صفحه 1:
رهبری مبتنی بر نتیجه
Results-Based Leadership
و
MGt Is
صفحه 2:
عنوان
مراحل استفاده
موضوع
پیچیدگی
صفحه 3:
دیوید اولریش از دانشگاه میشیگان و مشاوران چک زنگر و نورم اسمالوود اسدلال
مى كنتد اكه به اندازء كافى رهبران توسط صفات شخصي ماد شخصيت. سيق و
ارزش ها مورد سنجه قرار نكرفتند. تمركز بر ويزكى هاى رهبرى كه مديران به دفتر
كارى مى آورند اشتباه است. ویژگی های مانند تفکر تحلیلی, کار با ابهام و تمامبت
شخصی. در عوض, رهبران موثر می دانند که چگونه این ویژگی های رهبری را با نتایج
Pasian Goa)
در کتاب رهبری مبتتی بر نتيجه اولریش, زنگر و اسمال وود ما را از تفکر اولیه در مورد
ورودی های رهبری به سمت تاکید بر نتایج رهبری حرکت می دهند. چالش در رويكرد
مدیریت منايع انسانی استراتژیک جهت ساخت رهبران در سراسر سازمان که بر
تتایج تمرکز دارند می باشد. باس ise oer aca GE كه مدل
مدیران آنها چه چیزی می خواهد. توسط پرسش های مستمر و تکرار مکرر داستان ها
در مورد گرفتن نتابج, متوجه آنچه که برای دستیابی به نتایج نیاز دارید می شوید.
فرمول رهبری مبتنی بر نتیجه "رهبری اثربخش 2 ویژگی های 4 نتایج " می باشد.
توجه داشته باشید که معادله نشان می دهد که رهبران باید در تلاش برای دستیابی به
برتری در هر دو اصطلاح باشند. یعنی اينکه آنها باید ویژگی ها و دستیابی به نتایج را
نشان دهند. هر بخشی از معادله عددی بر مضرب بخش دیگر است؛ آنها تجمعی
نیستند. امتیاز 9 از 10 در صفات, به عنوان مثال, ضرب شده توسط نمره 2 از 10 بر
روی نتایج,حاصل امتیاز اثر تتها 18 از 100 بوده, نه 11 از 20.
صفحه 4:
چهار معبار برای قضاوت اینگه آيا مديريت به دستيابى نتايج تمركز دلده شده يا نه
(اولريش) :
1- متعادل شده. تعادل نتايج حاصل از ابعاد بزرگ سازمان (کارکنان. سازمان,
مشتریان, سرمایه گذاران) باشد. هیچ یک از ابعاد نادیده گرفته نشده باشد.
2- استراتژیکی. نتایج به شدت به استراتژی شرکت و به موقعیت رقابتی آن مرتبط
است.
3- ماندنی و بادوام. نتایح مطابق با اهداف کوتاه مدت و بلند مدت است.
4- از خود گذشته. نتایج از تمام شرکت و فراتر از منافع شخصی مدير حمايت مى كند.
.در واقع مدیران باید نتایج را در چهار حوزه ارائه دهند:
1- برای کارکنان.
2 برای سازمان,
3- برای مشتریان خود, و
4 برای سرمایه گذاران آن.
هر ناحیه نیاز به معیارهای خود دارد. برای کارکنان, آن است که سرمایه انسانی و تعهد
خود در حال توسعه باشد. برای مشتریان. آرانه ارزشی که آنها می خواهند برای
سرمایه گذاران کاهش یافتن هزینه ها و اجاژه sly رشد کسب و کار است و براق
سازمان, ایجاد یک یادگیری و غریزه نوآورانه می باشد.
صفحه 5:
— ا ل
| یت ی eect 2۳ |
(Gees)
] سر ی سا سر ot nn
صفحه 6:
3
KK
و
nn
صفحه 7:
برایکسنت (لاعات ستعر به
وبسایت ۱۷90۵0۱5:۱۳ مراجعه
تمایید..
۱۸۵۲ Is