سایر تحقیق و پژوهش

روابط بین فردی

ravaabt-bin-frdi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “روابط بین فردی”

روابط بین فردی

اسلاید 1: روابط بين فرديارائه:

اسلاید 2: مقدمهیکی از نشانه های سلامت روح و روان، وجود روابط سالم بین فردی است. روابط گرم و صمیمی با انسان های دیگر منبع اعتماد، راحتی و آسایش است. ازآنجایی که امروزه برقراری ارتباط مطلوب بین دو یا چند نفر، نیازمند آگاهی از مهارت ها، فنون و روش های زندگی است، روابط بین فردی جزء یکی از مهارت های مهم زندگی محسوب می شود. با توجه به رشد و توسعه زندگی آدمی و پیچیدگی های ارتباطی وی با دنیای درون و برون کسب مهارت روابط بین فردی ضرورتی انکارناپذیر است. مسئله مهارت روابط بین فردی، همواره موردبحث بوده است؛ اما نقش آن در زندگی اجتماعی بر اساس سیره معصومین موردتحقیق قرار نگرفته است.

اسلاید 3: روابط بین فردی فرآیندی است که در آن یک فرد اطلاعات و احساسات خود را از طریق پیام های کلامی و غیر کلامی به یک فرد یا افراد دیگر می رساند. این توانایی موجب تقویت رابطه گرم و صمیمی با دیگران و رفع تضادها و تعارض ها می شود. ارتباط ميان فردي، ارتباطي رو در رو که تعداد شرکت کنندگان آن اندک (معمولاً دو نفر) هستند، نه گروهي بزرگ .استین و بوک شایستگی روابط بین فردی را اینگونه توصیف کرده اند: توانایی استقرار و حفظ روابط رضایت بخش دو جانبه ای که به واسطه صمیمیت و رد و بدل عواطف مشخص می شوند .

اسلاید 4: اهمیت روابط بین فردیارتباط از اصلی ترین نیازهای انسان ها است. در واقع به کمک آن هم نیازهای فردی، هم اجتماعی و هم کاری ما مرتفع می شود. ایجاد ارتباط های بین فردی به رشد شخصیت و شناخت هویت ما کمک می کند. هفتاد و پنج درصد از وقت ما روزانه صرف ارتباطات می شود. همچنین هفتاد و پنج درصد موفقیت های ما نیز به کیفیت ارتباط های ما وابسته است. نداشتن ارتباط خوب و کارآمد با دیگران نه تنها موجب شکست و عدم موفقیت ما می شود، بلکه مشکلات روانی، به خصوص افسردگی برایمان ایجاد می کند. در واقع توانایی برقراری ارتباط اجتماعی یکی از نشانه های سلامت روانی ما است. علاوه بر این موجب افزایش کیفیت زندگی ما می شود. در نهایت هم به خود شکوفایی منجر می گردد و البته موجب شادی و رضایت و احساس خوشبختی در زندگیمان نیز می شود.

22,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید