صفحه 1:

صفحه 2:
۳۴ نویسنده : جناب آقای روغنی ها ‎er)‏ ۳

صفحه 3:
ere ee err yn sy) TOS ‏ا‎ ceed See Sed بخشی از کار مدیریت. تقوبت کننده رولبط دوجانبه» ‎COV PIO Es‏ 1 ‎Fy ree meee Cee] Mr ee ee‏ ‎HG 99 CL Cadre 9 J pS 9 0 yo slic g 1551 51‏ ‎Re Pe ee rr Ty om | keane ne Rey)‏ ابزارها و اهرم های موجود.

صفحه 4:
روابط عمومی رولبط عموصی برای دسترسی به ‎gy ery ge) er)‏ 2 رسانه های داخل سازمان رسانه هاى خارج سازمان

صفحه 5:
رسانه های داخلی بولتی و نشریات شبکه اینتر انت پروشور eco 9 ‏حزوه‎

صفحه 6:
رسانه هاى خارج سازمان راديو و تلويزيون روز نامه ها محلات

صفحه 7:
1 so got Luly, Stat ‏تبلیغات‎ ‏انتشار آگهی‎ ۳

صفحه 8:
Information wb! مجموعه داده های که درمیک رسانه با هر جلیی دیگر ذخیره می شود و دارای هویت است. ثابل رده بندی و 1 هلبى كهبايك هويت.به جيزى يا موضوعی مرتبط است.

صفحه 9:
تبلیغات ‎Advertising/Propaganda‏ ‏ترغيب مردمبه خييسيا كرايش سا مت سیایک اندیشه و حداقل ایجاد

صفحه 10:
تبلیغات ‎Advertising/Propaganda‏ آگلهی دادن و تلثیر گذاشتن بر ‎Tet re Pe RV CUR Ey‏ روش های مختلف نوشتاری» سل

صفحه 11:
Advertisement ‏آگهی‎ بخشی از کار تبلیغات» هر نوع مطلب» فرط سور ل ا لا منتشرحى شود و در آنء كالاء» خدمات و با مراجعه به موسسه ای توصیه می شود.

صفحه 12:
خبر ۱۱6۷/5 بيلنى ازسيك رويداد كه دارای یک یا جند

صفحه 13:
اهداف 9 و سانيم ‎ere corel one)‏ یف ‎a‏ ن دارد: سازمان سیاسی : ا ل لل ل جلب آرا و کسب قدرت

صفحه 14:
اهداف 9 رسا لعا يستكى به یف ‎an‏ ن دارد: : ‏سازمان تجاری‎ g whos 9 YU wll. oe eT keel

صفحه 15:
اطلاع رسا ا ‎ee‏ ۳0 ون ان دارد؛ سازمان عمومی : بالا بردن سطح زندگی افراد یک جامعه (كارى كه سازمان و ا ا ‎[Eber‏

صفحه 16:
تهدیدات در روابط رسانه ها و روابط عمومی

صفحه 17:
ae, P| CE PP) ‏انتشار گزارش های غلط‎ eC TS ‏عمل بر مبنای احساسات‎

صفحه 18:
انتقاد رسانه ها از روابط عمومی ها ا و لا انجام ندادن تكاليف و وظايف در دسترس نبودن 1 تلاش برای تهدید با تطمیع تبعیض رسانه ای

صفحه 19:
پیامدهای تبعیض رسانه ای دلسردی و نگرش منفی رسانه ۱ Fer rg) ea ey evel a Feed PSE) Pe ve crt URI reer

صفحه 20:
رئوس روابط رسانه ای ۱. شناخت رسانه ها الف) نوع رسانه ها : داخلی» خارجی روزنامه» هفته نامه» ماهنامه» فصلنامه» سالنامه معتبر» عامه پسند» زره سیاسی» اقتصادی» اجتملعی» فرهنگی هنری» ورزشی و ...

صفحه 21:
رئوس روابط رسانه ای ب) شناخت خبرنكاران : ۱ خبرنگاران: کنجکاو» شهرت ‎Re oer ee eee)‏ ‎a ۳‏ || خبرنكاران خاص هر رسانه

صفحه 22:
رئوس روابط رسانه ای NC ered Cd SB dh hoes

صفحه 23:
ویژگی های مهم روابط رسانه ای برای روابط عمومی ها بر خورد صادقانه اطلاع رسانی منطقی سا سب( دردسترس بودن 0 رعایت ایجاز و اختصار در ارتباط و اطلاع رسانی

صفحه 24:
ویژگی های مهم روابط رسانه ای برای روابط عمومی ها پرهیز از اغراق گویی پرهیز از تبلیغات در قالب خبررسانی 0 ee eo ead ‏گرایش های شخصی‎ اس ۳

صفحه 25:
ویژگی های مهم روابط رسانه ای برای روابط عمومی ها 4b oI 41,1 تماس برای رفع اشکالات تشكر از خبرنكاران و رسانه ها رعایت احتباط برای اعطای هدیه توجه به عکاسان

صفحه 26:
۳ بی به رسانه ها توضیح اخبار نلقص و نارسا (رفع يذلل تصحیح اخبار (آمار و ارقام)» ال ا

صفحه 27:
نکات ضروری در تنظیم پاسخ شماره نشريه زمان انتشار سس ۳ مشخصات فر ستنده

صفحه 28:
مشكلات رسانه ها براى تدوين و ۳ نقش کمک رولبط عمیمی ها در

صفحه 29:
onl Sod Fe Le ST Be, ‏شناخت ارزش های خبری‎ آشنابى با تنظيم خبر تنظيم اطلاعيه ها و اخبار مطلوب رسانه ها ۳

صفحه 30:
مصاحبه بر نامه ریزی برنامه ‎Peer ved we‏

صفحه 31:
مصاحبه تعیین اهداف : ‎hl eel‏ مي تبيين ديدكاه ها ‎CROC ee erp)‏

صفحه 32:
زمان سنجی ‎OO Pre‏ نياز مردم و جامعمبه كسب اطلاعات

صفحه 33:
مصاحبه مکان مناسب ار دعوت محتر مانه اداره مطلوب جلسه برهيز از تبعيض ميان رسانه ها

صفحه 34:
محتوای مصاحبه آماده کردن اطلاعات جدید آمادگی بر ای سوالات احتمالی ارائه اطلاعات بایه

صفحه 35:
محتوای مصاحبه اف شناخت مخاطب و رسانه کنترل پیام های غی رکلامی باسخكوبى.با صراحت» منطق و اعتماد به نفس

صفحه 36:
حضور در شبکه اینترنت بست الكترونيك و ارتباط الع ‎lo ls yb‏ ed eee nS ابجاد بلنك اطلاعات و اراته اطلاعات بایه به مردم و رسانه ها

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان