صفحه 1:
صفحه 2:
پائیز۱۳۹۵
صفحه 3:
6 الگوی سازمان یافته اندیشه و عمل در تعامل بين انسان و محیط |
.تغییر طرحواره مستلزم دو فرایند انطباق و سازمان دهی_است
Leis Slee ea ed بل
درون سازي_و يرون سازى_است
صفحه 4:
1 ©
هاى بيرونى در روان بنه ها
تغيير و تنظيم طرحواره هاى قديمى يا ايجاد طرحواره هاى جديد براى
هم سطح شدن با موقعيت جديد
ايجاد تعادل بين درونسازى و برونسازى-» انطباق
دو عمل درونسازى و برونسازى مكمل يكديكر ودائماً در جريائند نتيجه اين
دو فرکت انطباق ذهنی کودک
حرکت کودک از برونسازی به درونسازعت-؟> تعادل
حرکت کودک از درونسازی به برونسازی( > عدم تعادل
صفحه 5:
ساختهای شناختی دوران کودکی > طرحوارة
صفحه 6:
ی
تولد تا 2 سالگی
صفحه 7:
theta
های شرطی
مرحله واكنشهاى 8
غواتي تخضعيق
واکنش دورانی انوی
<<
8 ۰...
بازنمایی ذهنی,ترکیب ذهنی روان بنه ها
صفحه 8:
pe ار ee ee
خودمداری یا خودمحوری ۴
جاندار انگاری ۴
اس
تاتوانی در نگهداری ذهنی ۴
صفحه 9:
مفهوم بقا با گهذاری By) ins
بقای عدد؛طول؛مایع (6 تا 7 سا
> بقای ماده(7 تا 8 سالگی)
sla, > سطح (9 تا 10 سالگی)
* طبقه بندی كردن
* بازگشت پذیری
* ردیف کردن
. اين همانی
" جبران
* تمرکز و عدم تمرکز
صفحه 10:
مرحله صوری یا انتزاعی(11 تا 15 سالگی)
< استدلال فرضی-قیاسی
۶ خودمداری يا خود محوری نوجوانان
۶ ساتروک«خودمحوری نوجوانی شامل احساس منحصر به فرد بودن است .
همچنین درب رگیرنده اشتیاق نوجوان برای مورد توجه قرار گرفتن .انگشت نما
بودن و در «صحنه»حضور داشتن است.»
صفحه 11:
Es
wo |
دیگر پیرو :«6 تا 10 سالگی» ل متکی برنظر و قضاوت دیگران لا
خودپیرو:«10 تا 11 سالگی 2 نسبی گرا نیت افراد OD
صفحه 12:
ی
I,
es se
[tee
os فرایند فکری کود کت و بزرکسال
آساروش آموزشی مبتنی بر يادكيرى اکتشافی
لس _کنش متقابل کودک با سایر کودکان
سا آموزش مبتنی بر نياز فردى دانش آموز و منطبق بر سطح د رک و فهم انسان
صفحه 13:
صفحه 14:
Bx |
Leh
نظریه نوپیاژه ای
ب نارق اطلاعات
صفحه 15:
لاروانشناسی تربیتی علی اکبر سیف
لاروانشناسی تربیتی پروین کدیور
لانظریه های یادگیری هرگنهان
لاروان شناسی تربیتی نوشته گلاور .برونینگ ؛
ترجمه خرازی
صفحه 16:
تقديم به شما موفق باشید
لیلا آقورنلویی