ravabet_omomiye_2

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “از طراحی سایت تا تولید محتوا”

از طراحی سایت تا تولید محتوا

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحيمحسين امامي پژوهشگر ارتباطات، کارشناس روابط عمومي ودانشجوي دکتري علوم ارتباطات اجتماعيprblog.blogfa.comروابط عمومي2 از طراحي سايت تا توليد محتوا

اسلاید 2: تعداد کاربران اينترنت پيش بيني شده بود تعداد کاربران اينترنت تا سال 2010 به 1ميليارد و 650 ميليون نفر برسد. اما تعداد کاربران اينترنت تا پايان سپتامبر سال 2009 به 1ميليارد و 734ميليون نفر در جهان رسيده است. (25.6% کل جمعيت جهان)

اسلاید 3: کاربران اينترنت در خاورميانهطبق آخرين آمارها جمعيت خاورميانه حدود 222.6 ميليون نفر است. تعداد کاربران اينترنت در اين منطقه حدود 57.5 ميليون نفر است.

اسلاید 4: کاربران اينترنت در ايرانجمعيت جمهوري اسلامي ايران 66.5 ميليون نفر است.آخرين آمارها تا پايان ماه سپتامبر سال 2009 نشان مي دهد ايران 32.2 ميليون نفر کاربر اينترنت دارد. يعني 48.5% جمعيت کشورايران به لحاظ استفادۀ بيشترين کاربران اينترنت در جهان، رتبه هفدهم را دارد.

اسلاید 5: اما 32ميليون و 200هزارنفر کاربر در اينترنت در پي چه هستند؟ توليد محتوااستفاده از خدمات سايتهاي دولتيچت و ايميلسايت هاي سرگرميشبکه هاي اجتماعييا ... خوشحال باشيم يا نگران؟!

اسلاید 6: WEB 2.0کارشناسان معتقدند بخش عمده اي از رشد فزاينده تعداد کاربران اينترنت در جهان مرهون به وجود آمدن وب2 است. با پديد آمدن وب2 مفاهيم جديدي نيز به وجود آمده است همچون روزنامه نگاري2، تبليغات2، دموکراسي2، حقوق2 و... حتي بحث اصلي اين مقاله يعني روابط عمومي2

اسلاید 7: WEB 1.0وب۱همان اينترنت است : وب‌سايت، لينک، داون‌لود، آپ‌لود، پست الکترونيک و...وب ۱ وقتي اختراع شد، که عنوان وب ۲ اختراع شد.در وب1، هدف دسترسي همگان به اينترنت بود.

اسلاید 8: WEB 2.0در وب۲ همه چيز بر پايه مشارکت معنا پيدا مي‌کند سايت‌هاي اينترنتي دو طرفه شدند و جريان جديدي از اطلاعات از سمت کاربران به سمت اينترنت روان شد. از ويژگي هاي منحصر به فرد وب2 مي توان گفت که به همان آساني که مطلبي را منتشر مي شود، اين امکان براي کاربر فراهم شده است که آنها را ويرايش کند يا تغيير دهد.

اسلاید 9: سير تحول روابط عمومي مدرن

اسلاید 10: روابط عمومي الکترونيکروابط عمومي الکترونيک هدفش در درجة اول: ارايه کردن خدمات در شبکه هاي اينترنت واينترانت است.تسريع در اطلاع رساني و ايجاد سهولت در دسترسي کاربران به اطلاعات

اسلاید 11: روابط عمومي آنلاين : روابط عمومي2در اين دوره، خدمات و ابزارها به صورت آنلاين گسترش مي يابد. برقراري ارتباط دوسويه و تعاملي بوده و روابط عمومي زمينه را چنان فراهم مي کند تا کاربران به عنوان يک عضو فعال در برنامه ها و فعاليت هاي روابط عمومي مشارکت کند.

اسلاید 12: پدر روابط عمومي 2برايان سوليس (متولد 1970)در اواخر دهه 1990 عنوان PR 2.0 را بکار برد.در سال 2008 از طرف شرکت سيليکون ولي برنده جايزه ”روابط عمومي و رسانه هاي نوين“ شد و او را به عنوان پدر روابط عمومي2 معرفي کردند.Briansolis.com

اسلاید 13: طراحي جديد سايت هادر روابط عمومي2

اسلاید 14: 1- استفاده از بيلبردها

اسلاید 15:

اسلاید 16:

اسلاید 17:

اسلاید 18:

اسلاید 19:

اسلاید 20: 2- منوها در صفحه اول

اسلاید 21:

اسلاید 22:

اسلاید 23:

اسلاید 24:

اسلاید 25:

اسلاید 26:

اسلاید 27: ابزارهاي روابط عمومي2

اسلاید 28: خبرخوان هامخاطبين سازمان مي توانند بدون مراجعه روزانه به سايت از تازه ترين اخبار و مطالب آن آگاه شوند.خبرنگاران از اين ابزار براي دريافت اخبار روابط عمومي ها استفاده مي کنند. روابط عمومي ها مي توانند از RSS به عنوان ابزار مانيتورينگ سايت هاي خبري و حتي وبلاگ ها استفاده کنند و تازه ترين اخبار را به سادگي مرور کنند.

اسلاید 29:

اسلاید 30: RSS

اسلاید 31: انواع رسانه‌هاي اجتماعيسهولت برقراري ارتباط با اين سايت‌ها و نحوه استفاده‌شان باعث شده كه امروز آنها را به‌عنوان يك رسانه بشناسيم. شبکه‌هاي اجتماعيوبلاگ‌هاويکي‌هاپادکست‌هافروم‌هاکاميونيتي‌هاي محتوايي ميکروبلاگ‌ها

اسلاید 32: شبکه‌هاي اجتماعي شبکه‌ي اجتماعي (Social Networks) يک ساختار اجتماعي است که از گروه هايي(که عموما فردي يا سازماني هستند) تشکيل شده است که توسط يک يا چند نوع خاص از وابستگي به هم متصل اند.

اسلاید 33: .... شبکه‌هاي اجتماعي شبکه‌هاي اجتماعي به اعضاي‌شان اجازه ساخت صفحات شخصي و برقراري ارتباط و شبکه‌سازي با دوستان آنلاين را مي‌دهند. کاربران اينترنتي از طريق عضويت در شبکه‌هاي اجتماعي مي‌توانند پروفايل‌ها و صفحات گروه هاي حامي و مورد علاقه براي خودشان بسازند. روابط عمومي ها نيز با ساختن فضا و معرفي سازمان، گروهي از مخاطبين خود را در اين محيط گردهم مي آورند.

اسلاید 34:

اسلاید 35:

اسلاید 36:

اسلاید 37:

اسلاید 38:

اسلاید 39: وبلاگ وبلاگ‌ها(Blogs) شناخته‌شده‌ترين نوع رسانه‌هاي اجتماعي محسوب مي‌شوند، ژورنال‌هاي آنلايني هستند که با محتواهاي جديد کاربران به‌روز مي‌شوند. در وبلاگ امکان دريافت نظرات براي هر نوشته (Comments) وجود دارد. ويژگي که وبلاگ‌ها را از ديگر انواع وب‌سايت‌ها متفاوت و متمايز مي‌کند لحن نوشتاري وبلاگ‌هاست .راه اندازي وبلاگ گروهي براي همکاران:اين مکاني براي تمرين نوشتن است و ارتباطي دوسويه با زباني راحت را فراهم مي کند.

اسلاید 40:

اسلاید 41:

اسلاید 42: ويکي ها ويکي‌ها (Wikis) سايت‌هايي هستند که به کاربران اجازه اضافه کردن و ويرايش محتوا را مي‌دهند و محتواي توليد شده‌شان حاصل مشارکت اعضاست.

اسلاید 43:

اسلاید 44:

اسلاید 45:

اسلاید 46:

اسلاید 47: پادکست‌ها منظور از پادکست‌ها هم فايل‌هاي صوتي و هم تصويري هستند. پادکست‌ها را به‌عنوان يکي از شکل‌هاي قدرت‌مند رسانه‌هاي اجتماعي مطرح کرده اند.بسياري از روابط عمومي ها هم به‌توليد و انتشار پادکست روي آورده‌اند

اسلاید 48:

اسلاید 49: اتاق هاي گفتگو فروم‌ها (Forums) که از دوران پيش از تولد مفهوم رسانه‌هاي اجتماعي فعاليت مي‌کردند فضايي براي طرح بحث و گفتگو در موضوعات مختلف محسوب مي‌شوند. فروم‌ها معمولا حول موضوع خاصي شکل مي‌گيرند. راه اندازي اتاق مباحثه و يا فروم در وب سايت سازمان و يا وب سايت اينترانتي سازمان : به منظور مشارکت حداکثري و بهره گيري از نظرات، پيشنهادها و انتقادهاي کاربران

اسلاید 50:

اسلاید 51:

اسلاید 52: کاميونيتي‌هاي محتوايي کاميونيتي‌هاي محتوايي (Content Communities) امکان مديريت و به اشتراک‌گذاري نوع خاصي از محتوا از قبيل عکس، فايل‌هاي ويدئويي، متن يا لينک را فراهم مي‌کنند. کاربر براي استفاده بايد ثبت‌نام کند و پس از ثبت‌نام داراي صفحه شخصي است و امکان متصل شدن به دوستان را دارد. هر چند اين نوع وب‌سايت‌ها بر اشتراک‌گذاري نوع خاصي از محتوا متمرکز هستند.به‌عنوان مثال فليکر (Flickr) در حوزه به‌اشتراک‌گذاري عکس فعاليت مي‌کند و از محبوب‌ترين سايت‌هاي در زمينه تصوير در دنياست. يوتيوب (YouTube) نمونه ديگري از اين نوع وب‌سايت‌هاست که در حوزه ‌اشتراک‌گذاري فايل‌هاي ويدئويي فعاليت مي‌کند. ديگ (Digg) سايت ديگري از اين نوع است که به‌منظور به‌اشتراک‌گذاري اخبار و محتواي متني تاسيس شده و فعاليت مي‌کند.

اسلاید 53:

اسلاید 54:

اسلاید 55:

اسلاید 56:

اسلاید 57: ميکروبلاگ‌ها (Microblogging)تلفيقي از شبکه‌هاي اجتماعي و وبلاگ‌هاي کوچک هستند با محتواهاي کوتاه کاربران به‌روز مي‌شوند. ميکروبلاگ‌ها ابزاري هستند که مولفه‌هايي از وبلاگ‌نويسي با پيام‌هاي فوري و شبکه‌هاي اجتماعي را ترکيب کرده‌اند. سايت پيشرو در عرصه ميکروبلاگ‌ها، توييتر (Twitter) است.

اسلاید 58: روابط عمومي ها هم از اين ابزار براي ارسال پيام هاي کوتاه خود همانند کاري که از طريق تلفن همراه انجام مي دادند مي توانند استفاده کنند. نکته قابل تامل اينکه نوشتن پيام هاي کوتاه و اثرگذار داراي آن چنان اهميتي شده است که دانشگاه گريفيت استراليا پس از مشاهده کاربردهاي اساسي توييتر در خبر رساني و همچنين عدم توانايي دانشجويان خبرنگاري دراستفاده موثر از اين ابزار تصميم گرفته است آموزش توييتر را به يکي از واحدهاي اجباري درسي تبديل کند.

اسلاید 59: http://www.bipfa.com/

اسلاید 60:

اسلاید 61:

اسلاید 62: کلام آخرقدري تحقيق کنيد و ببينيد کدام اجتماعات (در اينترنت و در دنياي واقعي) به کار شما علاقه مندند و به آن اجتماعات بپيونديد. فقط به فکر توليد خبر نباشيد، ببينيد مخاطب شما، مشتری شما و کاربر شما در سايت به دنبال چيست؟نحوه استفاده از ابزارهاي روابط عمومي2 و شيوه هاي توليد محتوا در آن نياز به آموزش کارشناسان روابط عمومي دارد.

اسلاید 63: از کارکنان سازمان و تقويت ارتباطات درون سازماني غافل نشويد. تمامي انتشارات خود را به صورت الکترونيک در شبکه اينترانت قرار دهيد. براي مشارکت کارکنان با استفاده از ابزارهايي که گفته شد برنامه ريزي کنيد. روابط عمومي ها علاوه بر توجه به مخاطب برون سازماني اينترانت محور نيز شده اند.در پايان مجددا تاکيد مي شود روابط عمومي2 زماني تحقق مي يابد که پيام روابط عمومي اثرگذارتر، معني دارتر و نتيجه کار راضي کننده باشد. فارغ از اينکه روابط عمومي را به يک، دو يا سه شماره گذاري کنيم بايد مخاطب ما بگويد اين سازمان، روابط عمومي خوبي دارد. (سوليس 2009، 38)

اسلاید 64: با تشکر فراوان از توجه شماحسين اماميوبلاگ روابط عموميhttp://prblog.blogfa.comhemami52@yahoo.com

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید