مدیریت و رهبری

روحیه کارآفرینی Entrepreneurial Spirit

Entrepreneurial-Spirit-1

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “روحیه کارآفرینی Entrepreneurial Spirit”

روحیه کارآفرینی Entrepreneurial Spirit

اسلاید 1: روحیه کارآفرینی Entrepreneurial Spirit

اسلاید 2: عنوانروحیه کارآفرینینوعابزارمراحل استفادهاجرا / طراحی / برنامه ریزیموضوعسطحفردی / گروهی / سازمانیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: روحیه کارآفرینی یک طرز فکر است. این نگرش و رویکردی تفکر محور می‌باشد که فعالانه در جستجوی تغییر، به جای انتظار برای انطباق با تغییر است. این طرز فکری است که پذیرای پرسش‌های حیاتی، نوآوری، خدمات و بهبود مستمر است. چالاک بودن، بدون استراحت بدنبال فرصت، دیدی وسیع و جامع برخی از روحیه‌هایی است که یک کارافرین باید داشته‌باشد. روحیه کارآفرینی راهی برای نزدیک‌شدن شما به احساس قدرت، انگیزه و در دست گرفتن تمام امور است. برای داشتن روحیه کارآفرینی شما افرادی نیاز دارید که به همه چیز فکر کرده و در انجام آن سرسختی نشان می‌دهند. با تقویت روحیه کارآفرینی، تحولاتی که در سازمان یا شرکت رخ میدهد سریعتر پیش می‌رود. سازمان‌های نوپا میبایست خطرات احتمالی که در اثر افزایش روحیه کارآفرینی پدید می‌آید را پذیرفته تا به مرور بتوانند از آن بهره‌برداری مطلوب کنند. دلیل دیگر برای زنده نگه‌داشتن روحیه کارآفرینی، تاثیر بر فرهنگ محیط کار است. از دست دادن روحیه کارآفرینی اغلب در یک محیط سرگرم‌کننده کمتر، کم‌خلاقیت و نوآورانه ایجاد می‌شود. معمولا افراد کارآفرین 5 ویژگی ذیل را دارند : • در لحن آنها شور و اشتیاق دیده می‌شود.• آنها همیشه سوال می‌پرسند که یک کار را چگونه می‌توان بهتر انجام داد.• در مورد احتمالات خوش‌بین هستند.• ریسک را محاسبه می‌کنند.• مهمتر از همه آنها اهل اجرا و عمل‌کردن هستند.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطارزیابی خلاقیت Creativity Assessmentمزایاروحیه کارآفرینی کمک می‌کند تا شرکت‌ها به جای تبدیل‌شدن به راکدی و کهنگی، رشد و تکامل یابند. کاربردهاافراد و سازمان‌ها می‌بایست روحیه کارآفرینی را تقویت کرده تا به سمت رشد و تعالی قدم بردارند. معایب

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت Mgtools.ir مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان