علوم انسانی و علوم اجتماعی روانشناسی و روانپزشکی

روانشناسی بازی (کارکردهای و مهارت‌های اجرایی)

mahaaarathaye-ejraaei

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “روانشناسی بازی (کارکردهای و مهارت‌های اجرایی)”

روانشناسی بازی (کارکردهای و مهارت‌های اجرایی)

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیمموضوع : مهارت های اجراییاعضای گروه : مهدی محمدیاری ، سید محمد حسین مرتضوی ، میلاد افروشه ، علیرضا سیاحت ، علیرضا سخا ، محتبی امامی ، علی طریقتی عنوان درس : روانشناسی بازی

اسلاید 2:

اسلاید 3: مهارت اجرایی چیست ؟مجموعه ای از فرآیندهای ذهنی است که به ما در پیوند دادن تجربیات گذشته با اعمال منتحی می شود.نکتهمهارت های اجرایی جزئی از کارکردهای لب پیشانی مغز است . این مهارت مدیریت اجرایی مغز ما را در اختیار دارد : مسائلی مانند رفتاری ، تحصیلی ، یادگیری و ... .

اسلاید 4: مهارت اجرایی چه کاربردهایی دارند ؟1- برنامه ریزی امور ( چه کارهایی باید انجام دهم ؟)2- سازماندهی امور ( سازماندهی و نظم در امورات زندگی )3- تدوین امور ( همراه با برنامه ریزی و سازماندهی امور )4- توجه و یادآوری جزئیات امور

اسلاید 5: 5- مهارت های اجرایی در امور زیر نیز می تواند کمک کند : کمک به برنامه ریزی ، سازماندهی و تدوین یک برنامه – آغاز و پایان به موقع کارها – توجه به بیش از یک موضوع در هر لحظه – از تجربیات بحث گذشته می توانند در بحث های جدید استفاده کند – ارزیابی ایده های خودمان و دیگران را می توان انجام داد – تقاضای کمک و یافتن اطلاعات بیشتر در مواقع لزوم – مشارکت در بحث گروهی – منتظر نوبت شدن – اصلاح خطاها هنگام خواندن و نوشتن نتیجه : با توجه به نقش فراوانی که مهارت های اجرایی دارد ، نارسایی در این مهارت ها می تواند مشکلات زیادی را به وجود آورد .

اسلاید 6: علائم داشتن مشکل در مهارت های اجرایی1- مشکل داشتن در برنامه ریزی ( فرد نمی تواند برای امور زندگی خود برنامه ریزی کند ) 2-ناتوان در فهمیدن اینکه چقدر زمان نیاز است که بتوان مثلا یک تکلیف را انجام داد .3-مشکل در بیان کلامی و نوشتاری یا عدم توانایی در سازماندهی جزئیات مربوط به بیان و نوشتن4-عدم توانایی در انجام چند دستور پشت سر هم 5- در حفظ کردن مطالب و یادآوری اطلاعات مشکل دارد .6- شخص نمی تواند ایده های خلاقانه خود را شروع کند .7- شخص نمی تواند بین اطلاعات خود ، ارتباطی برقرار کند.

اسلاید 7: دسته بندی مهارت های اجرایی

4,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید