آموزشسایر

راهنمای آموزشی تربیت مربی

صفحه 1:
اونت سلامت = وزاريت بهداشت » درمان و آموزش يزشكى

صفحه 2:
شاخص ترین انتظارتان از: -الف )کارگاه آموزشی تربیت مربی ب)آموزش دهندگان کوتاه بنوییة

صفحه 3:

صفحه 4:
* ما ممکن است مطلب یکسانی را بخوايم و ینم یا صدایی را بشنويم ولى درك متفاوتى داشته باشيم(مشاهده انتخابى) ا 00

صفحه 5:

صفحه 6:
_— كاه پیشگامان تمامی عرصه های توسعه کشور وس الگوی مناسب برای رفتارهای مطلوب سلامت ا ا ال ا " بسیجی آمر به,وفتارهای سالم ونهى كننده از رفتارهاى ير ‎Ae‏ 2 9 ل ا ‎BS‏ ‏بهداشت

صفحه 7:
وزارت بهداشت ودرمان واموزش يزَشكى == معاونت سلامت سمددر نت ‎Bhs‏ و اموررض تارمت ود ‎rr‏ ونت بهدارى =

صفحه 8:
روك كي * فصل دوم: تغذيه . " فصل ‎pos‏ اعتياد * فصل چهارم:ستیکار وم يدير _ ا ا 2

صفحه 9:
Rp Mess 023 © ‏تير مادو‎ = a as

صفحه 10:
۳ سلامت ونيروى مقاومت بسيج وايجاد تعامل در اجراى برنامه هاى اموزش سلامت *آشنایی با اهداف واصول وروشهای انتقال دانش ویادگیری 1 تنا كلك ۳ ‎ence ae‏ كك آموزش ‎=e : 5‏ يايه ريزى دوره ييشرفته تربيت مربى

صفحه 11:
و ا ‎ere oor era‏ ل ۰ اكلام :طراحى و تنظيم اهداف 20 "فصل هقتع:سهولت در امر يادكيرى "فصل هشتم: ارزشیابی دوره آموزشی

صفحه 12:

صفحه 13:
— a= ۳

صفحه 14:
Oe Ne eae ae SS ems

صفحه 15:
ی ام + ‎ee‏ ‏ند 3 عع حرف بر زيانم رز ‎ms‏ تا شيوه راه رفتز رفتن آموخت

صفحه 16:
ببس« چا ا 000 ۰ دانش به,تنهایی باعث بروز رفتار مطلوب نمی شود ‎drole Alids 7 glace ules! ys ="‏ ۳ 0 - parva?) je ‏ا‎ = ‏اسم‎ oe revs rr ee aad ee

صفحه 17:
0 0 كم 57 one 0 Rev pyre yes Ys Bee CeCe eee <I e)e ‏ف‎ ‏ا ال‎ EW gig are bea] py ey = *

صفحه 18:

صفحه 19:
‎fee 1‏ ۳ دنر لیالد ‏22 فش): << کنند چون باور ندارند! ‎10 RP ears ‎en‏ شین نگرش به آموزش تعایل وگرایش فرد به انجام عمل بیشتر می شود ‏۴ + حور ۰ ‏سرا لت لسن سس هن محرک های محصط 107 ‎ ‎

صفحه 20:
مفشك (حتی یکبار سیگار نکشید) - لا 95 ‎a‏ زیانیان(نمی تنس رم خودرو و = وروی تسس رم

صفحه 21:
CSUR 8 ‏کنید‎ " تغییر تگرزش,به زمان نیاز دارد وسنجش آن

صفحه 22:
ل و ‎Ss‏ سح ‏..* هنگامی که می بینید ؛ به خاطر می آورید ؛ ‎ ‎0 Ne ‏ا‎ oe ae

صفحه 23:
۱ كوش كردن

صفحه 24:

صفحه 25:

صفحه 26:

صفحه 27:

صفحه 28:
=~ ‏رسک‎ 5 ee PRC Ret Ce Sool ee a

صفحه 29:
برنامهريري دتيق در انطم هر کارزی-ضامن حصول نتیجه لب

صفحه 30:
دنا ۱ برای رسیدن د 5 — ( تان چ د ع يداد ای

صفحه 31:
تیم (سرپرست تیم.اعضای:تخصصی؛هسراهان گروه ———— se ES ی شارهای تیم بر اساس مر ‎ss ern WO‏ نیازهای مقایسه ای نیازهای منطقه.موقعیت و... ل ا ا 0 ل ل ا ل ل 7 لك ‎wn ae nner lesa can‏ َك ركان

صفحه 32:
5 راههای تسهیل در صعود وابزار مورد نياز

صفحه 33:
as . ‏رزشیابی‎ 0 = i“ _ A ‏اكت‎ ‏وسهولت در ی‎ ‏".تعدتن موز لسن‎ > ae ‏سب‎ ا ا

صفحه 34:

صفحه 35:
* نیاز سنجی فاصله وشکاف بین وصعیت موجود و - مطلوب ‎٠‏ يا اختلاف بين آنجه هست و آنجه بايد باشد» " نيازجيزى است كه براى ارضاء و تحقق يك هدف قابل "7 ‏ا کر ار‎ yee Ss eS Ea eee re ver ece ns Woo fae eS ti bis

صفحه 36:
- ‏تسس‎ ۱ (US Sree tot oe tren eae REDE Crew rl Cl eee ee ‏اكد‎ ‏رل‎ 17

صفحه 37:
5 حت ‎one‏ استاندارد( ‎ae‏ سب ‎(a‏ ل ال ل وضع موجود و ‎0 ‎ee ‎

صفحه 38:
می شود 0 4 ‎aves‏ در یک روستاکه لع ‎spe‏ تک پزشک می دانند 2 با بررسى كارشناسان علت شيوع اسهال » سب مصرفی آلوده معلوم می شود © "ب) نيازاحساس شدهيب::نيازى است كه با خواسته واحساس افراد مترادف است مثلاً نیازه‌فرد مبتلا به دیابت به آموزش طریقه صحیح Rese NO ena oe

صفحه 39:

صفحه 40:

صفحه 41:
هه سس سس ‎m2‏ كيران فراگد = ۲ د ‎oa >‏ منت كاد ‎a‏ ‏و

صفحه 42:
IS pg.

صفحه 43:
* مرحله دوم : بایدها و نبایدها ۱ ل برد بر رل سر اسر ار ۹

صفحه 44:
۱ تعیین نقش و فعالیت های فراگیران درخصوص.هو سو-سسحه" فصل آموزشی 1 > ١ 11111011 1 1 1 1 Mee cre ا ا 2020 ۳ ات — ود ‎ey ete] eee‏ 0052 آنه 55 لا و )= و مورد نظر)

صفحه 45:
pete, Lyngby ‏باره رد‎ ‏تست .سس‎ سکس = هه سس * هدفها را برحسب اهمبت مرتب کنید Serie ‏اهداف را اولوانتت"بندى كنيد‎

صفحه 46:
2 اتا ار سب جمع آورى اطلاعات راجع به نقاط قوت و ضعف ؛ كمبودها و نیازها امه ا“ تعيين موضوعَات"توَرش»##روش ها ء تجهيزات كمكى , ممح آموزش و یادگیری پر کر

صفحه 47:
Team Work Pee eee) a 5205 ce تفلا له

صفحه 48:
* براساس هزينه و يول مورد نياز هر يك از هدف ها ا های کمتر الویت اول) KC peel ew Ware we ee We) ery kere 1-2] ea cap ‏فراگیران د‎ 0 am ‏پرسئل مورد‎

صفحه 49:
ae ee RV ee RY.) 0 ‏سس امح‎

صفحه 50:
‎le‏ مات اياك ‏* مطلوبیت اهداف در هر زمان و مکان بر اساس عقاید و هواس مختلف متفاوت است * حتى در مناطق مختلف يك كشورهم اهداف آموزش تحت ‎Lee Pentre ne nei hits Seats ‏سک ی قبول همگان باشد امکان پذیر نیست ‎

صفحه 51:
عو سس لاللشتببب سح رسالك رجتم كداز نا بى دوره الورك 8 * اهداف اختصاصى = عملکردمطلوب,رفتارهای ویژه

صفحه 52:
سن جنس علایق ترس سوایق - فرهنگ و آداب و رستوم 7 ۳۳۰۳ EVES Se) See EE ee ‏اا‎ تخس آنحای شون > eee Sees eee (oleate ees ۳9

صفحه 53:

صفحه 54:
گروه ستی ه تا ۲۵ سال « ۱۵ آتر لقایت ۱۰ دیهاه ۱۳۸۲ رایگان در تما مراكز بهداشتی. درماتی و بیمار ستان‌ها

صفحه 55:
لا * هدف عملکرد رانشان دهد ‎54a *‏ هاقايل اندازه كيرى باشند ‎ee Ta‏ 2 ‏: * هدف با ايفا نقش فراكيران" فرق دارد ‎

صفحه 56:
— طرح درس د رجا درسى —

صفحه 57:
سس سب سح سس و و ا ری ۱ ‎[reap BO Tarn Gee Sty Wren [DSW Ey‏ گزارشات و. ‎op ee‏ انتخاب محتوای آموزشی دو معیار, مشخص را باید در نظر له 3 rey (or ‏الف) ت‎ - کر شدن محتوا میشود

صفحه 58:
رم د ردول ری تلا تتميل و ترویستت: ‎Wie SS Bo‏ تعیین روش,های مناسب آموزشی ا ا * (ورود به بحث ید ماس ‎a‏ نت تعيين دستيارهاى امورشى كت كت

صفحه 59:

صفحه 60:
*هر یک از روش های آموزشی به -- ‎en‏ ارت ‎SL ree‏ 9-0۳۳۳ هاى سیب ‎ee ae‏ ‎are‏ یت

صفحه 61:
ش مو = 5 ‎ete‏ ‏۱ 3 رس وج هد ۲ د نظر در انتقال ‎pret oe vi ge! 2‏ اهداف ع مور ۳ ‎PPC‏ ed Cee = ‏و علمی,ر‎ — en eet ws

صفحه 62:
تعداد فراگیران ست — " مدت زمان اجرای آموزش * سطح آگاهی,و دانش فراگیران ٠ ‏“تجهيزات اموزشى مورد نيان‎ ١ ار سس( طول دوره آمورش

صفحه 63:
Fj yo) ‏انواع رزشس ماي‎ a - See (OSes at eae CEO Be NC BAS Pere ee as *" مياحثه كس ‎GaN‏ ‏ا ا ا ا ۹ مس با دید 5 0

صفحه 64:
-اين نوع آموزش براساس کلام و

صفحه 65:
توانایی مربی در برنامه ‎rer‏ فراگیران در راستاى اهداف آموزشى * ا ا مدت کوتاه ۱ 3۳ eles ‏هبدن‎ ل

صفحه 66:
و فعالیت کم فراگیران = دشواری در یادداشت برداری و توجه و کوشتانن همرت ۳۳ ‎a‏ 3 35 خمودكى و خواب آلودكى در فراكيران اكر مربى فعال و محرى 220/010 000009 ens) 1۳ ار بر ‎Sr‏ ‏دس رت مس سرت مى موفق بت ۱

صفحه 67:
‎eee ene) See ek‏ ۳ سح ل .را لد ره رال ‎le a ee Ree) ela Ne ‏ع‎ ‏ات سر فرزید و فقط نکات ضروری را ارایه کنید ‏مثال هايى با كلمات,ساده و مرتبط با فراكيران بزنيد و استفاده كنيد. ‏در ابتدا و انتهاى جلسه , خلاصه اى از موضوع را ذكر كنيد ‏= لكرج اق رج حص رصي ‎Sal‏ ‎ ‎ ‎ ‏آشت پودارت -— ‎owes ۳‏ در ‏روش سخنرانی به تَهاني روش کافی و خوبی نیست و باید آن را همل نا ساير روش هاى اموزشى استفاده كرد.

صفحه 68:

صفحه 69:
hioles providin 3 ‏عنة‎ لقطلصا نامتز عند 1 38 اعم TERMINAL RESPRATORY UNIT In emphysema, the تفای Emphysema patch|

صفحه 70:
انرون دكا دوع افكاليت سوج سداد كه ددر حي ردك ع نس ار پرتحرک می باشد.

صفحه 71:
برقراری ارتباط آزاد بین فراگیران * اراده نظرات و عقاند جدید ۳ * تحریک خلاقیت فعری فراکیران ش ۱ 3

صفحه 72:
تکردرکمی فراکدرال در ستاحت توصوعات نورد تسار دح * عدم احساس امنینند و راحتی در فراگیران ی 5 فا ۳ مركتين

صفحه 73:
‎FICHE NCCE ey Come Pra‏ اک موضوع ‎ed‏ ‏سر تن ‏پاش یهای سریح ‏۰ب ‎seca‏ دص 5 ‎hel PR Ae ‏بن‌انواع چا‎ | ‎۳۹ ‎1 eC ‏الت‎ Oe ee ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 74:
ion my Hr ‏لي ا‎ 5 ‎ia. 01711‏ بش و الجر ارا صر رن سو ايل . ‎ ‏ا ال 00 او پآ« تس ود ‎ee (CCK‏ ‎ ‎ ‎ ‎Se ae ۱-۱ eRE eres 0 ‏یکیو‎ ‏دانش متتقل شوه تا مربی بتواند مهارت فراكيران ياد دهد.

صفحه 75:
= = ‏ا‎ ‎= ‎=. ‎a. ال ‎eee Neer‏ تك لسن ‎tl) as ee)‏ رز درک یی امکان اررشیابی و بررسی مهارت های عملی فراگیران امکان تکرار و تین توسط فراگیران ايجاد فرصت براى فراكيران به منظور شركت در

صفحه 76:
" وقت كير است 2 عدم درک صحيح فراكيران و برداشت غلط 0 Re BY ee are Ce Secs Dp ‏کی ترس‎ اک تعداد, فا گیرران OPC ORNs. sknete ناد باشند احتمال زواستتک

صفحه 77:
‎aaa a:‏ ار شرس تجهيزات كافى و لازم سس ‎ ‎ICL ne ae‏ ال شر خر ر سر( کر ۰" امکان مشاهده آسان برای همه فراگیران * آرایه توضیح علمی همزمان با نمایش عملی توسط مربی * امكان مشاهده نمايشن:ان زواياى مختلف ‎Lem‏ ‎SS ‏رل لت سف‎ ‏ای ‏ل حيمي ‎se a‏ ‎ ‎ ‎ee ee ‎ ‎۳-۳ ‎ ‎

صفحه 78:
‎crore Tire‏ ش از مرب مربی صحبت.---- می کنند. اغلب خوب است که فراکیران ا بصورت,گروهی مباحثه کنند ‏سس سس

صفحه 79:
en _— ‏سس سب جح‎ a = میاحثه در گروه کوچک با بزرگ رت ر مش ‎NB SIS Ie nee)‏ ا م 0 ‎scat rae MICA ce‏ کرت سر ‎a)‏ تاد آسانشر وروانتر کرده وآنرا هدایت کند و مراقب باشد تا بحث ان مسبو خود خارح نشود .یرای فراگیران فرصت فر ‎a‏ مس شخصى حو اللي مت فراكيران ارّتبّاط موثر برقرار كند.

صفحه 80:
انتقال مطالب آموزشی زیاد در زمان کم ...سس ‎oe cee‏ ال ‎RUE YS‏ . * مشارکت فعالانه,همه فراگیران در فرآیند بادگیری . “ارتقائ مهار تهاىآكِرّفرَارى:ارتباط و مهارتهاى كلامى در — Os ‏بت فراکیرآن بوا : 12 جرب بك‎ ares در موضوع درسی

صفحه 81:
رل رب سر ‎eo‏ را فراگیران از بحت وموضوع خارج شوند ‏6 را ‏شر کته نکنند ‏اد 5

صفحه 82:
‎Rm ec Ree TC oa‏ تست( مسائلى دران عنوان مى شود و مورد بحث و بررسی دزا رف یگدید که ممکن است برای فراگیران مبهم و سوال برانگین باشند ‎ae‏ ار ‎Ca‏ ل ا ل ‎aR‏ ‏| 0 ‎cast‏ وت مس( زر رم ‎we‏ .

صفحه 83:
مربی میتواند از قدرت عملکرد و شناختی که توسط فراكيران = بدست آمده.آگاهی پیدا کند. تسس * فراکپران قادر به تمرين در موقعيتى بسيار نزديك به وافعيت مى تفس بیشتری دزمان مواجهه با واقعیت پیدا می کنند . ۳۳۳ eee Lan eal ee oe نامه i * ايجاد حس همكارى و ارتباط و و اكنش متقابل ميان فراكيران

صفحه 84:
نتواند. نقش خود را خوب ایفا کنه موجب شر مساوی و از بين رفتن اعتماد به نفس وى مى شود . لالد ——— ‎OR ear eee Sort ee Nee Yer ne eters oe‏ ‎Pee NRC Cpe RES)‏ ا 3 ا ‎raR PD i Sr‏ | در سر نز — ار مد ررب .باس ال خر رح شرس کر اهداف, شی, رات الشعاع قرار ده دهد وان تب ‎wy ere ag‏ نداشته باشتد ۰« =‘

صفحه 85:
— = ‏ا م ل‎ Pe aT ‏ایفاء نقش توسط قراگیران بطور داوطلبانه باشد . رسيي‎ * ۱ ‏ل‎ ee) * فراگیران نسبت به ارتباط موقعیت ها با یکدیگر آگاه و توجیه باشند . ‎Beer eRe SIEN es bore Conlee‏ . ‏و آنها را پررنگ تر نمایش دهند‎ Re <P ey NCL NERD) ‏تور ا ا ترا‎

صفحه 86:
ae ‏كت‎ Speen een ee ier er oe ee rere ee ere ‏مناسبى براى اموزش مردم مى باشد مانند تعزيه خوانى و شاهنامه‎ ‏خوانى و....) . ذكر داستانهايى از بزركان ؛ حكما يهلوانان روش‎ ‏مسرب رای آشنايى كودكان با شيوه هاى‎ pee uke: ‏صحیح زندگی است دااستاری رد۷ درل 1ن‎ * TL asd dale 55 en ‏خو‎ y ‏كاه با ارزش انتقال‎

صفحه 87:

صفحه 88:
درت زياددر ايجاد انكيزه. نكرش جديد و ييدايش وبروز _ رفتارهای مطلوب تس سس * درك بهتر ارزش ها و تاييد باورهاى درست و نفى باورهاى غلط * فراهم آمدن شرايط مناسب براى فراكيران در فهم باورهاى حي كرفت زار ره رن ردب کب رت مر — 0 ۳ ‎ee erie rs‏ فراکیران و نهایتاایجاد رفتار مطلوب.

صفحه 89:
" * وقت گیر است. سح ككس BW ee tne eT ee ee ‏ار‎ NC) or 6) or PTO oN) Greed a) ‏عانق‎ FES a per CON Keay Bets PEs ea) EWN RC eo 5-5 عر كعات روك يميد و قدرت تحلیلوتصور ۳ در مربیان دارد.

صفحه 90:
ارتباط نزدیک موضوع آموزشی با دانستان و تمایشنامه . ار * نمایشنامه و داستان را طوری انتخاب کنید که فراگیران بتوانند خودرنستجائيقهومانان قرار دهند و به نوعى خود را در داستان = ا ا ‎CRETE BO oe Mer Ce We‏ سوبس = ل ل رو 0 ee Leer reer <<)

صفحه 91:
و قادر مي 5 ‎Seer eer‏ را تجربه كنند و از نزديك با ان اشنا شوند و انرا تجربه اي و اب ۳ صحنه های باقیمانده,از ۸ سال ‎ae‏ مقدس که ی 32 ‎ent 3‏ م

صفحه 92:
goalie j ‏د‎ و آموخته های فراگیران و جامعه اطمیتان حاصل ‏ كنيد و از فراكيران انتظار داشتة تاشيد- يعدا بتوانند در جامعه بکار بیندند . بازدید از صحنه ب» فراگیران,فوصت کسب تجربیات فراوانی از برسند

صفحه 93:
* ایجاد اعتماد به نفس بالا در فراگیران کت و خی وال اب سور ریت ای افزايش مهارت ها و ايجاد نكرش عميق و بروز رفتارهاى مطلوب ۳ تماس نزدیک,وملموس با واقعیت ها " انس گرفتن قراگیَرَانَ با فعالیت و کار و توسعه تجربیات ایجاد ‎aca‏ تن اهزاین

صفحه 94:
‎entre rey)‏ ا ا دارد ‎1 REM OLN EPC ne ene RPC E CN arn) . ‏تعداد فراگیران کمی را می توان به همراه برد‎ ‏دتشوارى در نقل,و,انتقال ‏* ایجاد انتظارات زیاد در رت ‏1 تون یت ‎ee‏ ‏۰ اتلاف وقت: سرخوردكى فر ‎POM, asl: 9, SOD 30-5‏ ‏* احتمال انحراف مسیر آموزش (طرح مسایل جانبی از سوی مردم 2 ‎

صفحه 95:
بر سس را ار سر سس تسس سس یق فرآگیران در خلال بازدید از صحنه ها , به دنبال کردن روش های دیکر 00 سحب تبراق براى جمع بندى يرسش و ياسخ هايى كه در بازديد صحنه هاى واقعى ‎Caan‏ 2 حاضر در صحنه( مردم مسئولین و.... آدر کمک به فراگیران در جمع آوری ‎a‏ ‎. ‏دیدار مجدد از صحنه ها بمنظور پیگیری فعالیت های ویژه امکان پذیر باشد‎ * ‏خلاصه هابى از بازديد فواكيوان به منظور دار رد بر ‏تهده رد اس ‏مریم بر وليك درباره آنچه اتفاق افتاده و آنچه که می ت بازد: ‎ ‎ ‎ ‏ن انجام داد . پس از مرا شده . صحبت نمابيد و از فراكيران بخواهيد راه حل ارائه نما ‎

صفحه 96:
ا ا ا 71 آنها » شرايط يويايى و يادكيرى فعال را دركلاس ايجاد مي نمايد و بِدَينَ طريق مى تواند يطور سريعى به بررسى وضعيت علمى و ميزان يادكيرى آنها يرداخته و مى فهمد كه فراكيران جه جيزهايى را مى دانند و جه جيزهايى را نمى دانند . نكته جالب ا ا 7 ات در روش سوأل وجواب بايد احساس آزادى و ارامش نموده و نبايد احساس كنند درصورت ا مورد مواخنه قرار می گیرند . 3 2 فراگیران به تفکر اننتوا بارى جر ماو :مسق Jes 2 eer 0 0 ۳

صفحه 97:
۰ * افزایش سرعت یادگیری — ۱ 3 eye ESN ‏ل‎ eee ‏دانند‎ نوت سمارتبای نکر تست ?2 مفاد ‎GIs‏ ‏|" تشويق فراكيران به مطالعه بيشتر

صفحه 98:
ظ * کناره گیری برخی از فراگیران عقب * هدر رفتن زمان * دلسردی و ناامیدی فراگیران زمان پاسخ غلط ا ل ل ا ا 2 * طولانى شدن سبواك:ؤ :جواب و خارج شدن كلاس از كنترل

صفحه 99:
۰ mice rerieerer eee he بر رل لس زبس 0 eR ene eRe teri rte 9 ot gSuuly 4s HIG Glo} 53 Ga guilt 9 caleial, “ ‏كت‎ Ree Ree ‏ا ا‎ 3 (۰ cP peer nie te reer Pee oe ree ‏سل سس له‎

صفحه 100:
De ie AP " آموزش چهره به چهره جزء بهترین ‎pee Sy Alot)‏ را ‎wot) =‏ و[موزش گیرنده,به,طی ‎et er aren ray ce‏ ‏تکدیکر ارتتباط برقرار می کنند

صفحه 101:

صفحه 102:
* احترام به فراگیر سح * وقت كافى جهت مشكل مطرح شده از طرف فراكير اجازه سوال به فراگیر در حین آموزش ۳ ۰ ارایه توصیه های مشخص و دقیق و مرتبط با شرایط فراگیر 5 ات سا فراكير و و شمرده صحبت كردن ۳ ‎in‏ ات ۱ ۳۱( ۱۳ 3 > ‎ ‎ ‏* سول ریب مور مب امین از درک یحور ‏* تعیین قرار ملاقات بعدی با فراگیر برای پیگیری مشکل او

صفحه 103:
* الف- ارتباط غیر کلامی _ = * ب- گوش کرد فعال ۴ ج- ارتباط کلامی

صفحه 104:
غیرکلامی شامل تمام شیوه هایی است که مردم از طریق آن با یکدیگر ارتباط برقرآر می کنند که مقوله های ال ارتباط غیر کلامی عبارتند از : ‎Se enka‏ رز 50000 م ا ‎eRe ec SS ore eek)‏ a PO ocr ra Kr CORNERED IE (CPL) oN xy ‏رد‎ ear Sie] eT سر در كمى * حركات دست و سر: بيان توافق با عدم توافق ۳

صفحه 105:
‎aly‏ برای آموزش بهتر به > فراكيران و مر‌اجهان. سح ‏* گوش کردن یک فرایند فعال و نه صرفاً شنیدن کلمات و گوینده. تفکز لا آمورد یک تجربه مشابه» برنامه ریزی در مورد آنچه بعدا مّی خواهد بگوید» 9 ‎ ‎ ‎ ‏ول آموزث صحت کردن؛ توجه نشان دادن تشو ۱

صفحه 106:
‎CONS Ce ECMO) CeCe Ce‏ رات = متقاعد كردن و درك متقابل هستيم. برای آن که تلا ی ما اس 2 ‎Sm ‎ER ‏ور‎ ‏منش <= ۳. شور و علاقه‎

صفحه 107:
= سس 2 = سس ی 7 ی " حسى كه با نوع رفتار و عادات خود به --- مخاطب منتقل می کنید. یکی از بخشهای مهمىباست كه ميتواند مخاطب را جلب كند. منش و-.نحوه برخورد زمينه_ساز ةي ل لس ل م

صفحه 108:
. _روشی است که اندیشه هایمان به طور منظم روی"آن سوار می شود. See

صفحه 109:
7*7 اکن اندیشه .و فکری در ما شور و حرارتی بر نيانكيزدء نُمى توائيم ديكران را تحت تاثير قرار — — ۳ ۳۳ " * شور و علاقه را قابل جعل و یا تقلید نیست

صفحه 110:
= قابلیت بحث و گفتکو ۶ تشویق - كك * طرح پرسشهای مورد علاقه * محدودنت "تعداد فراگیران a ine دريافت تازّخورائد

صفحه 111:
* اختلاف و شکاف اجتماعی و فرهنگی بین فراگیران وس مربيان 0 ‏ا‎ CCS eo ae ‏مسایل‎ * نگرش منفی نسبت یه مربی و آموزش دهنده — Mr ‏يي 2ه‎ 8 ‏كمبود اعتماد به نفس نسبت به مهارتها و دانش در مربيان‎ ۴ * بی حوصلگی مربیان و اکراه مربی در آموزش فراگیران

صفحه 112:

صفحه 113:
در بر راد رت ‎Gk os ||‏ ربا ردابت نموود و حسه تراتع إن حون ترس ود مرن در اد بطد ری رت سر بت بر این مستلومآداشتن تجربه کافی و دانش لازم مربیان درباره عتاوین و موضوعات و داشتن مهارند های عملی ۷ +" inane eae ‏لا‎

صفحه 114:
ىت ‎rs‏ تحص 3 مدرسه [ ‎ace err‏ ‎ae 55 2 59‏ ‎ens 1 ۱‏ ۳ ‎i 8‏ و ی ختاه ‎ey‏ ‎١‏ درختان و در 5 تكب ‎i‏ ترتيب 3 ارايش. و تر مسد ۳۳ گویش. ربان و کود ۳۴ زیان

صفحه 115:

صفحه 116:
سس 4 = = = سح ۳ ۳ مهارت ها واکنشی ( بازخوردی

صفحه 117:
‎sa eS —‏ = = اا ا ات ل فراکدرآن می دهد. ‎۳ ‎

صفحه 118:
حرکات صورت و بدن * قیافه 9 ۳ 0۳ ل 0 السك ”

صفحه 119:
استفاده از زبان پیچیده به جای زبان ساده و محلی.-. وجود سر و صدا و شلوغی در فضای آموزش 7۳ طولانی,پودن جلسات درس تعداد بنش از خد فراگیران 00 ل - _ و( ار زر نت 000 تسایس در جرک ارتباط

صفحه 120:
الف - شعر . بازی . داستان سرایی , لطیفه . معما ۱ Rec OMe RecN LEC) rea [emer DCS

صفحه 121:
ب - آنهایی که خجالتی هستند ل ا ‎ae)‏ 2 0 22 0 00000 مجادله يطلبند. = mi ‏كه ذ‎ Pree) 2 weet 2 = لا 5 ز - آنهایی که دوست دارند کلاس را از موضوع و بحث خارج كرده و ان را مختل سازند. يكنند همه جِيز را

صفحه 122:
* اغلب فراگیرانی که در محیط کلاس مشکل سان..-- هستند انهایی هستند که ساکت و خجالتی اند و با ۳ ‎oD) eee‏ 0 سیر ‎oS Se‏ ۳

صفحه 123:
Seren ‏ا‎ meer oo ‏ین‎ og ON ee INC ‏ول‎ ‏الف - گوش کنید‎ 7 ال

صفحه 124:
ده گیوان هعي مثل هم نت یچ هیر ستاو سح ‎ee Cer)‏ ار از فراكيران در بادكيرى كند هستند ودر درك مقاهنة تربع نميباشند " برای این دسته باید وقت کافی جهت بحث ا 00000 " لازم است فراگیران بدانند که به آنها توجه داردد ‎On Wee eee Wee)‏ 00

صفحه 125:
0 انكيزه دار ياشد . ب )انكيزه موحت تمايل به شركت در 1موزرش ‎a‏ رن

صفحه 126:
* در ضمن اينکه شما به بزرگسالان اموزنن۲مند هید باید بدانید چه چیزهایی ۳۳۳۳

صفحه 127:
الف-ملاحظه و احترام »..ب-كاردانى وابتكار مس .

صفحه 128:
يروزكتور و اورهد Fraps " تنخته,های,ماهوتی وبديو ۳۳

صفحه 129:
5-5 al (hia ۳ هن ۰ اصل تداوم SS ۳ oc ۴ اصل بادگیر ی متقاد بل

صفحه 130:

صفحه 131:
۳ ا نشان,می,دهد. 4 اقدامى ‎IVY mr ee ag‏ ست

صفحه 132:
- استاندا رت" صح

صفحه 133:
| eo STs se ‏اال ل‎ سس

صفحه 134:
EBT LC ‏ل‎ Rtg has ‏ا داده.ها.جهت قضاوت درباره ملاکهای مورد‎ . ‏نظر بکار برده‌می شود‎

صفحه 135:
‎glo lak)‏ اسرزتر. ‎ ‏" به اين سوال ياسخ مى دهد كه جقدر از ‏ملاك "تنود نظر كافى است تا بتوان ‎١ { 0 0 3 /‏ -5-5 ا الا د ‎

صفحه 136:

صفحه 137:
* شامل فراگیران » معلم یا مدرس» برنامه -- درسی . فضاء تجهیزات » تشکیلات » ‎eel‏ 7 ب شركت كننده:در دوره.هاى آموزش موارد

صفحه 138:
"شامل فرآیند یاددهی» یالگیری» --- .. فرآيند يشتيبانى » فرآيند سازمانى ۱ =< سید

صفحه 139:
ع ات تسس ‎re A‏ نهای پایان = ۱ رت أزموتهات بلك اد م تغيير 3 الس ك0 ‎oil‏ >

صفحه 140:
وكرت ف و = بی.ارائه شده -- ‎Is)‏ 0 ۰ شده “انشع ‎PY Wee)‏ يافته» ‎ee)‏ SSS eae

صفحه 141:
۱ "ارتقاء علمي» تقويا ‎ah‏ )5 یب — اجتماعی » بازدهی »ءرضایت فراگیرآن»" ارتقا سلامت

صفحه 142:
ب) ویژگیهای فضا و تسهیلات ,..ج) ویژگیهای تجهیزات آموزشی ویژگیهای نش 1 و) ویژگیهای فراگیران

صفحه 143:
— ll ee ty ب) رفتار مدزس 1 ‏ر ۳ ۳ نك‎ (ae Cy

صفحه 144:
)6 ات بر سا ترا ‎Titel dy a‏ ا ا

صفحه 145:
La by 92 Da ‏ى‎ و بعدى » تحرك شغلى as i | : ب ع2 ۴ . بهبود شیوه زندگی وج حر وى و

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان