صفحه 1:
روابط عمومی Public Relations

صفحه 2:
عنوان مراحل استفاده موضوع پیچیدگی

صفحه 3:
روابط عمومی به مثابه پلی است میان یک سازمان و مخاطبان آن. روابط عمومی مجموعه‌ای از اقدامات و کوششهای حساب‌شده‌ای است که هر سازمان برای برقراری ارتباط موْثر و هدفمند با گروه‌هایی که با سازمان در ارتباطند انجام می‌دهد. در واقع روابط عمومی عبارتست از: مديريت كردن جريان اطلاعات بين اين دو: 1) افکار عمومی 2) سازمان شماء به صورت دو سویه روشيتر بكويم..., جيزى كه درياره روايط عمومى بايد حتما داند این است که دوسوی بودن رااطه در بسیار مهم است. «شما باید بتوانید بازخوردهایی را که از روابطتان با مشتری به دست آورده‌اید. به راحتی اززیابی کنید». تبلیغات یک ارتباط یک طرفه‌ست. در تبلیغات شما می‌توانید با مشتری رابطه برقرار کنید؛ ولی او نمی‌تواند چیژی بگوید. اما قهرمان داستان ما (روابط عمومی) هدفش پُر کردن اين خلأً موجود در تبلیغات است. القاب زوابط عضومن- چشم سازمان گوش سازمان ۳ ان أبينهدى تمامتماى سازمان وکیل مدافع سازمان تصویرسازی سازمان و... تعاریف بزرگان از روابط عمومی- ركس هارلو 5 روابط عمومي, دانشىست كه به وسيله آن. سازمان‌ها آگاهانه می‌کوشند تا به مسئولیت اجتماعی خودشان عمل کنند. برای اينکه بتوانند نفاهم و پشتیبانی کسانی را که برای توسعه کسب و کارشان آهمیت دارند. به دست آورند

صفحه 4:
نیز روایط عمومی را این‌گونه تعریف می‌کند. انجمن روایط عمومی آلمان تلاشی آگاهانه و قانونی که به منظور تفاهم و استقرار اعنماد و شناخت متقایل با عموم, می‌تواند با تحقیق علمی و عملی صحیح و مستمر, میسر شود انجمن جهانی روابط عمومی ‎(IPRA‏ روابط عمومی۳8) ) بخشی از وظایف مدیریت سازمان است و عملی مداوم و برنامه‌ریزی شده است که از طریق آن افراد و سازمان‌ها می‌کوشند تا تفاهم و انی کسانی را که با آن‌ها سر و کار دارند. به دست‌آورند. از نظر جایگاه و یا چارت سازمانی. روابط عمومی را زیرمجموعه‌ای از واحد بازاریابی یک سازمان باید دانست. روابط عمومی به نحوی پل ارتباطی بیرون سازمان با درون سازمان است. روایط عمومی کار روبه‌رو شدن یک سازمان یا موسسه را با مخاطبانش از طریق پرداختن به موضوعات و مطالب و اخباری انجام می‌دهد که به منافع مشترکشان مربوط است. سخنرانی در کتفرانس‌هاء کار با رسانه‌ها: ارتباطات بحران. اشتغال به امور اجتماعی از طریق رسانه‌ها و ارتباط با کارکنان در زمره وظایف این حرفه ‎culled cowl‏ روابط عمومی چندان مستقیم و ملموس نیست و همین فرق آن باتبلیغات است. کار روابط ‎wage‏ می‌تواتد برای ساختن روابط تفاهم‌آمیز با كاركتان. مشتریان. سرمایه‌گذاران, رأی‌دهندگان و عموم مردم ارو ۲ تقریباً هر سازمانی که با افکار عمومی سر و کار دارد:و نبازمند تضویر روشنی از جود نزد لن است, گونه‌ای از روابط عمومی را به خدمت می‌گیرد. برخی از رشته‌های مرتبط تحت نام ارتباطات شرکتی نظیر رولبط رسانه‌ای: روابط سرمایه‌گذاری, ارتیاطات داخلی و روابط کار وجود دارند که به فعالیتهای روایط عمومی ریط دارند. کارکنان روابط عمومی عموماً توجه خود را به ساختن مناسبانشان با کسانی معطوف می‌کنند که به همسازی با آنها بینجامد. کارکنان روابط عمومی ‎ul‏ بدانند که چطور به شکلی شفاف بنویسند. صحبت کنند و با تجزیه و تحليل امور مبتلابه سازمان و موسسه خود به رفع و رجوع مسائل بپردازند. اين مهارت‌ها به شدت مورد نبازند زيرا در رشته روابط عمومى ارتباط بيوستهاى ميان كاركنان و كسانى وجود دارد كه در تعيين سمت سياستهاى همگائی ایفا می‌کنند. کارکنان روابط عمومی همچنین باند به اندیشه‌ورزی انتقادی بپردازند تا بتوانند یه واسطه این مهارت به حل مشکلات احتمالی مشتریان و موکلان خود اقدام کنند.

صفحه 5:
ابزارهای مرتبط ps کاربردها ۶ مدیریت ارتباط با مشتری(/08)) ۱۳/۵۵96۳60۲ منطکهه‌تاها86 6۲ماکنی > مدیریت روابط و بازاریابی مشتری ۱۵۵۴۵96۳606 منطکههتاه۲۱ ۵0 وطتع۵۲۱ 6۲«ماعنی شرکت های حرفه ای در روابط عمومی روابطی با رسانه های خارجی دارند. این روابط قرار دادن مقالات و مجلات منتشر شده را توسط روزنامه ها. مجلات. ایستگاه های رادیو و تلویزیون , وبسایت هایی با پروفایل ها و پودکست های بالاه آسان تر می سازد. زمانی که پیام خود را با استفاده از شرکت های روابط عمومی حرفه ای و سایر رسانه های خارجی ارایه می کنید. به پیام خود اعتبار می بخشید 1 ممکن است تمایل داشته باشید که در مورد همه ی جوانب كسب و کار هیجان زده شوید و از همه ی آنها استفاده کنید. شرکت روابط عمومی حرفه ای می تواند به طور عینی کسب و کار شما را مشاهد کند و در مورد جالب توجه بودن یا نبودن هر بخش تصمیم گیری کند. چنین شرکتی همچنین می تواند یه شما بگوید که چه رویدادها و برنامه هایی می تواند شما را در جهت جالب توجه بودن قرار دهد. در حالیکه روابط عمومی مزایای بسیاری را برای بازاریابان به همراه دارد, با اين حال نگرانی هایی نیز در هنكام استفاده از اين تکنیک تبلیغاتی وجود دارد. نخست. از آنجا که روابط عمومی از کانال های مشابهی مانند روزنامه, مجله. رادیو, تلویزیون و اینترنت برای تبلیغات استفاده می کند. این نگرانی وجود دارد که آیا بازاریابان به درستی توانسته اند پیام مد نظر خود را به واسطه ی هر یک از اين کانال ها به مخاطب خود منتقل کنند و آیا کانال ارتباطی مورد نظر, برای ارسال پیام مناسب بود ه است یا خبر. همچنین در حالیکه یک کمپین روابط عمومی پتانسیل بازگشت مقدار زیادی از هزینه ها را دارد. با اين حال مى تواند پتانسیل معکوسی داشته باشد و موجب افزایش هزینه ها شود روایط عمومی دارای چندین قلمرو کاری مشخص است و از همه مقبولتر روابط عمومی مالی, روابط عمومی فراورده و روابط عمومی بحران است. روابط عمومی مالی عمدتا اطلاعات گزارشگران تجاری را فراهم می: روابط عمومی فراورده برای یک فراورده ویژٍه يا خدمات (به جای ‎ose‏ از آگهی بازرگانی) شهرت به دست می‌آورد. a Ee eee ‏مايه‎

صفحه 6:
منابع مورد ۱۷۳ Ge Sot: Gren) 1] todo: Con)

صفحه 7:

رایگان