مدیریت و رهبری

رهبری تحول‌گرا Transformational Leadership

Transformational-Leadership

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “رهبری تحول‌گرا Transformational Leadership”

رهبری تحول‌گرا Transformational Leadership

اسلاید 1: رهبری تحول‌گراTransformational Leadership

اسلاید 2: عنوانرهبری تحول‌گرانوعمدلمراحل استفادهتجزیه و تحلیل / طراحی / برنامه ریزی / اجرا / بازنگریموضوعرهبری و مدیریتسطحفردیپیچیدگیکم

اسلاید 3: این نوع رهبری یکی از سبک‌های رهبری است که در آن یک رهبر همراه با زیر دستانش سعی می‌کنند که تغییرات را شناسایی کنند و از طریق الهامات یک چشم‌انداز و راهنمایی برای تغییر ایجاد می‌کند و این تغییرات مورد نیاز را یکی پس از دیگری با اعضای متعهد گروه اجرا می‌کنند. رهبری تحولگرا انگیزه، اخلاق و کارایی شغلی را از طریق انواع مکانیزم‌ها بالا می‌برد. این مکانیزم‌ها می‌تواند شامل اتصال احساس و هویت پیروان به یک پروژه و ایجاد یک هویت جمعی در سازمان، سرمشق پیروان بودن به منظور ایجاد الهام در آنان و افزایش علاقه به پروژه‌ی تغییر، ایجاد چالش در کارکنان برای افزایش مالکیت کار خودو فهم نقاط قوت و ضعف پیروان باعث می‌شود که کارکنان و پیروان کارایی خود را افزایش دهند.رهبری تحول به نوعی کشیدن دیگران به تغییر است و نه هل دادن آنان به این کار. لذا بین مدیران و رهبران تمایز وجود دارد:مدیران: مدیران کارها را درست انجام می‌دهند. اداره، حفظ، تمرکز بر سیستم و کنترل، پرسیدن چگونه و چه زمانی ، چشمشان را در خط پائین نگه می‌دارند.مدیریت واکنشی.رهبران: کارهای درست را انجام می‌دهند. آن‌ها تحولگرا هستند. نوآور هستند و به دنبال توسعه‌اند. تمرکز بر روی افراد است و اعتماد و صداقت ایجاد می‌کند. چه چیزی و چرا را می‌پرسند. یک دیدگاه بلند مدت و یک افق را در نظر دارند.انواع رفتارهای رهبری تحولگرا:- نفوذ آرمانی: اشاره دارد به رهبرانی که دارای استانداردهای بالای اخلاقی هستند و این باعث می‌شود که این آن‌ها را در حد بالای احترام نگه می‌دارد و باعث وفاداری بیشتر رهبر به پیروان می‌شود.- انگیزش الهام‌بخش: رهبرانی که دارای یک چشم‌انداز قوی برپایه‌ر ارزش‌ها و آرمان‌ها بر پایه‌ی ارزش‌ها و آرمان‌ها هستند. در این حالت رفتار رهبران دارای شور و شوق و اعتمادساز است. اقدامات نمادین رهبر در این حالت به پیروان الهام‌بخش خواهد بود. این رهبران دارای زبان متقاعدکننده خواهند بود.نفوذ آرمانی و انگیزش الهام بخش همبسته هستند و بسیاری از اوقات ترکیب می‌شوند و یک چهره کاریزما و اثرگذار می‌سازند.- تحریک و ترغیب ذهنی: اشاره به رهبرانی دارد که هنجارهای سازمان را به چالش می‌کشند. رفتارهای واگرا را تشویق می‌کنند و به پیروان برای توسعه‌ی استراتژی‌های نوآورانه فشار می‌آورند.- توجه فردی: اشاره دارد به رفتار رهبرانی که به دنبال شناخت فرصت‌های رشدی منحصربه‌فرد هستند و به دنبال رشد افراد دارای قابلیت بین پیروان خویش هستند و مشاوره می‌دهند و مربی‌گری می‌کنند.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبط رهبری کاریزماتیک Charismatic Leadershipرهبری خدمتگذار Servant-Leadership Greenleaf سبک های رهبری Leadership Styles مشاوره: مهارتی لازم در رهبری Mentoring: An Essential Leadership Skill مزایاتاثیر بالا در سازمان و افزایش عملکرد شغلی افرادکاربردهامدیریت تغییر و تحول‌ها در سازمانمدیریت نیرو انسانیمعایب

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت Mgtools.ir مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان