سایر تحقیق و پژوهش

روانشناسی فیزیولوژیک

ravan-shnasi-fizoiooloozhic

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “روانشناسی فیزیولوژیک”

روانشناسی فیزیولوژیک

اسلاید 1: روانشناسی فیزیولوژیکارائه:

اسلاید 2: تعریف روانشناسی فیزیولوژیکروانشناسی را علم مطالعه رفتار و فرایندهای ذهنی تعریف کردیم. در این تعریف می‌توانیم فرایندهای ذهنی را هم نوعی رفتار بدانیم. وقتی می‌خواهیم این نوع رفتار را بررسی کنیم به دنیایی وسیع و پیچیده می‌رسیم.دنیایی که برای ورود به آن نیاز به دانشی از چند حوزه داریم. درک فرایندهای ذهنی بدون شناخت فیزیولوژی مغز و اعصاب، همان‌قدر ناقص است که درک فرایندهای ذهنی بدون دانش روانشناسی ناقص خواهد بود.

اسلاید 3: همین نیاز باعث شده تا روانشناسی فیزیولوژیک متولد شود. حوزه‌ای از روانشناسی که از دانش علوم اعصاب، زیست شناسی، پزشکی و روانشناسی به طور مشترک استفاده می‌کند.در واقع حالا با گذشت زمان و با افزایش دانش متخصصان می‌توانیم به صورت قراردادی بنیادهای اصلی رفتار را به دو دسته تقسیم کنیم: بنیادهای زیستی و بنیادهای محیطی.

اسلاید 4: معنا واژه فیزیولوژیفیزیولوژي به مطالعه کارکرد ساختارهای فیزیکی موجود زنده می‌پردازد، به عبارت دیگر واژه فیزیولوژی به معنی علم به اعمال بدن موجودات زنده است.روانشناسی فیزیولوژیک را می‌توان بخشی از زیست روانشناسی یا نگاه زیست شناسانه به روانشناسی در نظر گرفت که مکانیسم‌های عصبی رفتار را در جریان دستکاری مستقیم مغز، تحت آزمایشات کنترل شده، مورد مطالعه قرار می‌دهد.

اسلاید 5: تاریخچه روانشناسی فیزیولوژیکاز نگاه فلاسفه یونان به کارکرد مغز و کنجکاوی بشر برای آنکه بتواند جایی را که تفکر از آن آغاز می‌شود که بگذریم، شاید بتوانیم بگوییم که آغاز رسمی روانشناسی فیزیولوژیک با نام دکارت گره خورده است.دکارت بیان می کرد که نمی‌توان تمامی اعمال انسان را با قصد هشیار و اراده آزاد توضیح داد. او اعمال انسان‌ها را به دو دسته تقسیم بندی کرد:اعمال غیر ارادی که در پاسخ به محرک‌های بیرونی و به صورت مکانیکی اتفاق می‌افتند و دکارت نام این اعمال را «بازتاب» گذاشت.اعمال ارادی که تحت تاثیر اراده و هشیاری فرد به‌وجود می‌آیند.

6,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید