کسب و کار اقتصاد و مالی

راه های کسب درآمد با سرمایه گذاری کم

Low-Capital-Investment.ptx_

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “راه های کسب درآمد با سرمایه گذاری کم”

راه های کسب درآمد با سرمایه گذاری کم

اسلاید 1: راه کسب درآمد با سرمایۀ کمبهمن کبیری پرویزیتابستان 1400

اسلاید 2: فهرست سرمایه گذاری های مطمئن با درآمد کمدستگاه خودپرداز؛دستگاه فروش؛نیروگاه برق خورشیدی؛کلکسیون؛

اسلاید 3: دستگاه خودپردازتقاضا برای وجه نقد از جمله نیازهای روزمرۀ زندگی است. اگر سرمایۀ برای خرید ملک و یا اجاره ندارید میتوانید با اجارۀ یک فضای کوچک و خرید یک دستگاه خودپرداز برای خود کسب درآمد کنید. بانکها با شرایط مناسب یک دستگاه در اختیار شما قرار میدهند و شما دستگاه را در یک محل عمومی قرار میدهید و به سیستم بانکی وصل میشوید. بعضی از عملیات بانکی که از طریق دستگاه خودپرداز انجام میشود از مشتری کارمزد میگیرد. شما با خرید دستگاه خودپرداز در این کارمزد با بانک شریک میشوید.مجتمع های مسکونی و تجاری از جمله اماکن عمومی هستند که حاضرند بخشی از فضای خود را به شما اجاره دهند تا دستگاه خودپرداز خود را در این بخشها قرار دهید و به آنان اجاره پرداخت کنید. بدیهی است هر گاه اجارۀ شما تمام شود میتوانید به دنبال محل جدیدی برای قرار دادن دستگاه باشید.اگر شما صاحب مغازه هستید نیز میتوانید با خرید یک دستگاه خودپرداز نسبت به دیگر همصنفان خود متمایز باشید و از این گزینه به عنوان یکی از خدمات خاص برای مشتریان خود استفاده کنید.

اسلاید 4: دستگاه فروشدستگاه های فروش راه دیگری برای کسب درآمد هستند. اگر سرمایۀ برای خرید ملک و یا اجاره ندارید میتوانید با اجارۀ یک فضای کوچک و خرید یک دستگاه فروش برای خود کسب درآمد کنید. مجتمع های مسکونی و تجاری از جمله اماکن عمومی هستند که حاضرند بخشی از فضای خود را به شما اجاره دهند تا دستگاه خودپرداز خود را در این بخشها قرار دهید و به آنان اجاره پرداخت کنید. بدیهی است هر گاه اجارۀ شما تمام شود میتوانید به دنبال محل جدیدی برای قرار دادن دستگاه باشید.اگر شما صاحب مغازه هستید نیز میتوانید با خرید یک دستگاه خودپرداز نسبت به دیگر همصنفان خود متمایز باشید و از این گزینه به عنوان یکی از خدمات خاص برای مشتریان خود استفاده کنید.بدین ترتیب امکان فروش بیست و چهار ساعته برای شما فراهم میشود. کتاب، قهوه، چای، نسکافه، کتاب و سایر اقلام مشابه از جمله مواردی هستند که میتوانید با خرید دستگاه فروش نسبت به عرضۀ اقلام مورد نظر خود اقدام کنید.

2,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید