیرش با اندکی تغییر.3) تغییرات عمده لازم است، پروپزال باید دوباره نویسی شود .

اسلاید 16: مشکلات عمومی پروپزالها :1) موضوع را دقیق تعیین نمی کنند .2) اشتباه درشرح متدولوژی تحقیق .3) اشتباه درمقایسه کردن با یک کارمشابه .4) اشتباه اعضای کمیته، شما نمی نویسید به یک متخصص درحوزه مطالعاتی که انتخاب کرده اید .5) اشتباه گرامری واملایی .6) ناقص بودن منابع .

اسلاید 17: مرجع :

17,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید