کسب و کارمدیریت و رهبری

روابط انسانی در سازمان های آموزشی

251 صفحه
16906 بازدید
22 فروردین 1397

برچسب‌ها
ادراک-و-روابط-انسانی
ارتباط-از-دیدگاه-چارلز-کولی
اصل-تفویض-اختیار
اصول-روابط-انسانی
افلاطون
انگیزه-های-روابط-انسانی
اهمیت-تفویض-اختیار
پاورپوينت-روابط-انسانی-در-سازمان-های-آ
پاورپوینت
پاورپوینت-آماده
پاورپوینت-رایگان
تئوری-اسناد
تئوری-اقتضائی
تئوری-تکامل-یافته-پورتر-و-لالر
تئوری-جایگزین-های-رهبر
تئوری-کلارک-هال
تصمیم-گیری-و-روابط-انسانی
چین-باستان
دانلود-پاورپوینت
دانلود-پاورپوینت-آماده
دانلود-پاورپوینت-رایگان
دیدگاه-ارسطو-در-مورد-دولت
دیدگاه-افلاطون-در-مورد-دولت
دیدگاه-رومی-ها-در-مورد-دولت
روابط-انسانی
روابط-انسانی-و-اختیار
روابط-انسانی-و-ارتباطات
روابط-انسانی-و-رهبری
روابط-انسانی-و-قدرت
روحیه-در-روابط-انسانی
روحیه-و-مدیریت-آموزشی
سبک-پدرنما
سبک-تشخص-گرا
سبک-دموکراتیک
سبک-رفیق-نما
سبک-های-مختلف-رهبری
شاخص-های-روابط-انسانی
عقاید-کنفوسیوس
فرآیند-تصمیم-گیری
قلمرو-روابط-انسانی
محاسن-تفویض-اختیار
محتوای-روابط-انسانی
مدل-خودکامه-مردم-سالار
مدیریت-زمان
مدیریت-کیفیت
مدیریت-مبتنی-بر-هدف
مدیریت-مشارکتی
معایب-تفویض-اختیار
مفروضات-تئوری-y
منابع-قدرت-در-سازمان
مهم-ترین-قانون-یهود
موانع-ارتباطی-در-سازمان
موانع-تفویض-اختیار
نظریه-انگیزش-بهداشت
نظریه-تقویت-رفتار
نقش-مشاوره-ای-مدیر
نمودار-نظریه-کلارک-هال
وظایف-حکومت
وظیفه-دولت
وظیفه-دولت-از-نظر-ارسطو
وظیفه-دولت-از-نظر-افلاطون
ویژگی-های-رهبر-ایده-آل
ویژگی-های-رهبری-عطیه-الهی
یونان-باستان

صفحه 1:

صفحه 2:

صفحه 3:
روابط انسانى در سازمانهاى آموزشى « طرح درس » ‎wie |‏ ل 60 ©- بيش آزمون از ( بيشدانسته هاى درس ) 6 ارائه اهداف كلى و رفتارى درس 6- توضيحات روى اسلايدها

صفحه 4:
روابط انسانى در سازمانهاى آموزشى 6- برسش و ياسخ 520 2 آزمون تكوينى از مطالب بحث شده ©- مقايسه بيش آزمون و آزمون تكوينى

صفحه 5:
روابط انسانى در سازمانهاى آموزشى 9- ارزیابی پایانی بخش اول ۱ شده,

صفحه 6:
روابط انسانى در سازمانهاى آموزشى | ‏ا ل‎ ie ‏از دروس تخصصی رشته علوم تربیتی در گرایش‎ ‏مديريت و برنامه ريزى آموزشى است.هدف اين‎ ‏درس آشنايى مديران و دست اندركاران سازمان‎ ‏هاى آموزشى با جكونكى برقرار كردن ارتباط‎ ‏های انسانی در سازمانهای آموزشی است.‎

صفحه 7:
روابط انسانى در سازمانهاى آموزشى بيش نيازهاى اين درس ؛ دروس مقدمات و اصول آموزشى است.

صفحه 8:
روابط انسانى در سازمانهاى آموزشى ‎hrere)‏ 1 ا ا 0 كت ييرامون تاريخجه بيدايش و تكامل روابط انسانى می پردازد. در فصل دوم » ساختار روابط انسانی ‎Pee eee ee‏ ل 0

صفحه 9:
روابط انسانى در سازمانهاى آموزشى فصل سوم اختصاص به ارتباطات » اهميت و ماهیت آن دارد. تتوریها و نظریه های مدیریت در ‎Te et Sc tenn‏

صفحه 10:
روابط انسانى در سازمانهاى آموزشى و بالاخره در فصل ينجم نقش كروه در سازمان و ‎SESS Te Cees‏ ۱ قرار خواهد گرفت.

صفحه 11:
روابط انسانى در سازمانهاى آموزشى در پایان هر فصل تعدادی سوال عینی چهار گزینه ‎te Ter See ere)‏ ( ۲ ‎Metirs]‏ ۱

صفحه 12:
روابط انسانى در سازمانهاى آموزشى ‎my‏ ا ‎Care‏ از دانشجو انتظار مى رود بعد از مطالعه اين درس بتواند به سؤالات زير ياسخ كويد: اا 0 ل 0

صفحه 13:
روابط انسانى در سازمانهاى آموزشى © حشر ميت تكامل ر رابظ اندي را تطيل كند ©- ساختار روابط انسانى در مديريت را شرح دهد. “#-نقش مديريت در روابط انسانى را تشريح كند. ا ل ۶

صفحه 14:
روابط انسانى در سازمانهاى آموزشى Pe TBO Be OY tan eo) 2 D)S yee E SE Ore BO at) BY Ete ‏عناصر و ویژگیهای آن را برشمرد.‎ ‎YSCS TSS YSc Ec)‏ دك ‏©- جايكاه كروه در روابط انسانى را تجزيه و تحليل كند.

صفحه 15:
روابط انسانى در سازمانهاى آموزشى فصل 0 تاريخجه بيدايش و تكامل روابط انسانى - روابط انسانی از. آغاز تمدن بشری وجود داشته است. ۱

صفحه 16:
روابط انسانى در سازمانهاى آموزشى فصل اول:ص ©ه؛ - در امپراطوری سومری » سازمان ملوک الطوایفی » وسیله حفظ نظام شاه بود. - در دستكاه شاهى و زمينداران يك رشته از قوانين وجود داشت.

صفحه 17:
روابط انسانى در سازمانهاى آموزشى فصل اول:ص ‎cS‏ ل ۱ 00 ‏ل‎ EC WEN EO Es

صفحه 18:
روابط انسانى در سازمانهاى آموزشى فصل اول:ص ج؛ « مصر قدیم » - در مصر قدیم قوانین مدنی و جنایی تریقی کرده بود. - فرعون خود را تا مقام الوهیت بالا برده بود. - تمام مناصب به او ختم می شد.

صفحه 19:
روابط انسانى در سازمانهاى آموزشى فصل اول:ص كن ۹9 - سهم بابل در تمدن جدید انکارناپذیر است. - در قانون نامه حمورابى از بسيارى از مسائل مديريتى و حكومت سخن به ميان آمده است.

صفحه 20:
روابط انسانى در سازمانهاى آموزشى 0 « قوم یهود » مهم ترین قانون بهود » 0 فرمان است: ار RPO CE Sere ree bier tis ero)

صفحه 21:
روابط انسانى در سازمانهاى آموزشى 5 6- فرمان سوم » نماينده تقواى شديد فرد يهودى بود. ‎ca‏ روز تعطیل هفتگی شنبه است. 6- خانواده تقديس مى شود. 0 كمال مطلوب بسيار سخت دست يافتنى است.

صفحه 22:
روابط انسانى در سازمانهاى آموزشى 0 ج>- ازدواج اساس خانواده است. ©- مالكيت فردى محترم شمرده مى شود. ۳ (00- به هيج جيز همسايه ات طمع نكن.

صفحه 23:
روابط انسانى در سازمانهاى آموزشى فصل اول:ص ؛ ‎ste ay‏ 040 « عقايد كنفوسيوس » به عقيده كنفوسيوس » شالوده حكومت همانند بنيادمنش انسانى » صداقت و اخلاص است.

صفحه 24:
روابط انسانى در سازمانهاى آموزشى فصل اول:ص م»؛ وظايف حكومت در ادوار باستان از « جو » : جو: نخست وزير هشت نوع مقررات براى اداره امور دولت در دست دارد: 0 مقررات مربوط به نحوه تشکیل سازمان

صفحه 25:
روابط انسانى در سازمانهاى آموزشى 0 ا لت ©- مقررات و شبكه هاى ارتباطى سازمان <6©- خط مشى هاى ادارى ‎ct‏ ا

صفحه 26:
روابط انسانى در سازمانهاى آموزشى دا ©- نحوه كنترل دولت براى فراهم آوردن كمال دولت 2111116 ©- حسابرسى و كنترل امور

صفحه 27:
روابط انسانى در سازمانهاى آموزشى فصل اول:ص 6 « يونان باستان » مردم يونان باستان بيش از هر ملتى فكر خود را در زمينه مسائل 5 ادارره اجتماعی آن بکار انداخته اند.

صفحه 28:
روابط انسانى در سازمانهاى آموزشى فصل 0 « افلاطون » ا ا ل 0 - افلاطون هدف دولت را دو جيز مى دانست: 0 حفظ تشکیلات جامعه ©- تهذيب نفس شهروندان

صفحه 29:
روابط انسانى در سازمانهاى آموزشى فصل اول:ص 6 ROOTES eRe PTB Oe ESTES ‏تفاوت های فردی انسانها می داند.‎ ال ا ا

صفحه 30:
روابط انسانى در سازمانهاى آموزشى ل 0 « ارسطو » روابط بین انسانها بر اساس جامعه طبقاتی تعیین می شود. هر حکومتی در تربیت انسانها ید یکسان عمل کند.

صفحه 31:
روابط انسانى در سازمانهاى آموزشى فصل اول: ‎SED‏ كدق ان ديدكاه رومى ها » مديريت و رهبرى آميخته با عظمت و جلال است., RNP ‏ا ا‎ re cater SB Ie)

صفحه 32:
روابط انسانى در سازمانهاى آموزشى فصل اول:ص 2 RV VETS ‏ل ل ل‎ mer Cre Ren CEOS Re UO CY See en nee

صفحه 33:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل دوم: « ساختار زوابط انسانی در مدیریت و تقش مدیرّیت در روابط انسانی » ۱ mb Peper oee

صفحه 34:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی ‎are)‏ دوم: » اصوا ‎fa‏ روا ابط انسانی « ‎SS Enos i |‏ ‎et eS Teo)‏ ۱ 0 eS once Ec)

صفحه 35:
روابط انسانى در سازمائهاى آموزشى فصل دوم: ‎nts‏ ا ا شاخص هاى روابط انسانى 0- درك نيازها » استعدادها و مشكلات ديكران و تلاش براى تأمين شکوفایی استعدادها

صفحه 36:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل دوم: ‎AB eve eS)‏ © دوست داشئن ديكران پذیرش افراد و خوب گوش دادن به آنها ۱7۳ 7 eee bio)

صفحه 37:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل دوم: ا دانش روابط انسانی به بررسی و چگونگی مناسبات و دلبستگی ها و احساسات افراد و ... در يك سازمان مى يردازد.

صفحه 38:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل دوم: ۱ Were is ‏شود‎ - روحیه افراد در یک سازمان یکسان نیست و این یک اصل مهم mere]

صفحه 39:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل دوم: « محثوای روابط انساتی > مواضع زير تحت عنوان روابط انسانى مظرح مى شوند و با ی

صفحه 40:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل دوم: 1 انكيزش: اطلاع مدير ان فاكتورهاى انكيزشى هم براى خود و هم کارکنان ادراک: آسان شدن نحوه کار به واسطه درک صحیح موقعیت ها

صفحه 41:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل دوم: ۱ oes eee a) 0 SEES rag RB WEN TUDE ‏اي ل‎

صفحه 42:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل دوم: اختباز : مدیر باید بداند اختیار چگونه بر رفتار کارکنان تأثیر می ۳۳3 ‎or EES sD Le tS eee eae!‏ سس

صفحه 43:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل دوم: م تصميم كيرى: مدير بايد مهارت لازم در اين امر را داشته باشد. رهبری: رهبری ذاتا یک رویه گروهی است و به نحوه شخصيت مدير بستكى دارد.

صفحه 44:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل دوم: «روابط انسانى و انگیزه های آن « - مدير براى اصلاح و هدايت رفتار به ست مطلوبيت و رضايت داشتن از دو راه مى تواند بهريه جويد:

صفحه 45:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی ‎are)‏ دوم: 0 استفاذماز مدرك ها ©- تغيير محيط 9 کار دارد.

صفحه 46:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل دوم : استفاده 0 9 ک ها* ی[ ضا! ایت شغلی راههاى رسيدن به رضايت شغلى از نظر يارسونز:

صفحه 47:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل دوم : ی روبرو هستيم:

صفحه 48:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل دوم:ص 60؛ «_ادراى و روابظ انساتى» 00 ‏ل‎ er atone as Fee است. ی ۱ کم

صفحه 49:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی 2 ا « روابط انسانی و ارتباطات » - روابط انسانى در يرتو برقرارى ارتباط يديد مى آيد. - ارتباط رويارو يكى از روشهاى مهم در برقرارى رابطه است. - ارتباط مؤثر » رهبرى را آسان تر مى كند.

صفحه 50:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل ا « روابط اتسانی و قدرت » چند سوال مهم: چرا اشخاص خود را تسلیم انضباط سازمانی می کنند؟ ۱

صفحه 51:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل دوم:ص 66؛ قدرت به مفهموم اختيار معنى مى دهد. ا ل ‎cr‏ اختیار. منبع عملیاتی سازمانی مدیر است.

صفحه 52:
فصل دوم:ص 90؛ 0 منابع قدرت در سازمان »

صفحه 53:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل دوم:ص 90؛ و« روابط انسانی و اختبار » اختیار قانونی ‎Berar‏ ‏كم از دید ماکس وبر ‎a‏ ‏اختیار فرمندی

صفحه 54:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی 2 دوم:ص 90؛ « ضرورت و-اهميت تفويضن اختيار » اهميت تفويض اختيار را مى توان در موارد ذيل خلاصه كرد: 0 تمرکز مدیر. بر, کار در سازمان ‎he Nsw Eso]‏ ۱۵

صفحه 55:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل دوم: ©- رسیدگی به امور مهم به جای وارد شدن به جزئیات <- تربیت مدیران شایسته برای سازمان البته در تفویض اختیار باید به اصول آن توجه داشت:

صفحه 56:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی ‎are)‏ دوم: « اصتل تفویض اختیار » .أذ انتقال اختارات ۰ مسئولیت تفویض کننده را سلب نمی کند Be Ser ron ewe aerator Eso)

صفحه 57:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل دوم: ‎ener.‏ ۱ 2 در تفویض اختیار با نظارت دقیق صورت پذیرد. ۱ ee be

صفحه 58:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل دوم: ا ‎SS OO ae‏ - اختيار تفويضى ومسئوليت ‎Rn‏ ‏۲ اختیار کمتر از مسئولیت باشد.

صفحه 59:
روابط انسانی در ‎late‏ = فصل دوم:ص 00؛ = 5 ‎a a‏ حالت دوم: باحث انحراف می شود

صفحه 60:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل دوم:ص 66؛ « محاسن و معایب تفویض اختیار » فیفتر: م6۳ ‎en Ee‏ افزایش بازدهی © تكامل فردى ‎ree cet y ees) 4Dle dey! -C‏ 2 تقویت همکاری

صفحه 61:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل دوم:ص 66؛ موانع تفویض اختیار ‎Bre ee Toe Te wee Keone |‏ ا ۱ ‎dal ge 9 gible GLI ylaii -O‏ كم

صفحه 62:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل دوم:ص 66؛ < ملاحظات سپاسی 2 اعتقاد به اصالت قانون و برتری تمرکز اختیارات

صفحه 63:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی 2 دوم:ص ©9؛ « روحیه در روابط انسانی » روحیه به شرایط گروهی اطلاق می شود که هدف های Pewee re era oD reer eee) ‏تلقی می شوند.‎

صفحه 64:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل دوم:ص 00؛ « روحیه و مدیریت آموزشی ». فراكرد روحيه را مى توان بر اساس نوع مديريت به جهار ‎Sere es‏ | 3 Bere ee ‏مدير مستبد ۴ مدیر دموکراتیک‎ -9

صفحه 65:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی 2 ا گروه های متعلق به مدیریت دموکراتیک به دلایل زیر بیشتر از انواع مدیریت دیگر بازدهی دارند: ۱9 LORE Tere ete (| ‎a‏ توجه به اهميت فرد در سازمان

صفحه 66:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل دوم: 9- وجود فرصت ها و عرصه های ابتکار و ‎BCS pes‏ اجازه شرکت در ایجاد خط مشی

صفحه 67:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی 2 ا ‎gee D)‏ ی ‎TE ve‏ ار Kee ECON) SB VEER Vis ey kee ws ipo e) ‏ا اك‎

صفحه 68:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل دوم:س 66؛ « فرآیند تصمیم گیری » 6 تشخیص و تعریف مسأله یا مشکل تعیین راه حل های گوناگون برای حل مشکل ©2- تعيين معيار براى ارزشيابى و تجزيه و تحليل راه حل ها

صفحه 69:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی 2 دوم:ص ©9؛ تجزیه و تحلیل و ارزشیابی زاه حل ها © انتخاب بهترين راه حل ممكن ا ا ‎BS‏ ‏52303

صفحه 70:
روابط انسانى در سازمانهاى آموزشى 0 ‎ee sep)‏ ل مدیر می تواند هم رهبر باشد و هم نباشد. مدير اداره مى كند ولى رهبر هدايت مى كند. مديريت مبتنى بر مقررات و رهبرى مبتنى بر حقايق است.

صفحه 71:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی 2 إن «سیک»هلی مختلف [ هی ]] ۷ 0)- سبى خودمختار: بدون نظرخواقى از ديكران تصميم كيرى ‎Sey‏ ویژگیهای رهبران برخوردار از سبک خودمختار:

صفحه 72:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی 2 إن الك اجراى مقررات ۳ الزامی می دانند ب: كمتر اجتماعى هستند د: ارتباط كتبى برقرار مى كنند هء مدیریت آنها عمدثا قابل تحمل نیست.

صفحه 73:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل دوم:ص 6؛ ی تمام اعضاى كروه را در تصميم كيريها شركت مى دهند: ويزكى هاى اين قبيل رهبران: 0- اعتماد به زيردستان 0

صفحه 74:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل دوم: © دادن آزادى عمل به زيردستان < تلاش برای ایجاد هماهنگی بین اعضاء سعی در ایجاد محیطی دلپذیر

صفحه 75:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل دوم: « سبک پدرنما » ‎pvc Wo PDE Op eee eve SYS IAB)‏ ویژگی های این قبیل رهبران: 0 خوش مشرب بودن

صفحه 76:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل دوم: 2 کمک به دیگران تصورت جدی 9 درستدان مشاوره ا كك ان © قدرشناس و شاكر 0 مشوق ولی کم برانیزاننده

صفحه 77:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل دوم: « تبک رفیق نما » خود را مکمل پیروان می دانند: ویژگیهای اين قبیل رهبران: )- دوستدار زندكى جمعى

صفحه 78:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل دوم:ص ؛ 2 جدی در مسئولیت 9- دور از قضاوت در خصوص پیروان ۴ کم هراس از سختی ها 6- ضعيفه در خصوص بيروان سركش

صفحه 79:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل دوم: « سبي تشخص گر ‎ell‏ سعی می کنند گروه زیردستان متشخص و زبانزد خاص و عام شوند: ویژگیهای اين قبیل رهبران:

صفحه 80:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی 2 دوم:ص 9؛ الف: قدریت پیش بینی دارند. ب: ریسک پذیر هستند. ج: بيشت شنونده اند تا كوينده.

صفحه 81:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی ‎are)‏ دوم: ‎a hm) Kos‏ ا ‎BN Pee YS ee eB re BCs)‏ - معتقدند با اين روش خلاقيت زيردستان شكوفا مى شود. -عمدتا براى فرار از مشكلات به اين عمل روى مى آورند.

صفحه 82:
روابط انسانى در سازمانهاى آموزشى 0ن « ويزكيهاى رَهير ايده آل » ا ا ‎Pee Te eee eet‏ دارای حس مشورت خواهی از اعضای گروه ۱ ۱ 9 ۱9 ۶ د

صفحه 83:
روابط انسانى در سازمانهاى آموزشى 0ن - دارای شخصیت محکم و مطمئن به خود رح رف ‎eee ne)‏ و مقاوم در برابر ناملايمات

صفحه 84:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی 2 ا « مدیزیت »4 مدیر فردی است که بر دیگران تأثیر می گذارد و آنها را برای ا م كاركردهاى اصلى مديريت عبارتند از:

صفحه 85:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل دوم

صفحه 86:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل دوم: ‎re eee‏ سس در اين سبى , تأكيد بر مشاركت در تعيين اهدافى است كه قابل ‎eve Ee cere ia are|‏

صفحه 87:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل دوم: این سبک 00 سال پیش توسط « پیتر دراکر » ارائه شد: دراكر: با استفاده از اهداف سازمان بايد افراد را تحريك و در آنها ايجاد انكيزه كرد.

صفحه 88:
روابط انسائی در سازمانهای آموزشی 0 ‎Sr Sire tv enter pee a CO‏

صفحه 89:
روابط انسانى در سازمانهاى آموزشى 0 شم پایه و اساس این مدیریت ‎De Bee yee‏ است.در این سبک کارکنان نیز از قدرت تضمیم گیری برخوردارند.

صفحه 90:
روابط انسانى در سازمانهاى آموزشى فصل دوم: مدیریت کیفیت ( داثره کیفیت ) ‎Ree Se LS Pee ee rst]‏ گروه کیفیت به دنبال کشف علت های مسائل سازمانی و ارائه راه حل براى آنهاست.

صفحه 91:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی {PP vale ss are) Cee Sete eS) اين مديريت كه در راستاى اثربخشى قرار دارد بر © محوز اصلی استوار امتت:

صفحه 92:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل دوم: ‎ow‏ ی ۱ 2 آداب و رسوم ‎ela glu dale -O‏ عوامل اجتماعی و تکنولوژیکی

صفحه 93:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل دوم: « نقثن مشاوزه.ای مدیر » وظیفه های مشاوره ای مدیر عمدتا عبارتند از: اندرز دادن ‎SD)‏ 9 قوت قلب دادن دادن جهت جدید از بين بردن تنشها ارتباط موثر برقرار کردن

صفحه 94:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل دوم:ص 66؛ اهمیت ارتباط گفت و شنودی با دیگران مدیریت جبران خدمت اهداف مدیریت جبران خدمت

صفحه 95:
روابط انسانى در سازمانهاى آموزشى فصل دوم:ص 60؛ ‎qe ere er EB»)‏ روش مناسبى است كه در عين نظم در تعيين ارزش نسبى مشاغل بكار مى رود. - روشهاى مختلف ارزشيابى شغل عبارتند از:

صفحه 96:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل دوم:س 60؛ الف: روش رتبه بندى ‎ee Serene‏ 000 مراحل مختلف روش مقايسه عوامل عبارتند از:

صفحه 97:
روابط انسانی در سازمانهای آمورشی فصل دوم: 0 تعيين عوامل قابل جبران تعبین مشاغل کلیدی SO tn ae Taw) BAe ye ye serves eB nce 2 ارزشیابی سایر مشاغل

صفحه 98:
روابط انسانى در التارمادياق ار فصل دوم: « انگیزش » ل ۳ - نقش انگیزش در رهبری سازمان 3

صفحه 99:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل سوم:ص 70 « ارتباطات » اهمیت و ماهیت آن « ارتباط در زبان لاتين از 448 ‎Gis Communication‏ شده است و معانی گوناگونی مثل 4 گزارش»پیوند دادن انتقال دادن و ... دارد.

صفحه 100:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل سوم:ص وم»؛ تعريف ارتباط از ديدكاه « جارلز كولى » : ارتباط مكانيسمى است كه روابط انسانى بر اساس و بوسيله آن به وجود مى آيد. ارتباط ؛ حرکات » صدا » کلمات و ... را در بر می گیرد.

صفحه 101:
روابط اسانی در مدازمانهای آموزشی فصل سوم:ص ©م؛ نتش ارتباطات نقش های مهم ارتباط در یک گروه یا سازمان عبارتند از: 2 © a ‏ته‎

صفحه 102:
روابط انسائى در سازمانهای آموزشی فصل سوم « فرآيند ‎ae Ga‏ اجزای اصلی فرآیند ار ‎es‏ ‎om‏ ‏م

صفحه 103:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل سوم. « موانع مهم ارتياطى در سازمان » يكى از مهم ترين مشكل ها در بحث كارايى و اثربخشى سازمان وجود موانع ارتباطی در شبکه ارتباطی یک سازمان است.

صفحه 104:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل سوم:ص 0م»؛ 0- بيام هاى تحريف شده: هنكامى كه بيام هايى تحريف مى شوند » نمى توان انتظار داشت مردم آنها را بفهمند. و

صفحه 105:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل سوم:ص 0م»؛ عواطف: چگونگی احساس گيرنده در زمان دریافت پیام بر نحوه تفسیر او تأثیر می گذارد. زبان: کلمات برای افراد مختلف معانی مختلفی دارند.

صفحه 106:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل سوم:ص 0م»؛ - ارتباط غير كلامى:يكى از راه هاى مهم انتقال بيام به ديكران است. ارتباط غير كلامى معمولا با ارتباط شفاهى همراه است. - ارتباط ميان فرهنكى: يكى از مشكلات بالقوه در ارتباطات است,

صفحه 107:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل سوم. شتوندكان ‎ah) ere Uc Soa ay rete‏ وق ا تا ار رای ترس ‎tim acai‏ هی ‎Taliep‏

صفحه 108:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل سوم.ص 29 « دستورالعمل های ارثباطات »6 0- محتوای پیام باید به وضوح تعریف شود. 2- پیام باید به صورت فرمول درآید. ©- تأیید یا رد هر پیام باید کنترل شود.

صفحه 109:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل سوم:ص جح ۳- ارتباطات کتبی نیز باید مطمح نظر قرار گیرد. غایت های حاصل از ارتباط: مهم ثرین اهداف حاصل از ارتباط در سازمانها عبارتند از:

صفحه 110:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل سوم: افزایش کارایی و بهره وری 2 ایجاد تغییرات سازمانی ‎-O‏ پیش بینی و جلوگیری از تتش های سازمانی ‏<- پاسخگوئی به نیاز های کارکنان و افزایش روحیه

صفحه 111:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل سوم. © تحکیم وضعیت کارکنان 2 ایجاد همبستگی بین اعضاء و سازمان ارتباط در. هر سازمانی برای بالا بردن کارایی » راندمان و لثربخشی سازمان است.

صفحه 112:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل سوم. « جهت جریان ارتباطات » ‎a‏ ‏الف: ارتباطات د 2 ا ال ب: ارتباطات ‎aa‏ 9 ارتباط گروه هاى هم سطح مديران يا كاركنان

صفحه 113:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل سوم. « اتواح ارتیاطات سازماتی » در هر سازیمانی دوسیستم ارتباطات اصلی وجود دارد ‏ که گاهی نقش مکمل و گاه در تعاررض با یکدیگر قرار می گیرند.

صفحه 114:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل سوم. الف: سیستم ارتباط رسمی ب: سیستم ارتباط غير رسمى

صفحه 115:
‎cot gal Glgils Slay pileail Las 5 5‏ فصل چهارم:ص 6 تئوریها و نظریه های مدیریت تئوریهای کلاسیک ‏تتوری مدیریت علمی

صفحه 116:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل چهارم: در ۱ eee ‏اصول مدیریت علمی » است.‎

صفحه 117:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل چهارم: سیستم تیلور شامل دو عنصر اساسی است: 0- کشف تجربی بهترین راه انجام هر کار ‎SES SETS Bee Cy rw‏

صفحه 118:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل چهارم: » ‏اصول مدیزیت علمی تیلور‎ « ۶ 9 Pn Pee Ae ۱9۳ re eet eee o) م اصل پاداش و کنترل

صفحه 119:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل چهارم: اصل جهارم: تشريك مساعى طبقه كاركر و مديريت » ‏مراحل مدیریت علمی‎ « BSD eer 0 ree E rE (eter ا ل م

صفحه 120:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل چهارم:س 60 مرحله 20 انتصاب و آموزش مرحله <6- نظاريت مداوم ‎eau y 9h alles 59 Che Quist ae‏ ل ‎lsh jal sy‏ اك كنت

صفحه 121:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی 2 چهارم:صس ‎pele)‏ ‏« نقاط مثبت تیلوریسم » ‎sro coo ce Fee‏ | دوم: افزایش حقوق کارگران سوم: مطالعه علمى كار-زمان-حركت و روش

صفحه 122:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی كه « انتقادات وارد بر تيلوريسم » - اینکه انسانها فقط با پاداشهای مالی برانگیخته می شوند ۱ eC rt sas - نككاه به انسان به عنوان. يك موجود اقتصادى

صفحه 123:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل چهارم: ا ‎SCs ee‏ ‎ea RIC frat On Pre hier Pageant enc oo‏ - واضع این نظریه « هانری فایول » فرانسوی است.

صفحه 124:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل چهارم: » ی ماكس وبر واضع اين نظريه است. به نظر وبر سازمان داياى © مشخصه اصلى است: دكت دی ۳

صفحه 125:
cot gal Glgils Slay pileail Las 5 5 ‏فصل چهارم:‎ ‏ی‎ SPS) ۱ Re Tye ee nr OS So ‏ل‎ TEES

صفحه 126:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل چهارم: « تمرکز اختیارات » 0011 [1 1 [ 110011 py ‏مى سازد.‎ - بروكراسى اين مسأله را با تمركز حل مى كند.

صفحه 127:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل چهارم: برنامه منطقى و.عقلائى براى. اداره امور .استخدامى: ا ‎(ES ie‏ بر طبق این اصل استخدام بر اساس صلاحيت تخصصى و احراز شرایط شغل صورت می گیرد.

صفحه 128:
cot gal Glgils Slay pileail Las 5 5 ‏فصل چهارم:‎ <6- قوانین و مقررات: بروکراسی ها تابع مقررات دقیق و صریح هستند PAB ‏ا‎ Cees este es a eve gti

صفحه 129:
روَابْظ انسانى در اسار مانهاى امورشى فصل جهارم: < وظايف بروكراسى » بروکراسی وظایف نیرومند متعددی را فراهم می کند. ۱۳ Terre ‏ال ا‎ eyes. 5)

صفحه 130:
cot gal Glgils Slay pileail Las 5 5 فصل چهارم: بروکراسی با مشخص کردن رابطه های بین بخش های مختلف. يك سازمان بيجيده » آنرا از بيجيدكى اوليه خارج مى سازد.

صفحه 131:
cot gal Glgils Slay pileail Las 5 5 ‏فصل چهارم:‎ ۱ Wel S05 Reeser مساختار از تداخل وظایف افریاد جلوگیریی می کند.

صفحه 132:
cot gal Glgils Slay pileail Las 5 5 ‏فصل چهارم:‎ ۱ ES eee eee Ven OSB ee ee] ۲۵۳ ss) ere eee Sees ees

صفحه 133:
cot gal Glgils Slay pileail Las 5 5 فصل چهارم: “6- رفتار -قلاتى: بروكراسى رفتار عقلائى و تفكر منطقى را به 9 وازد می 7 RS! Pe ese eS VET EE Pes Tots.

صفحه 134:
cot gal Glgils Slay pileail Las 5 5 ‏فصل چهارم:‎ بايد توجه داشت كه عامل عقلائى يك عامل نسبى است ‎٠‏ زيريا جيزى كه براى يك نفر عقلائى استء الزاما بياى شخص ديكرى نيست.

صفحه 135:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل چهارم: « هانری قایول » فایول کتابی تحت عنوان « اداره امور عمومی و صنعتی » نوشت.او واضع نظریه کلاسیک سازمان ا ۱0۳۰۲۳۵۳۳۳۵ هم اکنون مورد استفاده اکثر سازمانهاست.

صفحه 136:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی ‎reer Bee)‏ ‎OSE WOE' WOE OA‏ ل ‎rave RET‏ ۰ 8 اصل به شرح ذیل است: ‎eee‏ م

صفحه 137:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی 2۳۳ ۳ 2-.اصل اختیان و مسئولیت + اصل:انضباط تبعیت کار‌کنان-یک سازمان- از فرامین-و كت <6-,اصل وحدت فزماندهى ‎٠‏ هركس بايد از يك نفر دستور بكيرد.

صفحه 138:
cot ial lutea ya gall Sly 6 ‏فصل چهارم:ص‎ 6-آصل وحدت.رهبرى» .در آين-كسمت-آداره.كروه. آنسانى-مدٌ أست. 3- اصل برتزی سود همگانی بر سود فردی » اصلی که همه باید آنرا رعايت كنند.

صفحه 139:
‎ir‏ ی فصل چهارم:ص 99 ‎5 £0 ewe EWE Fes AE) RoW AETV OS PT SE ‎۱۳5 ۳۹-۰ SS Te Se Pe SPEC) ‏سازمان دارد.‎

صفحه 140:
cot ial lutea ya gall Sly 6 ‏فصل چهارم:ص‎ 0270 etre SY cere Eee SoU ens eee) ‏متطفى جريآن بيدا كنند.‎ 12527 ۱ POCO) ‏مثبت بشوند.‎

صفحه 141:
cot ial lutea ya gall Sly 6 ‏فصل چهارم:ص‎ rarer CO mere eres end) (OES eee ne Dee em Reese) ۱۳۱ ‏سوک سک‎ ere eer

صفحه 142:
‎ir‏ ی فصل چهارم:ص 99 ‎۳ ‏ا اك‎ Cet nS te EnCo) ‏آوزی ربا قرآهم سازد..‎ ‏۴ اصل روحیه همکاری » یکی از اصول مهم در تتوری فایول. است .

صفحه 143:
زر ك2 5 22 ‏ا ا‎ wh TENET RTE 0 “4 امور تأميني ‎ew] CRS‏ حسابداری

صفحه 144:
‎cgilutl Jail 5‏ 52 رل فصل جهارم: نظریه همکاری چستر بارتارد » ع ور ۳ ‎Bn SSSR Dr Steet ere Nee ‏تثورى خاصى است.‎

صفحه 145:
رد رس درس فصل چهارم: بارنارد معتقد بود که سازمانها تلفیقی از وظایف و افرباد هستند که باید یک حالت متعادل بین آنها ایجاد شود » او معنقد بود سازمان یک سیستم تلفیقی است.

صفحه 146:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل چهارم: ‎BIC ee)‏ رک ‎wees aves‏ ۳ ‎۱ ee re or tne) ‏مناسبات بين مردم را مطالعه و درك كند.‎

صفحه 147:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل چهارم: | eet enemas Be Bier ye eB rer pe rarer em Erwan KS ‏ندارد.‎

صفحه 148:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل جهارم: 0 pe PERE cao ep eC ee ‏ازدیاد کارایی سازمانی است.‎ ۱۳۳-۳ ۳۰۱ 0 DE en eS re Bie

صفحه 149:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل جهارم: ‎«CSG Gol 4k»‏ فالت مفسر دوره گذار از نظریه های کلاسیک به نظریه های رفتاری ‎BEDE EP oes COs WOT sree its eae‏ ‎ere ne err‏

صفحه 150:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل چهارم: 5 ene eos rye ee on oper a ene RO 3 Percren ay eC *) ems Wee ere

صفحه 151:
‎LS es rere ee)‏ 1ك فصل جهارم: ©- مماهنكى در مراحل اوليه ‎Ee Neo)‏ ا ا و معين ‎00 oer eN ees

صفحه 152:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی ۱ DN Se Ss Get Cast ۳ ta Sey SB ee) PSD Yeo Salon iene (|

صفحه 153:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی ۱ ©- سته دوم نسبت به انسان دید مثبت دارند X wos 74 ۷ ‏تتوری‎ مود‌هورگ‎

صفحه 154:
رتكد رس زر رس فصل چهارم:س 05 ‎eas ee ener y Brerw care‏ و 6 (۱ ROWAN TUR WS eC ‏انسان بايد تحت اجبار قرار كيرد تا كار كند‎ -©

صفحه 155:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل چهارم:ص 09: ©- انسان مسئوليت بذير نيست. انسان خلاقیت اندکی دارد. | ۳ ۱ ONS KT AE ep= Wir P=)

صفحه 156:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل چهارم:ص 0: مفروضات تتورى 7 نسبت به اننتان: 0 انسانها کار را به منزله تفریح نکاه می کنند. - انسانها برای کار کردن نیازی به کنترل ندارند. 2- انسانها داراى خلاقيت و ابتكار هستند.

صفحه 157:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی ۱ 0270001106 6- باداشهاى معنوى براى انسانها جذابيت بيشترى دارند. 2 انسانها دارای ویژگی ریسک پذیری بالایی هستند.

صفحه 158:
۱ (gill Lal gy 09 ‏چهارم:صس‎ 2 EN IE ‏اتكري‎ ERED ye Ee) 2

صفحه 159:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی ۱ طبق این نظریه نظام ارزشی بروکراتیک مناسبات سطحی و غیر. ‎pes eae oan Pew ent AST}‏ 0[ ‎BBS oo ee‏ 0

صفحه 160:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل چهارم:ص 05: ‎he ee ee we ey‏ و ‏افراد از. حالت غیرفعال کودکی به مرحله فعال بزرگسالی تغییر مى يابند.

صفحه 161:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی ۱ ©- افراد از حالت وابستكى دوران كودكى به حالت استقلال نسبى بزركسالى مى رسند. رد ال ل ا ‎RUSTED On‏ عمل مى كنند.

صفحه 162:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل چهارم:ص 06: PASS yee re SY ens ir errr eer ‏قوى است.‎ 6 دید زمانی در دوران کودکی محدود و در بزرگسالی شامل گذشته » حال و آینده است.

صفحه 163:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی ۱ ۱۳ ven PASS CUB Cer ‏ا ا‎ OSCE) 1 ‏ا ا‎ Is a {EREMRIR erry BS ‏ا ا ل‎ Se TGs

صفحه 164:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل جهارم: و GET SSS-S ۱) 0 سسله مراتب اد

صفحه 165:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل چهارم: آرگریس معتقد است در سازمانی که این خصوصیات در روشها و قوانين آن عجين شده باشد كاركنان نمى توانند به مرحله بلوغ برسند.

صفحه 166:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل چهارم: ا ل ا ت شرایط بحرانی قرار مى كيرند به يكى از عكس العملهاى زير دست خواهند ‎aR‏

صفحه 167:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل چهارم: « تئوری مانستزبرگ » Cee 0 te ier ye Serer enn Pe gree ee) ‏جنبه های روانی نظریه تیلور ارائه کرید.:‎

صفحه 168:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل چهارم:ص ‎xe)‏ كار « مانستر برك ». درواقع يل ارتباطى بين مكتب مديريت ‎ee ree s‏ ا ‎RS‏ و تلاشهای زییادی برای یافتن بهترین فرد برای یک شغل بعمل ۳

صفحه 169:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل چهارم: تئوزی « بیکی » BR are Pom ae hy Sic ‏ل ا‎ ge ero,y es ee base Tee Se STP Tees)

صفحه 170:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل چهارم:س 0 مدل فرآیند امتزاج

صفحه 171:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی ۱ « تئوزی تصمیم گیری » 0 0 ۳ ف ۰ ا ‎ES ew‏ جهارجوبى براى تصميم كيرى ارائه دادند.آنها مدل 5 ‎a‏ ‏مدل بروکراتیک بنا نهادند. سم

صفحه 172:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی ۱ ۱ ene Ee ealeree TBE ie ‏تقسیم بندی می کند.‎ وى همجنين محدوديت هاى موجود در راه تصميم كيرى عقلائى را ال ا ل

صفحه 173:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی ۱ 0 armrest) k\tooret eee Ever ‏ب: انگیزشه1..ارزشها و تمایلات فردی.‎ 1

صفحه 174:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل چهارم: « تئوریهای نیاز » ‎own Brea ee‏ ب: تترری نیازد مادی

صفحه 175:
روابط انسانى در سازمانهاى أموزشى فصل چهارم: اه كه ردت تداز حا ىلت

صفحه 176:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل چهارم: « تتوريهاى نياز مَارَىَ » يكى از ساختارهاى جالب نيازها » نيازهاى آشكارى «مارى» است. در اين فهرست نيازها » همانند نيازهاى مزلو فرض بر این است که اين قبیل نیازها موجب انگیزه می شوند »

صفحه 177:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل چهارم: مکانیزم عمل نیازها در اين تئوری قدری پیچیده است. - « ماری » سلسله مراتب برای نیاز‌ها قائل نیست

صفحه 178:
رل ار رل فصل چهارم: نیازهای تئوری « ماری » عبارتند از 0 كسب موفقيت استقلال تعلق 2 ارائه خودنمایی

صفحه 179:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی ۳9 ۵ نیاز هیجان سس سس ‎PRA LTO WEEPING ۱‏ [۱ OS ‏كت‎ 8 ا eee)

صفحه 180:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل چهارم: ‎B)‏ ال ی این نظریه توسط « فردریک هرزبرگ » ارائه شد. - رابطه فرد با كارش يك رابطه اصلى است.

صفحه 181:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل چهارم: عواملى كه به رضايت شغلى منجر مى شوند متمايز از آنهايى هستند که به نارضایتی شغلی می انجامند.

صفحه 182:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی ۳9 به اعتقاد هرزیرگ باید برای انگیزه و ایجاد آن به عوامل زیر توجه شود: 0 مسئله پیشرفت ماهیت کار ©- شناخت و كسب شهرت <- مسئولیت و رشد

صفحه 183:
زوابط انسانى در سازمائهاى أموزشى فصل جهارم: نی

صفحه 184:
زوابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل چهارم:س 06؛ ی 4 سبک هرزبرگ تنها مختص خود اوست قابل اعتماد بردن اين روش زير سزال است. ۱ ier isle reco)

صفحه 185:
‎ere)‏ ل فصل جهارم:ص 6 <6- رضایت شغلی کلی در آن مد نظر است ©- متغيرهاى موقعيتى در آن مد نظر قرار نمى كيرند. ‎Scere eS rte sss ‏د‎

صفحه 186:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل چهارم:ص 00: CRE -« 4 Gost» ‎Bere Ce ir Bey ra)‏ رت شرح ذيل است:

صفحه 187:
BE Ne CB ee re ED فصل چهارم:ص 06: نیازهای زیستی ©- نيازهاى وابستكى ( تعلق ) 9 نیازهای رشد

صفحه 188:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل چهارم: [۱ en OSFaS Fo ۳-3 ‏هم‎ » RIK ‎mre‏ اک ام

صفحه 189:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل چهارم:س 00 ‎SS‏ ‏طبقه بندی نیازهای آلدوفر . ۸2 ”7 شيا

صفحه 190:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل چهارم: « تتوری مکله لند » اين تثورى در سال 02760 ارائه شد. 1 ١

صفحه 191:
روابط اتسانی در سازمانهای آمورشی فصل چهارم: 0 نیاز موفقیت 2 نیاز قدرت م

صفحه 192:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل چهارم: « مكله لند » روى نياز موفقيت تأكيد زيادى داشت. - افرادى كه نياز موفقيت بالايى دارند » عملكريدشان نيز بالاتر است.

صفحه 193:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل چهارم: برخی از سوالاتی که نیاز موفقیت را در افراد مورد ارزیابی قرار مى دهند عبارتند از: 0- آيا از كارهاى مشكل و جالشى لذت مى بريد؟

صفحه 194:
cot gal Glgils Slay pileail Las 5 5 ‏فصل چهارم:‎ باشد؟ 2- آيا براى فائق آمدن بر مشكلات در جستجوى راه هاى بهتر هستید؟

صفحه 195:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل چهارم: « تثورى هاى انكيزشى » ‎ee ۱ nol‏ ‎ae‏ 5 ج: نظریه تقویت رفتار

صفحه 196:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل چهارم:ص 09: تتوری برابری یکی از موضوعات نظری است که از فرایندهای مقایسه اجتماعی به دست می آید. ۳ err es eee ret

صفحه 197:
cot gal Glgils Slay pileail Las 5 5 ‏فصل چهارم:‎ طبق نظریه برابری اگر فردی حس کند که در حق او اجحاف شده است به يكى از روشهاى زير عمل خواهد كرد: |( فعالیت خود می کاهد

صفحه 198:
‎cot gal olgals Slur 3 ileal Jas) 95‏ فصل چهارم: ل ا 0 ©-در بنداشت و ادراك خود تغيير مى دهد ‎LV IDET OS Bop resi ca

صفحه 199:
cot gal Glgils Slay pileail Las 5 5 ‏فصل چهارم:‎ مرجع مورد مقایسه خود را تغییر می دهد. ‎ia)‏ ار وس

صفحه 200:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی ۱ « Ui) ‏نظر يه‎ 1 Rew OST ED ‏ا‎ er) - اين نظريه شامل © متغير يا رابطه به شرح زير است:

صفحه 201:
‎ere ie)‏ ی كت ‎a‏ چهارم:ص ‎eo‏ ‏0- رابطه بین تلاش و عملکرد فرد. رابطه بین عملکرد و پاداش. ‏© رابطه بين باداش و اهداف شخصى.

صفحه 202:
وود کدی دک تاتهای امو نی ‎omer ee ee)‏ « الكوى ساذه انتظار » BEN) | ‏عملكرد فرد | > | باداش هاى سازمان‎ > pry

صفحه 203:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل چهارم: ‎Cae Brave Eee‏ ‎ee Sit eS re nto‏ ‎SES Tee nL Bs ee‏ ۱۳۳ 0 Who ee eS “Te

صفحه 204:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی ۱ ‎Sy re cRWB ACCME B yi‏ سني ‎eo PD we Ps‏ ۳ ‎ee PE‏ كج كم عبرو بوكو لس

صفحه 205:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل چهارم: ا ‎ara Sy‏ ‎RY cis) Ss) BE Cre SE Tar es‏ 1۱ - نيازها زمانى به بالاترين شدت مى رسند كه در درون انسان ايجاد تنش و التهاب كند.

صفحه 206:
۱ (gill Lal gy rors ‏فصل‎ ‎» ‏د نظريه كلارك هال‎ 0 Clee da a al

صفحه 207:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل چهارم: « تئوری اسناد » با توجه به انی نظریه به دنبال آن هستیم که ببینیم رفتار فرد علت درونى داشته است يا بيرونى؟

صفحه 208:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی 0 « ثئوری های جدید » لم - نظرريه سيستمى بر نظريات سازمائى و انسانى بصورت ادغامى رار ال

صفحه 209:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی ‎erent‏ 0 اختصاصات سازمان در تحليل سيستمى به شرح زير هستند: »- سازمان سیستمی مرکب از زیر سیستم هاست. ©- سازمان يك سيستم باز و بوياست. 00 ‏ا‎ ees ris)

صفحه 210:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل چهارم: سازیمان سیستمی است با اهداف » مقاصد » و کارکردهای ‎ar nee SE CLese)‏ 1 Rare Ty CS ere ers We ey err e Sas Tee]

صفحه 211:
روابظ انسانی در سارمانهای آموزشی ۱ ۳ بئیادی ولی معمولی سیستم ها » بازده ل بجرخه كردش اطلاعات ل ذاه بازخورد

صفحه 212:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل چهارم: « تئوری سیستم های اجتماعی » در- چهارچوب این تئوری مدرسه چه از لحاظ اداره عملیات و چه به لحاظ ساختار به صورت یک سیستم پیچیده پویا مد نظر 0

صفحه 213:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی ۱ « تئوری اقتضائی » ‎ree” Sr ewe er Eat nt or‏ ا ل ‎Bae Ss SO IS ee Toe S ree Te ty eee)‏ اثربخش باشد.

صفحه 214:
STAN hoe ree re et re فصل جهارم:ص 1500؛ ‎ery‏ ال ل ۱۶ می برد ناخوشایند 9996064 خوش مشرب بی کفایت ‏ 6۳۳99690 لايق غيردوستانه 66666060 دوستانه

صفحه 215:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل چهارم: « مطلوب بودن موقعیت » فیدلر مطلوب بودن موقعيت را به وسيله © عامل تعيين مى كند: 0- رابطه رهبر - عضو ©- انجام وظيفه ‎BY er BS nw)‏

صفحه 216:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل چهارم:ص 00: « تثورى مسير - هدف » - اين تثورى در سال (09720 به وسيله مارتين ايوانز و رابرت هاوس مطح "۳۳ - اين تثورى داراى نكرش اقتضائى است.

صفحه 217:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل چهارم:ص 00: « مبانی اولبه » - اين تثورى ريشه در تثورى انتظار دارد. - فرض این تئوری بر آن لست که دریافت پاداش بستگی به عملكرد اثربخش دارد.

صفحه 218:
روابط انساتی در سازمانهای آموزشی فصل چهارم: ‎[Ear]‏ = om aE

صفحه 219:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل چهارم: « تئوری ,4 » - اين تئوری توسط ویلیام اوچی مطرح شد. - در اين تتوری توجه به مسئولیت » وفاداری و توجه متقابل سازمان و كاركنان مدّ نظر است.

صفحه 220:
روابط اتساتی در سازمانهای آموزشی فصل چهارم:ص 06؛ اس تب ©- ارزشیابی ناپیوسته ©- مسیرهای نیمه تخصصی | 0.- ارزشیابی ضمنی ©- تصمیم گیری با توافق |78 ارتقاء کند جمعی ‎PE‏ مسئولیت فردی. | ©- تأكيد جامع در افراد .

صفحه 221:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل چهارم: - در تتوری , سازمانها اساسا « ادهوکراتیک » هستند. ا 0 ل Re TERY Te ates ee

صفحه 222:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل چهارم: (دتودى- هالص رو ۱ ۳۳ رم ب: تثوری مراوده » ربهبر - عضو

صفحه 223:
زر ك2 ۱ رل ی

صفحه 224:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل چهارم: ‎OES Snir ae eED)‏ ۱ - اين تثورى در كذشته مدل ارتباط عمودى دوتايى ناميده مى شد. 11001:

صفحه 225:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل چهارم: « تئوری چرخه زندگی یا رهبری موقعیتی » - این تئوری بر این پایه استوار است که رفتار مناسب رهبر بستكى به بلوغ بيرروان رهبر دارد. - اين تئورى بطور كامل مورد آزمايش قرار نكرفته است.

صفحه 226:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل چهارم: « تنوری جایگزین های ر هیر » 0 كاركنان عکس العمل کارکنان

صفحه 227:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل چهارم: تثورى رهبرى (كاريزماتيك) - طبق اين تئثورى فيض بر اين است كه كاريزما يك ويزكى ۱

صفحه 228:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل چهارم: (ز ویژگیهای ر هبری عطیه الهی » 0- بيروان به درستى باورهاى رهبر اطمينان دارند. 2 باورهای پیروان شبیه باورهای رهبرانشان است. ه- بيروان رهبرانشان را بدون قيد و شرط قبول دارند.

صفحه 229:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل چهارم: “6 پیروان احساس وابستگی به رهبر می کنند. 0 پیروان مشتاقانه از رهبر اطاعت می کنند. 0 پیروان پایبندی عاطفی دارند. را اس

صفحه 230:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل چهارم:ص 60: ‎By res Brno Che amaLy)‏ - در اين تثورى ميان ميزان اختيار مورد استفاده زيردستان و آزادی قابل دسترس برای آنها در رسیدن به تصمیمات رابطه وجود دارد.

صفحه 231:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی فصل چهارم: ۱ me ies) reo Te Soe eee 55 a CB CITB DYED ers eee eee) ۳

صفحه 232:
| ge CS ee Ten eee) ‏فصل ينجم:س كان‎ ‏نقش گروه در سازمان و جایگاه آن در روابط انسانی‎ - - تعاریف مهم گروه

صفحه 233:
| ge CS ee Ten eee) 9 ‏فصل پنجم:ص‎ ویژگیهای مشترک گروه ها: 0- هدف يا اهداف مشترك ضوابط م متررات

صفحه 234:
روابط انسانى در سازمانهاى آموزشى فصل ينجم: 9 ‏اك‎ Te ‏ساخت سازمانی‎ -6 ‏چسبندگی‎ 0

صفحه 235:
زشی روابط انسانی در سازمانهای آموز ‎oo, 5‏ م 2 گروه ‎Bed‏ تج و ‎PB) ena 5‏ تسد ری گروه ها از لحاظ ۰

صفحه 236:
روابط انسانى در سازمانهاى آموزشى Core eae HON 2 از لحاظ سازمان و تشکیلات ‎er ee eis eo)‏ له كروه ممكن است اجبارى و اضطرارى باشد.

صفحه 237:
زشی روابط انسانى در سازمانهاى آموز: 0 ۳ اع گر وه ها گروه های رسمی گروه هاى غير رسمى گروه های نخستین و ثانویه RS 95 ae ‏و‎

صفحه 238:
| ge CS ee Ten eee) 9 ‏فصل پنجم:ص‎ 9 گروه های باز و بسته گروه های سنتی و غیرسنتی > گروه های افقی و عمودی ‎PRY ese ESS o)‏

صفحه 239:
| ge CS ee Ten eee) 0 ©- كروه هاى فشار 00- كروه هاى سرّى 0 گروه های انجمن ۱ ۹

صفحه 240:
| ge CS ee Ten eee) 0 PE USO EDL ESD ote STB Once PEER TEES Seo) 09 گروه های کاری 2 گروه های مشترک المنافع

صفحه 241:
| OS ME Pee 0 ‏نظریه های شکل گیری گروه‎ سزال مهم: چرا افراد انسانی در گروه گرد می آیند و به دور هم جمع مى شوند؟

صفحه 242:
| SE ot eS eee PS eD ‏فصل پنجم:‎ ‏نظریه نزدیک یا مجاورت‎ -» ‏نظريه كنش متقابل‎ -©

صفحه 243:
زشی روابط انسانى در سازمانهاى آموز: 0 « سازمان »4

صفحه 244:
5 روابط انسانی در سازمانهای آموز ۳ سرد تصميم كيرى ‎ae a a‏ 4 5 ‎rr‏ زمانهای غیر رسمی — وجوه مشترك ساز: ا ل <<

صفحه 245:
‎ne ۱‏ ا غیر رسمی تفاوت های سازمان سمی و « 2 / ‎

صفحه 246:
| ge CS ee Ten eee) :۳ ‏فصل پنجم:س‎ ‏ارتباطات غیر رسمی‎ ‏ريشه های خبر پراکنی پنهانی‎ - 60 Bear STE

صفحه 247:
| ge CS ee Ten eee) ‏ا‎ ‏يويايى شناسى كرو ها‎ - seh 3 Beer UCU We LCE TES Eerie pene re Bevis Pe SE Yee DOT

صفحه 248:
| ge CS ee Ten eee) 9 ‏فصل پنجم:ص‎ 217171011 101 aly ‏سيستم هاى آنها كه در © دسته عمده قرار مى كيرند‎ eves ECS

صفحه 249:
روابط انسانى در سازمانهاى آموزشى ‎are)‏ پنجم:ص ‎“er‏ 0 کندی و گرانی کار © اثر همترازی 0. مسئولیت پراکنده و متفرق

صفحه 250:
| CS eee be ee) 0 ‏عنصرهای تشکیل دهنده گروه های کارساز‎ - بيرامون يشتيبان - روشنی نقش ۳

صفحه 251:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان