علوم انسانی و علوم اجتماعیروانشناسی و روانپزشکی

روانشناسی بازی (کارکردهای و مهارت‌های اجرایی)

صفحه 1:
a eee ‏حمن الرحیم‎ ۱۳ et od od ES Pay ge Teena e SO nITS RUE SST RY ETT FOmT 19 ‏ا‎ gener ye عنوان درس : روانشناسى بازى

صفحه 2:

صفحه 3:

صفحه 4:
را 2 تسوجه و 86

صفحه 5:

صفحه 6:
مشکاپلشترور بسرنامه ویزعا فسرد نسمی‌تسولند بسولیلمور زندگی‌خود بسرنامه پیزی‌کند) 17 ناتوطندر فهمیدرلینکه چقدر نماننسیاز لستکه بتولنم ثلای کت کلیفوا لنجام داد-2 مشکلهر بسیانکاهیو نوشتارییا عدم تولنایی‌در سازماندهی‌جزئیاتمربوط بسه بسیازو نوشتن3 ‎ie ren eee re nla‏ ‎cece USEay| h BripO a ne yenpec ere Sy‏ زد Pear oe) ee cone.

صفحه 7:
سازمان دهی اولویت بندی ياد Pee ee |) بری ore خود نظارتی و بررسی کردن خوه کنترل بازداری یی برنامه ریزی/ اولوبت بندی انعطاف يذيرى حافظه كارى خود نظارتى شروع تکالیف سازمان دهیٍ esti حفظ توجه پافشاری هدف محور رفتاری

صفحه 8:
رفتاری لك

صفحه 9:
تعریف : توانایی کنترل عواطف با فکر کردن ‎ay‏ اهداف - در مسیر رسیدن به اهداف فرد بعضی از عواطف را می داند که بايد ‎Ns. alse‏ وگ که کودکان در پذیرش انتقاد و حتی انتقادهای سازنده مشکل دارند و زمانی آشفته می شوند که اهداف خودشان را نمی پیتند. ۲ این کودکان رفتارهای نابجا انجام می دهند. ۳. این کودکان خیلی سریع» موقعیت هارا غیر منصفانه در نظر می گیرند مثلا به اخراج از با كلاس ‎٠‏ واکنش زیادی نشان می دهند. ؟. اين کودکان در هتگام آشفتگی در انجام تکالیفشان مشکل دارند.

صفحه 10:
از مشک ۳ حله ای ‎Fee ae‏ ‎een ae ol‏ شون و ‎ate eee‏ ی اف رات ی اش ‎Bo eas‏ آیرند و لز کلف مجنده ‎iis Le‏ ۲ ات کودکان به تکالیف ساده روی می آورند و از

صفحه 11:
۱ ۲

صفحه 12:
تعریف : توانایی نگه داشتن اطلاعات در ذهن و استفاده از ] تکالیف در کامل کردن دیوگی کود کار هازای ‎Sse ial‏ ‎١‏ این کودکان چون نمی توانند اطلاعات را در حافظه نگهداری کنند در حل مسئله نیز دچار ‏مشکل می شوند ۲ این کودکان قادر به یادآوری و به کارگیری اطلاعات اساسی براى رفتن به مرحله بعد تكليف نیستتد مغلا زمانی که یک مسئله ریاضی یه آنها داده می شود که باید بر اساس اطلاعات. صورت مستله ؛ شروع به حل آن مستله کنند» نمی توانند آن مسئله را حل کنند چون. اطلاعات صورت مسئله را فراموش می کتند. ‎

صفحه 13:
5 بر بازخورد و ارزیابی خود می باشد » مشکل کارهایی که میتنی بر بازخور رکت خود . چه زمانی باید اصلاح کنند و یا چه زمانی باید دانند در مسیر حرکت خود : چه ز نمی ّ به عقب بازگردند؟

صفحه 14:
تعریف : توانایی تشخیص زمان شروع تکالیف بدون اتلاف وقت 1 این کودکان کارهای خودشان را تا آخرین لحظه به تعویق می اندازند - کودکا ۲ این کودکان در سازماندهی و برنامه ریزی تیز مشکل دارند كان را تنيل نيز مى خوانند و احمال کاری و تتبلی ویژگی اصلی آن ها است

صفحه 15:
تعریف : توانایی ایجاد حفظ سیستم ها برای حفظ و نگهداری اطلاعات یا محنوا - ارتباط تزدیک با برنامه ربزی ويذكى كودكان خازاق اين ‎0.١‏ اين كودكان معمولا بركه ها و دفتر تكاليف خود را كم مى کنند و به طور مکرر بازخوردهای منفى از عدم سازماندهى خودشان دريافت مى كتند اين كودكان ارزش سازماندهى را درك مى كنند اما تمى توانتد آن را اجرايى كنند.

صفحه 16:
تعریف : تونایی برگشنتن و دیدن خود در یک موق - توانیی مشاهده ی چگونگی حل مشکل ۱ خود نظاتی درحین انجام تکالیف برای رسیدن به هدف است اما فراشناخت هم شامل خود نظارتی و هم ارزیابی می باشد مثلا پرسیدن کودک از خودش كه جكونه اين كار را انجام مى دهم ؟ (حین انجام تکالیف) چگونه انجامش دادم ۴ (خود ارزیابی)

صفحه 17:
تعریف : ظرفیت حفظ توچه به یک موقعیت یا یک تکلیف با وجود عواملی حواس پر محيط وجود

صفحه 18:
تعریف : ظرفیت یا توانایی پیگیری کامل نمودن یک هدف - سرسخت بودن در رسیدن به یک هدف

صفحه 19:
يادكيرى ‎)١‏ سازمان دهى

صفحه 20:
یادگیری ی

صفحه 21:
00 ‏بادكيرق‎ ‎eee een Ue

صفحه 22:

صفحه 23:

صفحه 24:

صفحه 25:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
10,000 تومان