صفحه 1:
a eee
حمن الرحیم
۱۳ et od od
ES Pay ge Teena e SO nITS RUE SST RY ETT FOmT
19 ا gener ye
عنوان درس : روانشناسى بازى
صفحه 2:
صفحه 3:
صفحه 4:
را 2
تسوجه و 86
صفحه 5:
صفحه 6:
مشکاپلشترور بسرنامه ویزعا فسرد نسمیتسولند بسولیلمور زندگیخود بسرنامه پیزیکند) 17
ناتوطندر فهمیدرلینکه چقدر نماننسیاز لستکه بتولنم ثلای کت کلیفوا لنجام داد-2
مشکلهر بسیانکاهیو نوشتارییا عدم تولناییدر سازماندهیجزئیاتمربوط بسه بسیازو نوشتن3
ie ren eee re nla
cece USEay| h BripO a ne yenpec ere Sy زد
Pear oe) ee cone.
صفحه 7:
سازمان دهی
اولویت بندی
ياد
Pee ee |)
بری
ore
خود نظارتی و بررسی کردن
خوه
کنترل بازداری
یی
برنامه ریزی/ اولوبت بندی
انعطاف يذيرى
حافظه كارى
خود نظارتى
شروع تکالیف
سازمان دهیٍ
esti
حفظ توجه
پافشاری هدف محور
رفتاری
صفحه 8:
رفتاری
لك
صفحه 9:
تعریف : توانایی کنترل عواطف با فکر کردن ay اهداف - در مسیر رسیدن به اهداف فرد بعضی از
عواطف را می داند که بايد
Ns. alse
وگ که
کودکان در پذیرش انتقاد و حتی انتقادهای سازنده مشکل دارند و زمانی آشفته می شوند
که اهداف خودشان را نمی پیتند.
۲ این کودکان رفتارهای نابجا انجام می دهند.
۳. این کودکان خیلی سریع» موقعیت هارا غیر منصفانه در نظر می گیرند مثلا به اخراج از با
كلاس ٠ واکنش زیادی نشان می دهند.
؟. اين کودکان در هتگام آشفتگی در انجام تکالیفشان مشکل دارند.
صفحه 10:
از مشک
۳
حله ای Fee ae
een ae ol شون و
ate eee ی اف رات ی اش
Bo eas آیرند و لز کلف مجنده iis Le
۲ ات کودکان به تکالیف ساده روی می آورند و از
صفحه 11:
۱
۲
صفحه 12:
تعریف : توانایی نگه داشتن اطلاعات در ذهن و استفاده از ]
تکالیف
در کامل کردن
دیوگی کود کار هازای Sse ial
١ این کودکان چون نمی توانند اطلاعات را در حافظه نگهداری کنند در حل مسئله نیز دچار
مشکل می شوند
۲ این کودکان قادر به یادآوری و به کارگیری اطلاعات اساسی براى رفتن به مرحله بعد تكليف
نیستتد مغلا زمانی که یک مسئله ریاضی یه آنها داده می شود که باید بر اساس اطلاعات.
صورت مستله ؛ شروع به حل آن مستله کنند» نمی توانند آن مسئله را حل کنند چون.
اطلاعات صورت مسئله را فراموش می کتند.
صفحه 13:
5 بر بازخورد و ارزیابی خود می باشد » مشکل
کارهایی که میتنی بر بازخور
رکت خود . چه زمانی باید اصلاح کنند و یا چه زمانی باید
دانند در مسیر حرکت خود : چه ز
نمی ّ
به عقب بازگردند؟
صفحه 14:
تعریف : توانایی تشخیص زمان شروع تکالیف بدون اتلاف وقت
1 این کودکان کارهای خودشان را تا آخرین لحظه به تعویق می اندازند - کودکا
۲ این کودکان در سازماندهی و برنامه ریزی تیز مشکل دارند
كان را تنيل نيز مى خوانند و احمال کاری و تتبلی ویژگی اصلی آن ها است
صفحه 15:
تعریف : توانایی ایجاد حفظ سیستم ها برای حفظ و نگهداری اطلاعات یا محنوا - ارتباط تزدیک با
برنامه ربزی
ويذكى كودكان خازاق اين
0.١ اين كودكان معمولا بركه ها و دفتر تكاليف خود را كم مى کنند و به طور مکرر بازخوردهای
منفى از عدم سازماندهى خودشان دريافت مى كتند
اين كودكان ارزش سازماندهى را درك مى كنند اما تمى توانتد آن را اجرايى كنند.
صفحه 16:
تعریف : تونایی برگشنتن و دیدن خود در یک موق
- توانیی مشاهده ی چگونگی حل مشکل
۱
خود نظاتی درحین انجام تکالیف برای رسیدن به هدف است اما فراشناخت هم شامل خود
نظارتی و هم ارزیابی می باشد مثلا پرسیدن کودک از خودش كه جكونه اين كار را انجام مى
دهم ؟ (حین انجام تکالیف) چگونه انجامش دادم ۴ (خود ارزیابی)
صفحه 17:
تعریف : ظرفیت حفظ توچه به یک موقعیت یا یک تکلیف با وجود عواملی حواس پر
محيط وجود
صفحه 18:
تعریف : ظرفیت یا توانایی پیگیری کامل نمودن یک هدف - سرسخت بودن در رسیدن به یک
هدف
صفحه 19:
يادكيرى
)١ سازمان دهى
صفحه 20:
یادگیری
ی
صفحه 21:
00 بادكيرق
eee een Ue
صفحه 22:
صفحه 23:
صفحه 24:
صفحه 25: