روانشناسی و روانپزشکی

روان شناسی مثبت ۱

ravanshenasi_mosbat

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “روان شناسی مثبت ۱”

روان شناسی مثبت ۱

اسلاید 1: روان شناسی مثبت گرا: تلاش برای تغییر چهره علم روان شناسی

اسلاید 2: روان‌شناسی مثبت این پیام را می‌دهد که هیجان‌های مثبت ارزش پرورش یافتن را دارند اما نه تنها به صورت یک هدف نهایی، بلکه به صورت روشی برای رسیدن به رشد و شکوفایی روان شناختی

اسلاید 3: روانشناسی مثبت می تواند به زندگی روزمره مردم نفوذ بسیاری بکند و راه‌های داشتن زندگی بهتر را به آنان معرفی نماید.

اسلاید 4: «روان‌شناسى مثبت ... فراخوانى است براى علم و تجربه روان‌شناختى که همانقدر که به ضعف‌ها می‌پردازد به نقاط قوت هم بپردازد، همانقدر که به اصلاح و ترميم بدترين چيزها در زندگى علاقه‌مند است به ساختن بهترين چيزها نيز علاقه نشان دهد و همانقدر که به بهبود آسيب‌ها می‌انديشد به پربارتر کردن زندگى افراد طبيعى و عادى کريستوفر پترسون هم بينديشد.»

اسلاید 5: روان‌شناسی مثبت، پدیده‌های روان‌شناختی را در سطح‌های مختلف مد نظر قرار می‌دهند و از مطالعهٔ تجربیات انتزاعی مثبت، مانند شادی، سعادت و خوش‌بینی گرفته تا مطالعهٔ ویژگی‌های شخصیتی مثبت، مانند شجاعت و حکمت و مطالعهٔ نهادهای مثبت مانند ساختارهای اجتماعی که می‌توانند مدنیت و شهروندی مسئولانه را پرورش دهند.

اسلاید 6: برخلاف هیجان‌های منفی که باور مردم دربارهٔ عملکردهای مختلف را محدود می‌کند، مانند جنگ یا گریز، هیجان‌های مثبت ذهنیت مردم را بیشتر باز نگه می‌دارند و آن ‌ها را تشویق می‌کنند تا از اندیشه یا عمل، مرزهای جدیدی را به وجود بیاورند.

اسلاید 7: در دهه آخر قرن بیستم روان شناسان به موضوع پیشگیری علاقه بیش از پیش نشان دادند. جامعه روان شناسی دریافت که آنچه روان شناسان در طول ۵۰ سال اخیر یاد گرفته اند نمی‌تواند به پیشگیری در حوزه روان شناسی کمک کند. همچنین روان شناسان دریافتند که درباره این موضوع که چه چیزی یک فرد را خوش‌بین، مهربان، بخشنده، خشنود، هدفمند و با استعداد می‌کند چیز زیادی نمی‌دانند.

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید