پزشکی و سلامت طب سنتی

روابط زناشویی در دوران بارداری

ravabete_zanashooi_dar_bardri_tabaye

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “روابط زناشویی در دوران بارداری”

روابط زناشویی در دوران بارداری

اسلاید 1: www.tabaye.ir

اسلاید 2: در دوران بارداریروابط زناشویی

اسلاید 3: انجام جماع در دوران بارداری بستگی به شرایط مادر و جنین دارد.اگر به طور کلی و بدون سبب مادری و جنینی، جماع را در مدت بارداری ممنوع بدانیم برای زن باردار مضر است؛ همچنان که زیاده روی و اعتیاد به آن نیز برای زن حامله مناسب نیست.

اسلاید 4: منع کامل جماع می تواند سبب سختی زایمان شود.هم آغوشی برای زن حامله بسیار مناسب است، زیرا بدن آنان را استوار می نماید.رحم زن بر اثر نزدیکی مرطوب می شود، در غیر اینصورت خشک می شود.

اسلاید 5: تکرار زیاد جماع، ضعف قوت جنین را به دنبال دارد.حرکات زیادی هنگام جماع، سبب توجه قوای رحم به شهوت جماع شده و از جنین صرف نظر می کند.جماع زیاد می تواند جنین را به خارج دفع کند.

اسلاید 6: اگر جنین و حامله هر دو ضعیف باشند، منع جماع لازم است.در صورتی که جنین قوت داشته باشد، جماع به مقدار متعادل منعی ندارد و بهتر است بین ماه های سوم تا ششم صورت گیرد.

اسلاید 7: چرا در ماه های اول و دوم بهتر است،کاملا از جماع امتناع کرد؟در ماه های اول و دوم اتصال جنین و تعلق آن به رحم ضعیف بوده، قوای جنین هم ضعیف است.بنابراین به دلیل ضعف می تواند در اثر حرکات هنگام نزدیکی، سقط شود.

اسلاید 8: چرا در ماه های هفتم، هشتم و نهم بهتر است،کاملا از جماع امتناع کرد؟در سه ماهه آخر جنین سنگین شده و تقریبا کامل شده است.شدت حرکات هنگام نزدیکی و تکرار آن، می تواند سبب زایمان زودرس شود.

اسلاید 9: تنها محدودیت مطلق برای نزدیکی در دوران بارداری، ماه آخر است.اگرچه محدود کردن این رابطه در تمام دوران بارداری هم، مورد تاکید برخی اطبّای بزرگ قدیم هست.

اسلاید 10: نکته مهم، توجّه به نیازهای جسمی و به ویژه روحی زن برای برقراری رابطه زناشویی است که اغلب مورد غفلت واقع می شود؛ حتّی بسیاری از مردان با این تفکّر که باید فداکاری کنند و در این دوران از این نیاز خود چشم پوشی کنند؛ از رابطه زناشویی با همسر باردار خود فاصله می گیرند! غافل از این که اکثر بانوان همچنان در طول دوران بارداری، نیاز جسمی و به ویژه نیاز عاطفی به این رابطه دارند و حتّی نیاز عاطفی این دوران می تواند بیش از نیاز عاطفی قبل از بارداری باشد.

اسلاید 11: بنابراین تا پیش از ماه آخر بارداری– جز در موارد خاصّی که پزشک تعیین می کند – محدودیتی برای نزدیکی وجود ندارد. البتّه با بزرگ شدن تدریجی شکم زن، نزدیکی باید با آرامش و احتیاط بیشتری صورت گیرد و در صورت ضرورت، زن و مرد جای خود را به هنگام نزدیکی عوض کنند.

19,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید