پزشکی و سلامت مراقبت‌های بهداشتی

راه های مقابله با کرونا

coronaaa

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [2 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “راه های مقابله با کرونا”

راه های مقابله با کرونا

اسلاید 1: راه های مقابله با ویروس کروناسازنده : ابوالفضل دانشورمنابع : سایت های معتبر اینترنت.

اسلاید 2: درباره ویروسکرونا یا کووید-۱۹ ویروسی که امروزه تمام دنیا را درگیر خود کرده است.به گزارش ایسنا، بنابر اعلام جمعه بازار، این ویروس توانسته در طی چندین ماه از شیوع خود جان افراد بسیار زیادی را بگیرد و تعداد چندین هزار نفر را مبتلا کند. همانطور که می‌دانیم شیوع این ویروس از کشور چین آغاز شد و بعد در ایران و سایر کشورها پخش شد. قدرت اپیدمی آن به گونه‌ای زیاد است که می‌تواند در هر دقیقه تعداد زیادی را به خود مبتلا کند.

اسلاید 3: علائم و نشانه های ویروس کروناگزارشات از علائم خفیف تا بیماری شدید و مرگ برای بیماری کرونا 2019 حکایت دارند. علائم کرونا می‌توانند از 2 تا 14 روز پس از قرارگیری در معرض ویروس پدیدار شوند و همانطور که می دانید علائم اصلی کرونا عبارت اند از: تب سرفه تنگی نفس

اسلاید 4: مقابله با کرونابرای مقابله با کرونا راه حل‌های بسیاری پیشنهاد شده است، اما آن چیزی که به صورت اصولی به عنوان یک پروتکل دستوری در کل دنیا جهت پیشگیری از ابتلا به کرونا صادر شده است، قطع کردن زنجیره تکثیر ویروس است. این ویروس بدلیل ایجاد فضای قرنطینه در منازل و بازار، باعث شده تا بعضی از کسب و کارها آسیب ببینند و بعضی دیگر از آنها مانند فروشگاه اینترنتی رونق زیادتری داشته باشند. در واقع در چنین شرایطی که رفتن به بیرون می‌تواند خطر ساز باشد و سلامتی انسان را تهدید نماید بهتر است برای خرید لوازم مورد نیاز منزل، خرید اینترنتی انجام داد تا امکان ابتلا به این ویروس را به حداقل ممکن رساند.به عنوان مثال اگر قصد دارید در منزل خود پخت یک غذای جدید را تجربه کنید و نیاز به ابزار آشپزی مناسب دارید تنها با چند دقیقه وقت گذاشتن در فروشگاه‌ها، وسیله مورد نظر را با قیمت مناسب می‌توانید سفارش بدهید و در کوتاه‌ترین زمان، تحویل بگیرید.

اسلاید 5: راهکار های مقابله با کرونایکی از اثربخش‌ترین کارها جهت پیشگیری از ابتلا به کرونا در اقدامات اولیه، شستن دست‌ها به صورت کاملا اصولی در مدت ۲۰ ثانیه با مایع دستشویی است. همچنین بهتر است از آب گرم برای شستن دست‌ها استفاده شود.برای خروج از منزل حتما از ماسک استریل و دستکش استفاده شود تا راه‌های انتقال ویروس کووید ۱۹ از افراد و محیط به شما بسته شود.در صورت دسترسی نداشتن به آب و مایع دستشویی، استفاده از مواد ضد عفونی کننده مانند الکل یا ژل‌های ضد عفونی کننده باید مدام انجام شود. دست‌ها را نباید تحت هیچ شرایطی به صورت و چشم‌ها زد زیرا به راحتی از طریق چشم، افراد می‌توانند بیمار شوند.

30,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید