برنامه‌ریزی

راهنمای انتخاب رشته داوطلبان علاقه مند به رشته دندانپزشکی آزمون سراسری ۱۴۰۰

dandan-pezeshki-azmoon-sarasari-1400

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
این پاورپوینت شامل ۱۱ اسلاید است : اسلاید اول : سهمیه مناطق در آزمون سراسری اسلاید دوم : تعهدات پذیرفته شدگان براساس مناطق اسلاید سوم : نکات مهم سهمیه مناطق اسلاید چهارم : جدول ظرفیت کد رشته های روزانه دندانپزشکی کنکور ۱۴۰۰ اسلاید پنجم : جدول ظرفیت کد رشته های پردیس و آزاد دندانپزشکی کنکور ۱۴۰۰ اسلاید ششم : تحلیل ظرفیت دندانپزشکی دانشگاه ها در کنکور ۱۴۰۰ اسلاید هفتم : جدول ظرفیت پذیرش رشته دندانپزشکی کنکور ۱۴۰۰ براساس نواحی بومی اسلاید هشتم : ظرفیت قبولی رشته دندانپزشکی در سهیمه مناطق کنکور ۱۴۰۰ اسلاید نهم : نکات مهم و توصیه نهایی
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
641 بازدید, 0 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “راهنمای انتخاب رشته داوطلبان علاقه مند به رشته دندانپزشکی آزمون سراسری ۱۴۰۰”

راهنمای انتخاب رشته داوطلبان علاقه مند به رشته دندانپزشکی آزمون سراسری ۱۴۰۰

اسلاید 1: تحلیل کد رشته های دندانپزشکی آزمون سراسری 1400راهنمایی برای انتخاب رشته داوطلبان علاقه مند به رشته دندانپزشکی آزمون سراسری 1400

اسلاید 2: سهمیه مناطق در آزمون سراسری دسترسی افراد در سراسر كشور به امكانات و منابع متغیر و متفاوت است. افرادی كه در شهر، دهستان و روستا زندگی می كنند از نظركیفیت آموزشی در یك سطح نیستند و سهمیه مناطق بر همین اساس شكل گرفته است. (این سهمیه مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در تاریخ 11/2/1369 است.)دانش آموز بر اساس سه سال آخر تحصیل در منطقه مورد نظر در یكی از مناطق یك، دو و سه جای می گیرد. همچنین داوطلبانی كه دو سال آخر تحصیل خود را در خارج از كشور گذرانده باشند و داوطلبان معلول جز سهمیه منطقه سه محسوب می شوند.ظرفیت پذیرش هر رشته در دانشگاه ها بین داوطلبان سه منطقه بر اساس تعداد داوطلبان تقسیم می شود. در سهمیه مناطق كنكوری ها در همان جعمیت سهمیه مورد نظر به رقابت پرداخته و مقایسه می شوند. به دلیل بالا بودن جمعیت افراد در منطقه دو و سه نسبت به منطقه یك، ظرفیت پذیرش و شانس قبولی در این دو منطقه نسبت به منطقه یك بیشتر است.در سال 1400 تعداد شرکت کنندگان رشته تجربی در منطقه 1 برابر با 93437 نفر ، در منطقه 2 برابر با 196539 نفر ، در منطقه 3 برابر با 216932 نفر و در منطقه ایثارگران هم 67029 نفر می باشند .

اسلاید 3: تعهدات پذیرفته شدگان براساس مناطقبدیهی است که استفاده از هر سهمیه ای برای داوطلبان پذیرفته شده می تواند تعهداتی را به همراه داشته باشد لذا در ادامه به چند مورد از ایتن تعهدات اشاره خواهیم کرد :اگر داوطلب در صورت استفاده از سهمیه در دوره روزانه پذیرفته شد؛ حتما باید ادامه تحصیل دهد چرا که از شرکت در کنکور سال بعد محروم خواهد شد.داوطلبانی که از سهمیه منطقه یک استفاده کرده اند می بایست یک برابر مدت تحصیل، تعهد به خدمت داشته باشند.داوطلبانی که در سهمیه مناطق دو و سه پذیرفته می شوند، می بایست دو برابر مدت زمان تحصیل خود، تعهد خدمت بدهند.

اسلاید 4: نکات مهم سهمیه مناطقدر استفاده از سهمیه مناطق در کنکور سراسری می بایست هشیار بود چرا که یکی از ظرفیت های مهم و با تعداد داوطلبان زیاد به شمار می آید. لذا در اینجه به چندین نکته ضروری در این باره اشاره خواهیم کرد:در صورتی که بخش محل اخذ مدرک تحصیلی سه سال آخر متفاوت باشد لذا سهمیه مناطق براساس منطقه مرفه تر(حتی یک سال از سه سال) صورت خواهد گرفت. برای مثال اگر داوطلبی یک سال از سه سال متوسطه را در منطقه یک بوده باشد لذا برای وی سهمیه منطقه یک یا منطقه مرفه تر اعمال خواهد شد.داوطلبانی که حداقل دو سال از سه سال آخر تحصیل دوره متوسطه و یا سال آخر دوره متوسطه خود را در خارج از کشور گذرانده باشد، سهمیه منطقه سه در کنکور به آن ها تعلق خواهد گرفت.همه داوطلبان معلول (بینایی، شنوایی، جسمی حرکتی، آسیب گفتار و زبان، تکاملی رشد (اتیسم) و اعصاب و روان) در گروه سهمیه منطقه 3 قرار می گیرند.چنانچه داوطلب، کد بخش های محل اخذ مدرک تحصیلی خود را به اشتباه ثبت کند به صورتی که سهمیه منطقه او تغییر کند لذا قبولی او لغو خواهد شد. داوطلبان دقت داشته باشند که به هنگام درج کد بخش های محل اخذ مدارک تحصیلی آن ها را به صورت صحیح وارد کنند.

اسلاید 5: جدول ظرفیت رشته دندانپزشکی روزانه 1400

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید